Leuk hotel, wel met minpunten

Review geschreven door S

Leuk hotel, wel met minpunten

S
29-7-2018

Kleinschalig hotel, ondanks dat is het wel een gezellig hotel. Je hebt 2 gebouwen, het hoofdgebouw en een bijgebouw, wij zaten in het bijgebouw, prima kamer en werd netjes schoongemaakt. Het restaurant personeel is erg vriendelijk, wil graag Nederlands leren en ze willen graag een praatje met je maken. Alleen wat we wel slecht vonden tijdens het eten was de hygiëne, bij sommige borden kon je dingen van de laatste keer zien zitten, hetzelfde als de glazen, we komen al jaren in Turkije maar hebben eigenlijk dit nog nooit meegemaakt, let daar dus goed op. Eten voorderest prima. Flessen water in het hotel kon je er niet krijgen, alleen bij betaling.. Wel kon je flesjes vullen in bet restaurant. Het animatieteam is super, leuke activiteiten voor jong en oud ook de avond shows zijn leuk. Zwembad is klein, maar wel prima. Marmaris korte afstand, 15 min met de dolmus. Leuke winkels en leuke boulevard.