Een leuk hotel voor gezinnen met kleine kinderen

Review geschreven door Ruud van Vreeswijk

Een leuk hotel voor gezinnen met kleine kinderen

Ruud van Vreeswijk
14-6-2018

Kamers zijn netjes, de bedden prima, er wordt er goed schoongemaakt zowel binnen als buiten bij het zwembad.

Het eten is middelmatig, eentonig, sommige dingen zagen er minder smakelijk uit. De drankjes waren beneden de maat qua smaak en keuze.

Personeel was erg vriendelijk, hard werkend en behulpzaam. Goede animatie zeker voor de kleintjes. Alleen erg jammer dat er geen toezicht bij het zwembad was, s'morgens om 7.00 uur waren de stoelen al bezet door middel van handdoekje leggen, de zwembad regels werden totaal niet nageleefd wat soms gevaarlijk voor de kleintjes was.

Jammer dat we net tijdens de vakantie van onze westen buren waren deze zijn niet prettig tijdens hun vakantie.