Hotel aan zeeWeer vandaag31°19°

131 reviews over Hotel Golden Rock in het Nederlands

Topvakantie!

Germaine Janssen
5-6-2019

Fijn hotel, mooie ideale ligging aan de boulevard waar je heerlijk lang kan wandelen! Heerlijke vakantie gehad. De kapster Cigdem die in het hotel werkt is een echte aanrader, topkapster! De hamam is ook heerlijk, de dames masseren heerlijk! Animatie is niet geweldig maar wij hadden daar ook weinig behoefte aan. Al met al zou ik hier zeker een keer terug gaan!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Leuk hotel, prima locatie!

P.Denkers
3-6-2019

Goed hotel, keurige kamers, ruime keus tijdens het eten. Voor iedereen wel iets te vinden. Hotel ligt op 3 km afstand van het centrum, dolmus stopt voor de deur. Kamers aan de straat kant zijn rumoerig, hotel is sowieso heel erg gehorig. Aan de achterkant ligt de wandelboullevard en direct daar achter het strand.( heel fijne steentjes, voor diegene met gevoelige voetjes zijn waterschoenen aan te raden). Entertainment team doet het aardig overdag,( niet opdringerig) maar s avonds is de animatie echt beneden alle peil. Ontzettend amateuristisch en voor n 5 * sterren hotel ver onder de maat. Entertainment lijkt n sluitpost te zijn. Als er al muziek gedraaid wordt is dit wat het team leuk vindt, niet wat de overwegend 40+ gasten zouden waarderen. Veel gasten zoeken dus vertier buiten de deur. Personeel is aardig en behulpzaam. Verdient zeker n dikke voldoende!

Gereisd Met partner in juni 2019

Fantastisch. Aanrader

Hans Noyen
19-5-2019

Wij zitten er momenteel en zijn super tevreden. Zeer uitgebreid met eten en drinken. Tussendoor nog diverse snacks. Elke dag wordt de kamer gedaan. Elke dag schone handdoeken. Zelfs op het privé strand komen ze vragen wat je wil drinken. 1 tip boek een kamer met zee zicht. Hebben wij ook gedaan.aardig personeel. Niets is teveel.gratis water continu in je koelkast.echt super. Volgend jaar zeker weer.de dolmus bus brengt je voor 50 cent naar de haven / centrum.

Gereisd Met partner in mei 2019

Tjingo

Heerlijk hotel in Marmaris!

Eef
13-1-2019

Mijn vriend en ik hebben een week lang heerlijk genoten in dit hotel. Iedere dag hadden we (zonder te hoeven rennen) een mooi bedje bij het zwembad, waar we de hele dag konden genieten van het mooie weer met een cocktail in onze hand. De kamer was basic en schoon. Het eten was erg goed, iedere avond was er een ruime keus aan verschillende gerechten en het menu was iedere dag anders. Op onze laatste avond was het Turkse avond, waar we heerlijk Turkse gerechten hebben leren kennen.

Kortom, een aanrader!

Gereisd Met partner in oktober 2018

fantastisch

ph
25-10-2018

super hotel en goed eten de matrassen waren hard niks te klagen gehad

Gereisd Met partner in oktober 2018

Voor herhaling vatbaar,

Els en Willem
15-10-2018

Wij hadden niks te klagen, na wat negatieve ervaringen hier gelezen hebben ze er alles aan gedaan om het de gasten naar de zin te maken, de kamer super schoon, personeel vriendelijk en behulpzaam, We zijn bekend in Marmaris dus weten de plekjes te vinden en ook de boottocht. Kortom we hebben weer genoten en dit hotel vinden we prima, er zit een gastvrouw die goed engels spreekt, en waar je met alle vragen te recht kunt. 1 minpuntje is de wifi die alleen in de lobby werkt niet betalen dat werkt niet.

Mariska
14-10-2018

Prima hotel, elke dag schone handdoeken en een schone kamer. Vriendelijk personeel, direct aan het strand En het eten was ook goed. Mensen die zeuren over het eten !!! ik heb deze keuzes niet elke dag thuis. Animatie in de avond is niet bijzonder maar je zit zo in het centrum met de bus. Personeel werkt keihard om het naar je zin te maken. Je kan hier met een gerust hart naar toe gaan. Fijne vakantie allemaal !!!!!

Nooit meer

Natascha Simons
2-10-2018

Animatie was goed bedden erg hard en eten was iedere keer lauw

Gereisd Met vrienden in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Nooit meer

Joyce Peeters
2-10-2018

Animatie, uitzicht en het 1ste aanzicht van het hotel en de kamer waren goed en mooi. Verder was het eten rauw, koud, beschimmeld, oud, smakeloos en niet gevarieerd. We hebben hier een melding van gemaakt maar het leek aan ons te liggen. We hadden bloed in de gordijnen, bed is niet verschoond in 10 nachten en het behang liet over de hele kamer los, ook troffen we schimmel aan in de douche en liep het putje niet door. Zeker geen 4 of 5 sterren waard!! En de bar bij het zwembad was echt ranzig, het rook daar naar vuilnis.

Gereisd Met partner in september 2018

Prima hotel, maar niet meer!

Shannon
24-9-2018

Aan de buitenkant een erg mooi hotel, erg enthousiast waren wij over de foto’s op de site. Eenmaal in het hotel zelf was het ook erg mooi, mooie kamers en mooi uitzicht. Ook werden de kamers elke dag schoongemaakt. Helaas was het eten echt geen 5 sterren waardig.. Er was totaal geen variatie en het was smaakloos. Ook moest je elke morgen vroeg opstaan wilde je nog wat fatsoenlijks te eten krijgen. Volgende keer toch maar een ander hotel!

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Waterskiën
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Rock in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Rock zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.