Hotel Grand Cettia

25 reacties Hotel Grand Cettia

Hoelang is de transfer?

Heidi, 11-7-2018

Hallo,

Wij gaan in sept naar cettia, weet iemand hoelang de transfer is van Milas bodrum naar Grand hotel Cettia?? We reizen namelijk met een klein kindje :)

0 reacties

Handdoekenservice

Mras, 27-9-2014
Er zijn verschillende berichten, maar is er een handdoekenservice?
5 reacties

Welke kosten bij aankomst

Gina, 19-6-2014
Is er misschien iemand die ons kan vertellen welke kosten we nog meer hebben bij aankomst? Wij vertrekken half juli voor de eerste keer naar dit hotel, en ik kan helaas nergens vinden wat de kosten voor een kluisje, internet op de kamer, airco en eventuele andere faciliteiten zijn. We zouden het namelijk fijn vinden om dit geld al apart kan leggen hiervoor! Als er nog eventuele andere dingen zijn waar we tegenaan kunnen lopen hoor ik dit ook graag!

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Cettia voor je op een rij gezet:

Badkamer

Joyce, 14-5-2014
Is de badkamer behalve een fohn, ook uitgerust met toiletart. zoals shampoo etc..........??

auto huren

XDebbieX, 6-4-2014
Weet iemand wat het kost om een auto te huren?
1 reactie

22 april

Debbie, 16-1-2014

Wie gaat er 22 april naar Cettia?

0 reacties

voordeelkamer

Kylana, 16-1-2014

Hoi,

Heeft er iemand ervaring met de voordeelkamers? Vinden deze plaats in het hoofdgebouw en bijgebouw. En zijn deze kamers ook goed onderhouden en niet al te klein?

4 reacties

Wie weet wat van de brand

Marcoztm, 22-12-2013
Was er veel schade door de brand? Wij willen misschien naar dit hotel van de zomer maar zijn bang dat het misschien tegen valt doordat de brandschade nog niet is opgeknapt.

Wie?

Sanne Marly, 12-9-2013
Wie gaat er eind oktober naar dit hotel?

Wie weet

Joke, 17-8-2013

Wie weet of er wifi is in het hotel.... Dan lees je van wel en dan weer niet......

En is er alleen markt op woensdag ?

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Cettia voor je op een rij gezet: