Hotel Grand Cettia ****

Review geschreven door Gerard Van den Berg

Goed hotel

Gerard Van den Berg
3-9-2018

Prima hotel en leuk voor kinderen. Allen ver van het centrum af maar voor 2tl per persoon sta je zo met de dolmus in het centrum. Appart kinderbad met glijbaantjes en water speel plaats. Kamers zijn goed en schoon. Bedden liggen ook goed. Eten is prima maar erg op de engelse gasten gericht. Animatie team doen hun best om het voor iedereen leuk en gezellig te maken. Alleen de kok die sochtends de eitjes en pannekoeken aan het bakken is loopt altijd te klagen als je meer dan een keer terug komt. Wij zijn niet als sommige mensen die in een keer heel veel tegelijk pakken. Dat was het enigste minpuntje.