Hotel Golden Rock

120 reviews over Hotel Golden Rock in het Nederlands

Prima, maar geen aanrader

Giando
7-9-2018

Het was een mooi uitziend hotel, maar hygiëne en service was heel bagger. Personeel spreekt nauwelijks Engels. Zijn allemaal chagrijnig. Het eten was eentonig en meestal koud of zelfs rauw. Schoonmaakster maakt de kamer meestal niet goed schoon. Ze Heeft zelfs een x de deur van onze kamer niet dichtgedaan. Bij het inchecken werden we niet geholpen, en moesten we zelf ook nog later om een bandje vragen want ze waren het vergeten. Bij het uitchecken was het ‘You done bye’. Het is zeker GEEN 5 * waard. Al met al wel een leuke vakantie gehad. Hotel was niet verkeerd maar gewoon zeker geen 5 sterren waard. Ik zou het hotel ook niet aanraden.

Ik ga hier nooit meer naar toe

Froukje
2-9-2018

Golden Rock Beach ligt aan het einde van de hele drukke doorgaande straat. Het leek wel New York, automobilisten rijden als gekken en zebra’s worden genegeerd. Het hotel is beslist geen 5 sterren waard. Daarvoor was alles steeds nèt wat te min. De schoonmaak en de faciliteiten (zelfs de betaalde WiFi werkte slecht). Restaurant biedt elke avond hetzelfde eten. Op zich prima, maar niet de luxe die je mag verwachten. Misschien is het buiten het hoogseizoen anders, geen idee

Geen 2e keer weer

Rick
16-8-2018

De mensen in het hotel zijn super aardig je wordt ook snel geholpen alleen waar je drinken kunt halen begrijpen ze je niet het eten is nog geen 3 waard vies koud eten en heel veel Russen die gelijk grote borden opschepppen en niet aan een ander denken de wc bij het zwembad stinken voor de rest ben je overall snel met taxi naar de barstreet ben je een keer 3 euro voor 4 personen kwijt voor de watersport liefhebbers kan je hier ook genoeg doen direct voor het hotel liggen allemaal boten en waterscooters die je kunt huren kost ook allemaal weinig

Preisdaler

Enorm genoten in Marmaris!

Marian
11-8-2018

Het is een hotel dat zeker 5 sterren waard is. Het eten, behalve het nagerecht, was enorm gevarieerd en er was continue allerlei soorten fruit, van vijgen tot aan meloenen. Normale lepels voor het het nagerecht waren er nagenoeg niet, dat moest met plastic lepeltjes. Jammer van al dat afval. Niet iedereen is bekwaam in Engels, maar met een glimlach en soms met handen en voeten kon er goed gecommuniceerd worden. Wat enorm opvalt is, dat eigenlijk iedereen met respect met elkaar omgaat, behalve de vele "oostblokkers". Zij scheppen hun borden boordevol, zetten van soep tot nagerecht alles tegelijk op tafel, nemen er een muizehapje van en gaan weer aan de alcohol. Het eten moet weggegooid worden en de bediening moet maar vriendelijk blijven. Dat is frustrerend om mee te maken. Het bed dat wij hadden was enorm hard, maar op ons verzoek heeft de receptiemedewerker onmiddellijk iemand met een nieuw topdek gestuurd en sliep het perfect.

Topper, zeker een aanrader!

Mo
21-7-2018

Ik heb zo goed als alleen maar pluspunten voor dit hotel. De staff is erg vriendelijk en meegaand. Ondanks het feit dat ze niet 10/10 Engels spreken, valt er echt wel een normaal leuk gesprek te voeren. De animatie is helemaal top, heel de dag door allerlei dingetjes van een ochtenddans tot waterpolo tot een avondprogramma. Het eten was erg gevarieerd en lekker: het was niet heel heet, maar wel gewoon warm. Al met al, een top vakantie. Het hotel en de omgeving ziet er erg goed uit, schoon en verzorgd. Het centrum is met 10 minuutjes te bereiken in een dolmus voor omgerekend slechts 60 cent p.p. Veel verschillende nationaliteiten aanwezig, veel Nederlanders en Engelsen. Al met al, een top vakantie en een top hotel. Zeker een aanrader!

Slecht

van malsen
13-7-2018

Slecht eten. Slechte service alles zelf bij mekaar zoeken bestek glazen en asbak je kan t vragen maar zelf halen is sneller. Wat niet hoort je bent tenslotte op vakantie. Ze weten niet wat engels is. Eigen volk gaat voor. Alles plakt en is vies. Kamers zijn schoon alleen harde matrassen. Strand overvol met mensen van buiten af . Of er liggen bedden met handoek van t hotel heel de dag en je ziet niemand komen. Service aan t strand stelt niks voor. Als er bij gevuld moet worden bv meloen laten ze je 10 minuten wachten na 3x vragen zegt ie is op kom vanavond maar terug. Met terug komen op de vindt je maandverband in t vuilnis emmertje in de badkamer. Nou sorry wij gebruiken dat niet. Als goedmakertje een fruitmandje op de kamer jammer de kersen zat schimmel op. We hebben gefilmd en foto's gemaakt. Als bewijs. Houdt t hierbij . Oordeel zelf maar.

1 ster minder.

Connie en corita
8-6-2018

Het hotel had een prima ligging.eten was erg goed,kamers ruim en mooi wel erg warm je krijgt maar 1 pasje dus je kunt overdag of s'avonds geen airco aanzetten pfff.

Handoekservice was bij de hamam 9.00 Al geen handdoeken meer alles op en als je handdoeken had allemaal kapot met de rafels eraan,dit kan echt niet voor 5 *.

Toiletten erg vies in de avond werden niet meer schoongemaakt geen toiletpapier en overvolle prullenbakken.

Veel russen polen enige Nederlanders en Belgen.elke dag voor 8.00 handoek leggen anders geen bed.

De nachtmanager Cem was erg aardig we werden lastig gevallen door een Rus dit heeft hij netjes opgelost!

Verders een prima vakantie gehad.

Dit vinden wij geen 5 sterren hotel.

ALBERT WENTING
1-6-2018

De ligging is prima,personeel erg vriendelijk.Service goed.Kamer goed. Alleen het

eten is altijd lauw tot koud wat echter toch bloedheet zou moeten zijn.Kijk maar op de temperatuurmeter.Wel genoeg variatie. Qua drank hebben ze in Turkije witte brandy,bruine wodka. Tegen ons werd verteld dat het allemaal dezelfde smaak heeft Begin van onze vakantie was het lekker rustig ,later werd het erg druk en een handdoekenrace zowel bij zwembad als bij het strand.

Goed en mooi hotel! Eten prima kwaliteit: alleen wel vanaf de begintijden erbij zijn er word slecht aangevuld. Kamers worden goed schoongemaakt.

Uit het hotel ben je meteen bij winkeltjes

Fantastich harika

Bibi
28-4-2018

Het is fantastisch echt leuk gehad was goed weer en veel te beleven. Voor 7 E keer weer terug hotel golden rock. Love iT

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Rock in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Rock zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.