Hotel Golden Rock

Hotel Golden Rock
7,8

31 tips over Hotel Golden Rock

Hans Kreeft, 13-5-2015

Tip: Op Donderdag met de dolmus naar de "Otogar" en vandaar met de bus naar Mugla (60 km) via een heel mooie route naar de grote markt (met veel textiel, snuisterijen etc) De bus rijdt elke 25 minuten. Voor de kosten hoef je het niet te laten : heen en terug 20Lira =ca 3,50 Echt een tip voor een dagje uit.

Op de markten van Marmaris, Icmeler, is alleen nog groente en fruit te koop.

Peter, 6-5-2015
Oude centrum is over de boulevard goed aan te lopen. Heb je na het shoppen geen zin om terug te lopen, dan kun je voor 2 Lira de Dolmus terug naar het hotel nemen.
W.Marijs, 30-10-2014
als je echt 5 sterren gewend bent zal dit hotel je tegen vallen, met een open mind valt het allemaal wel mee

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Rock voor je op een rij gezet:

Lieve Van Durme, 24-9-2014

Wij nemen wel kamers met supplement voor zeezicht. Dat panorama is onbetaalbaar.

Veel uitstapmogelijkheden.... kortom, je gaat je daar niet vervelen.

Rob, 10-8-2014
Ga zeker met de dolmus naar Marmaris Centrum de haven etc etc en de moeite waard is de prachtige fontijn op het plein met muziek erbij echt een spektakel om te zien Voor de rest lekker shoppen voor weinig geld Maar wel goed opletten en afdingen
karlijnp, 28-7-2014
Altijd kamer met zeezicht nemen of zwembad kant. Anders kijk je uit op en drukke weg.

h kollee, 22-6-2014
nem n kamer met zeezicht,gewoon prachtig dat uitzicht t mooist is de kamers op elke hoek,deze hebben panorama glas...wauw
Fieke, 6-6-2014

Zwembad wat aan de koude kant maar met dit weer geen probleem.

Kamer hoog vragen (zeezicht) als je met kleine kinderen bent of vroeg naar bed wilt. ( voor 22.00)

ingrid, 27-5-2014
Kamer aan de zeezicht kant nemen, i.v.m. de drukke boulevard waar het hotel zich aan bevind.
Pascal, 10-5-2014
Hamam in net hotel met een oliemassage voor 35,- p.p.

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Rock voor je op een rij gezet: