Hotel Golden Rock

127 reviews over Hotel Golden Rock in het Nederlands

fantastisch

ph,
25-10-2018

super hotel en goed eten de matrassen waren hard niks te klagen gehad

Voor herhaling vatbaar,

Els en Willem,
15-10-2018

Wij hadden niks te klagen, na wat negatieve ervaringen hier gelezen hebben ze er alles aan gedaan om het de gasten naar de zin te maken, de kamer super schoon, personeel vriendelijk en behulpzaam, We zijn bekend in Marmaris dus weten de plekjes te vinden en ook de boottocht. Kortom we hebben weer genoten en dit hotel vinden we prima, er zit een gastvrouw die goed engels spreekt, en waar je met alle vragen te recht kunt. 1 minpuntje is de wifi die alleen in de lobby werkt niet betalen dat werkt niet.

Mariska,
14-10-2018

Prima hotel, elke dag schone handdoeken en een schone kamer.

Vriendelijk personeel, direct aan het strand

En het eten was ook goed.

Mensen die zeuren over het eten !!! ik heb deze keuzes niet elke dag thuis.

Animatie in de avond is niet bijzonder maar je zit zo in het centrum met de bus.

Personeel werkt keihard om het naar je zin te maken.

Je kan hier met een gerust hart naar toe gaan. Fijne vakantie allemaal !!!!!

Nooit meer

Natascha Simons,
2-10-2018

Animatie was goed bedden erg hard en eten was iedere keer lauw

Nooit meer

Joyce Peeters,
2-10-2018

Animatie, uitzicht en het 1ste aanzicht van het hotel en de kamer waren goed en mooi. Verder was het eten rauw, koud, beschimmeld, oud, smakeloos en niet gevarieerd. We hebben hier een melding van gemaakt maar het leek aan ons te liggen. We hadden bloed in de gordijnen, bed is niet verschoond in 10 nachten en het behang liet over de hele kamer los, ook troffen we schimmel aan in de douche en liep het putje niet door. Zeker geen 4 of 5 sterren waard!! En de bar bij het zwembad was echt ranzig, het rook daar naar vuilnis.

Prima hotel, maar niet meer!

Shannon,
24-9-2018

Aan de buitenkant een erg mooi hotel, erg enthousiast waren wij over de foto’s op de site. Eenmaal in het hotel zelf was het ook erg mooi, mooie kamers en mooi uitzicht. Ook werden de kamers elke dag schoongemaakt. Helaas was het eten echt geen 5 sterren waardig.. Er was totaal geen variatie en het was smaakloos. Ook moest je elke morgen vroeg opstaan wilde je nog wat fatsoenlijks te eten krijgen. Volgende keer toch maar een ander hotel!

Het is een erg mooi hotel om te zien. Schoonmaak en personeel is goed. Alleen de dame achter de receptie is niet erg vriendelijk. Eten is goed en gevarieerd, begint alleen wel laat. Ontbijt pas vanaf 7.30 uur en diner vanaf 19:30. Wij hebbenn de voorkeur voor een half uurtje eerder 😉. De kamers zijn ruim en schoon, voorzien van een waterkoker en koelkast. En de bedden zijn lekker hard. Zeezicht is echt een aanrader (anders uitzicht op een drukke weg). Geen aanrader als je rust zoekt, de zogenoemde “beperkte” animatie was helaas zo’n beetje de gehele dag zeer actief. Met tussen 10:00 en 12:30 en 14:30 en 17:00 keiharde house en rap muziek bij het zwembad... en daarbij werd dan ook nog geregeld om de 2 seconden op een fluitje geblazen. Ook in de oren van mensen die lekker lagen te rusten. De avondshows zijn van matige kwaliteit. Niet 5 sterren waardig, prijs kwaliteit prima. WiFi kost 2 euro per dag, gratis wifi alleen in Lobby.

Prima, maar geen aanrader

Giando,
7-9-2018

Het was een mooi uitziend hotel, maar hygiëne en service was heel bagger. Personeel spreekt nauwelijks Engels. Zijn allemaal chagrijnig. Het eten was eentonig en meestal koud of zelfs rauw. Schoonmaakster maakt de kamer meestal niet goed schoon. Ze Heeft zelfs een x de deur van onze kamer niet dichtgedaan. Bij het inchecken werden we niet geholpen, en moesten we zelf ook nog later om een bandje vragen want ze waren het vergeten. Bij het uitchecken was het ‘You done bye’. Het is zeker GEEN 5 * waard. Al met al wel een leuke vakantie gehad. Hotel was niet verkeerd maar gewoon zeker geen 5 sterren waard. Ik zou het hotel ook niet aanraden.

Ik ga hier nooit meer naar toe

Froukje,
2-9-2018

Golden Rock Beach ligt aan het einde van de hele drukke doorgaande straat. Het leek wel New York, automobilisten rijden als gekken en zebra’s worden genegeerd. Het hotel is beslist geen 5 sterren waard. Daarvoor was alles steeds nèt wat te min. De schoonmaak en de faciliteiten (zelfs de betaalde WiFi werkte slecht). Restaurant biedt elke avond hetzelfde eten. Op zich prima, maar niet de luxe die je mag verwachten. Misschien is het buiten het hoogseizoen anders, geen idee

Geen 2e keer weer

Rick,
16-8-2018

De mensen in het hotel zijn super aardig je wordt ook snel geholpen alleen waar je drinken kunt halen begrijpen ze je niet het eten is nog geen 3 waard vies koud eten en heel veel Russen die gelijk grote borden opschepppen en niet aan een ander denken de wc bij het zwembad stinken voor de rest ben je overall snel met taxi naar de barstreet ben je een keer 3 euro voor 4 personen kwijt voor de watersport liefhebbers kan je hier ook genoeg doen direct voor het hotel liggen allemaal boten en waterscooters die je kunt huren kost ook allemaal weinig

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Rock in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Rock zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.