Hotel Golden Rock

• Onvoldoende: 1 - 5

Slecht

van malsen
13-7-2018

Slecht eten. Slechte service alles zelf bij mekaar zoeken bestek glazen en asbak je kan t vragen maar zelf halen is sneller. Wat niet hoort je bent tenslotte op vakantie. Ze weten niet wat engels is. Eigen volk gaat voor. Alles plakt en is vies. Kamers zijn schoon alleen harde matrassen. Strand overvol met mensen van buiten af . Of er liggen bedden met handoek van t hotel heel de dag en je ziet niemand komen. Service aan t strand stelt niks voor. Als er bij gevuld moet worden bv meloen laten ze je 10 minuten wachten na 3x vragen zegt ie is op kom vanavond maar terug. Met terug komen op de vindt je maandverband in t vuilnis emmertje in de badkamer. Nou sorry wij gebruiken dat niet. Als goedmakertje een fruitmandje op de kamer jammer de kersen zat schimmel op. We hebben gefilmd en foto's gemaakt. Als bewijs. Houdt t hierbij . Oordeel zelf maar.

1 ster minder.

Connie en corita
8-6-2018

Het hotel had een prima ligging.eten was erg goed,kamers ruim en mooi wel erg warm je krijgt maar 1 pasje dus je kunt overdag of s'avonds geen airco aanzetten pfff.

Handoekservice was bij de hamam 9.00 Al geen handdoeken meer alles op en als je handdoeken had allemaal kapot met de rafels eraan,dit kan echt niet voor 5 *.

Toiletten erg vies in de avond werden niet meer schoongemaakt geen toiletpapier en overvolle prullenbakken.

Veel russen polen enige Nederlanders en Belgen.elke dag voor 8.00 handoek leggen anders geen bed.

De nachtmanager Cem was erg aardig we werden lastig gevallen door een Rus dit heeft hij netjes opgelost!

Verders een prima vakantie gehad.

Dit vinden wij geen 5 sterren hotel.

ALBERT WENTING
1-6-2018

De ligging is prima,personeel erg vriendelijk.Service goed.Kamer goed. Alleen het

eten is altijd lauw tot koud wat echter toch bloedheet zou moeten zijn.Kijk maar op de temperatuurmeter.Wel genoeg variatie. Qua drank hebben ze in Turkije witte brandy,bruine wodka. Tegen ons werd verteld dat het allemaal dezelfde smaak heeft Begin van onze vakantie was het lekker rustig ,later werd het erg druk en een handdoekenrace zowel bij zwembad als bij het strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Rock voor je op een rij gezet:

Goed en mooi hotel! Eten prima kwaliteit: alleen wel vanaf de begintijden erbij zijn er word slecht aangevuld. Kamers worden goed schoongemaakt.

Uit het hotel ben je meteen bij winkeltjes

Fantastich harika

Bibi
28-4-2018

Het is fantastisch echt leuk gehad was goed weer en veel te beleven. Voor 7 E keer weer terug hotel golden rock. Love iT

hubert.coppens@skynet.be
24-10-2017

Heel goed gelegen, keuze buffet met genoeg variatie en lekker klaargemaakt, vriendelijk personeel, propere kamer en badkamer, frigo op kamer dagelijks bijgevuld met 6 flesjes water. Op aanvraag minder validen kamer met instapdouche (anders douche in bad). Harde matras maar op aanvraag onmiddellijk een zacht topmatras gekregen.

Nooit meer

Samir
7-8-2017

Zeker geen 5 sterren waard,Hotel lijkt azc in de lobby zitten ze hele dag op wifi, personeel helpt eigen volk als eerste terwijl jij al lang stond te wachten,kamers zeer slecht schoongemaakt hebben 10 dagen in zelfde bedlakens enz gelegen, strand geen plek na 10 uur, vieze ligbedden ruzie elke dag iedereen naast mekaar,Eten altijd koud geen variatie alleen kip of kalkoen geen smaak,veel buikklachten, Nooit meer voor ons ik raad Nederlanders aan niet heen te gaan.Wij zijn vaak geweest in Turkije maar nooit in zo een slecht hotel.

zeer prettig hotel zeker een aanrader.

H v Roosmalen
17-6-2017

het hotel voldoet prima hoor.niks op aan te merken volgend jaar weer.

fantastisch me tweede thuis word het

bianca rietveld
3-6-2017

het is een super goed hotel goed eten en gevarieerd . zeker kom ik er nog vaker terug , ze zijn vriendelijk in het hele gebied , personeel is top daar

ik heb me vermaakt 8 dagen ,hotel kamer alles is top en vooral het eten mis ik nu al ik kom zeker terug mischien nog dit jaar ook de omgeving is super mooi en de mensen vriendelijk ik zou ook de hamam en de kapper doen in het hotel ook super en super aardig tot gauw hotel golden rock

We hebben veel plezier beleeft in het hotel.

Jessie de Hond
2-5-2017

Dankzij het animatieteam hadden we iedere dag wel iets leuks te doen. Het personeel in het hotel is heel vriendelijk en geïnteresseerd. Het eten was ontzettend lekker en gevarieerd. In de ochtend tot aan de avond konden we leuke dingen doen in hotel en was er ook een mogelijkheid om uit te gaan. De ligging is heel mooi!

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Rock voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Rock in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Rock zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Golden Rock scoort een 7.8 uit 10 op basis van 117 reviews.