Prima, maar 1 keer was genoeg

Review geschreven door Familie van Dongen

Prima, maar 1 keer was genoeg

Familie van Dongen
17-8-2018

Hotel netjes, aardige locatie. Mamaris Centrum met dolmus (2TL) goed te bereiken. Familiekamers oud en versleten. Vraag gelijk een upgrade naar een suite. Wij kregen de grand suite. Zwembaden prima, wel kleiner dan ze op de foto leken. Zwembad met rode glijbaan was niet aanwezig. Alleen die met de regenboog glijbaan en het piratenbad. Handdoekje leggen werd niks aan gedaan. Eten buiten van de grill was lekker. Buffet erg engels. Sowieso is alles engels gericht en deze zijn er dan ook in overvloed. Reis vanaf Dalaman is bijna 2u, ipv de 40min overal vermeld. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Werken erg hard en lange dagen. Hotelbusje rijdt naar Tikibeach. Je krijgt daar gratis ligbedden en parasols. Eten en drinken is echter aan de prijs (15 TL voor een cola). Tip! Wissel in NL alvast geld want je kan met euro's betalen (of daar wisselen) maar dat is ongunstig.