25 vragen over Hotel Grand Cettia

• Heidi, 11-07-2018

Hoelang is de transfer?

Hallo,

Wij gaan in sept naar cettia, weet iemand hoelang de transfer is van Milas bodrum naar Grand hotel Cettia?? We reizen namelijk met een klein kindje :)

• Mras, 27-09-2014

Handdoekenservice

Er zijn verschillende berichten, maar is er een handdoekenservice?

a_boer887, 21-10-2014

in de herfstvakantie iedere dag schone badlakens.

Mars, 14-11-2014

Bedankt voor uw reactie

NY, 14-11-2014

Nee, er zijn geen badlakens voor bij het zwembad.

joyce, 22-10-2014

Op de kamer wel iedere dag schone badlakens, maar voor het strand of zwembad moet je zelf meenemen.

nienke de boer, 21-10-2014

ja elke dag.

• Gina, 19-06-2014

Welke kosten bij aankomst

Is er misschien iemand die ons kan vertellen welke kosten we nog meer hebben bij aankomst? Wij vertrekken half juli voor de eerste keer naar dit hotel, en ik kan helaas nergens vinden wat de kosten voor een kluisje, internet op de kamer, airco en eventuele andere faciliteiten zijn. We zouden het namelijk fijn vinden om dit geld al apart kan leggen hiervoor! Als er nog eventuele andere dingen zijn waar we tegenaan kunnen lopen hoor ik dit ook graag!

Jolanda de Jong, 23-06-2014

Kluisje moet je betalen, de kosten weet ik helaas niet. Airco is gratis. En de Wifi is in de lobby etc. gratis. Op de kamer hadden wij geluk en hadden daar verbinden voor gratis Wifi. Of er ook betaalde wifi beschikbaar is durf ik niet te zeggen. Kosten vooraf: een visum.... (kan heel makkelijk via het internet en kost dan ook nog eens minder). Verder in het hotel inderdaad alleen bovengenoemde kosten, mocht je daar gebruik van willen maken.

a_boer887, 21-10-2014

voor 1 week waren we 16 euro kwijt voor het kluisje, het is een betrouwbaar hotel dus volgende geen kluis weer.

• Joyce, 14-05-2014

Badkamer

Is de badkamer behalve een fohn, ook uitgerust met toiletart. zoals shampoo etc..........??

a_boer887, 21-10-2014

ja shampoo,cremespoeling en bodylotion goed spul.

Jolanda de Jong, 23-06-2014

Ja klopt. Alles wel in een mini variant en ik durf niet zeker te zeggen of je dit aangevuld krijgt.

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Cettia voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    FTI Reizen
    FTI Reizen

• XDebbieX, 06-04-2014

auto huren

Weet iemand wat het kost om een auto te huren?

nienke de boer, 21-10-2014

nee

• Debbie, 16-01-2014

22 april

Wie gaat er 22 april naar Cettia?

• Kylana, 16-01-2014

voordeelkamer

Hoi,

Heeft er iemand ervaring met de voordeelkamers? Vinden deze plaats in het hoofdgebouw en bijgebouw. En zijn deze kamers ook goed onderhouden en niet al te klein?

Sanne Marly, 24-09-2014

Ik zie dat nog niemand heeft gereageerd, maar er zijn geen 3 zwembaden. Er is één zwembad met een glijbaan. En een peuterbadje. Hopelijk heeft iemand anders er nog wat aan.

kylana, 16-01-2014

Oke dankjewel! Ook ervaring met de zwembaden? Op Internet staat namelijk dat er 3 zwembaden zijn. Klopt dit en mag je ook van alle 3 gebruik maken?

Debbie, 16-01-2014

Zijn gewoon mooie kamers net als alle andere.

Debbie, 16-01-2014

Wij hebben beide keren een voordeelkamer geboekt. Zaten in het hoofdgebouw toen en was super groot en netjes.

• Marcoztm, 22-12-2013

Wie weet wat van de brand

Was er veel schade door de brand? Wij willen misschien naar dit hotel van de zomer maar zijn bang dat het misschien tegen valt doordat de brandschade nog niet is opgeknapt.

Marcoztm, 05-01-2014

Bedankt voor je antwoord

Sanne Marly, 03-01-2014

Je merkt er niks van en je ziet er ook niks van. Ze waren toen al bezig met alles weer goed maken. De buddha spa was afgesloten. Tegen die tijd is die allang weer open!! Ze lopen alsnog de heledag voor de Buddha spa rond. mocht het tegen die tijd nog niet goed zijn ( waar ik wel van uit ga ) dan kan je alsnog voor de spa boeken dan word je alleen weg gebracht naar Cettia Beach. Maar ik zal het laten weten! Ik ga waarschijnlijk in april/mei weer voor de 3e keer en in oktober ook al geboekt!

• Sanne Marly, 12-09-2013

Wie?

Wie gaat er eind oktober naar dit hotel?

frans, 17-10-2013

zijn net terug, hotel brand geweest ( 16-10-13) hoop dat de stank er uit is en dat alles fris ruikt

Sanne Marly, 17-10-2013

Jeetje! Erge brand? Waar was die?

• Joke, 17-08-2013

Wie weet

Wie weet of er wifi is in het hotel.... Dan lees je van wel en dan weer niet...... En is er alleen markt op woensdag ?

SanneMarly, 25-08-2013

Ja, en nog hele goede wifi ook!

Rieky, 22-08-2013

Ja er is gratis wifi in het hotel .