Aparthotel

35 reviews over Aparthotel George & Dragon in het Nederlands

Beste vakantie ooit

Donnie
6-1-2011

Super vakantie gehad verleden jaar, heel vriendelijk personeel, lekker eten in het restaurant en heel dicht bij het strand en de uitgaansgelegenheden! Komend jaar zeker weer!

Gereisd met vrienden in januari 2011

krakkemig maar gezellig

annoeskavdv
28-7-2010

Dit appartement hebben wij met zijn drieen bezocht. Er was geen derde bed toen wij aankwamen en er waren geen lakens voor de derde persoon die op de veel te harde bank moest slapen. Het hotel ligt dicht aan het strand en heeft nog een zusterhotel waar je gratis gebruik mag/kan maken van de ligbedden. De turken zijn erg vriendelijk.

De kamer was helaas niet erg schoon maar hier zijn we ook neit vaak geweest. Wel nette evacuatie bij een aardbeving (kleine) die we hier mee maakte. Netjes geregeld

Gereisd met vrienden in juli 2008

Goed! Heerlijke vakantie!!

Winnie Grootveld
30-6-2010

HET WAS TOPPP!!!

Het was een topvakantie en alle medewerkers zijn heeeel relaxt! Je kan er heerlijk eten en zeker ook heel goedkoop!! Chill zwembad en precies in het midden gelegen van de 2 uitgaanscentrums.

Aan de ene kant barstreet(nederlands) en aan de andere kant long beach(engels) Beide heel vet om heen te gaan. Appartementen zijn overigens ook heel relaxt en zeker ruim.

Iedereen boek hier je vakantie voor Marmaris want dit is de beste plek om te verblijven!

Gereisd met partner in juni 2010

HET WAS TOPPP!!!

Arne Bleumink
3-2-2010

Gereisd met partner in februari 2010

Simpel eenvoudig maar prima

kelly
29-12-2009

Pluspunten:

- op rekening betalen

- heel centraal gelegen

- Nederlands sprekende Jolanda

- Vriendelijk en oplettend personeel (geen vreemden binnen)

- Eten was eenvoudig maar lekker en zeker niet duur

- Internet gratis

-niet zeurderig als je een keertje te hard lacht als je thuis komt

- Lang zon op het terras

- Ruime kamer

Minpunten:

- Douche was koud of heet

- Zwembad is niet groot (de zee wel)

- Airco is alleen in het slaapgedeelte, dus als je met meer dan 2 bent hebben die geen airco.

- Moesten vragen voor handdoeken en verschoning bedden. Werd wel meteen geregeld.

- Zitjes op het balkon waren kapot

- Kwam niet echt opgeruimd over vuile pannetjes en bestek

Al met al hebben wij het zeker veel meer als positief ervaren dan negatief! Ik denk dat we nog wel een keertje terug gaan naar dit relaxte appartement!

Gereisd met vrienden in december 2009

voor herhalng

pvandenbergh
29-11-2009

gezellig personeel appartementen leuke uitstaling leuk zwembad

Gereisd met jonge kinderen in januari 2001

niets meer dan redelijk

george en de kadavers
24-8-2009

zijn net terug gekomen van appartementen george & dragon. Wij hebben voor het appartement gekozen omdat de reacties op deze site zeer positief waren. De eerste indruk was eveneens positief omdat het een centrale ligging heeft. Verder heb ik weinig van andermans positieve kenmerken kunnen herkennen.

- De Nederlands-sprekende Jolanda valt nauwelijks op omdat ze nauwelijks wil praten. Hiermee wil ik niet zeggen dat ze niet behulpzaam is maar het duurde mij 4 dagen voordat ik wist dat dat de Nederlands-sprekende vrouw was.

- Ik snap niet hoe mensen kunnen zeggen dat het restaurant van het george & dragon appartement goed is. Het eten was in de meeste gevallen niet goed (lees: pizzabodem niet gaar, oud brood, mayonaise die al 2 jaar over de productiedatum is).

Een zeer gerenomeerde kok uit ons gezelschap heeft een kijkje in de keuken genomen en volgens hem was de keuken vies en niet goed onderhouden.

- Gedurende de hele vakantie heb ik telkens het gevoel gehad dat het personeel (george en de blonde vrouwelijke draak) zodra er iets te veel werd gevraagd (lees: slaapbanken die doorgezakt waren, glazen die niet aanwezig waren, campingstoelen die gevaarlijk zijn omdat ze in sommige gevallen doorbuigen) ze veelal de makkelijkste manier kozen of zelfs geen reactie gaven. Het voorbeeld van de doorgezakte slaapbank werd namelijk opgelost door 3 lossen tegels er tussen te leggen waardoor de delen weer gelijk lagen. Nadat we nogmaals hebben gemeld dat dit geen oplossing was, werden onze verzoeken genegeerd.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

Super voor jongeren!

Danore
23-8-2009

Het appartement is echt een aanrader wie voor goedkoop een super vakantie wil. De appartementen zijn ruim, het is allemaal heel simpel maar daar is de prijs is er dan ook naar. Ik ben hier met nog vijf andere meiden geweest en er zijn veel Nederlandse jongeren. Het enige nadeel vond ik de service in het appartement. Ze lopen allemaal niet zo snel voor je. Verder is het dichtbij de restaurants en de winkels, ook het strand is dichtbij. De barstreet is ongeveer 10 tot 15 minuten lopen. Dus ideaal. Als je met meer dan 2 pers bent zou ik 1 kamer boeken voor 2 personen. Want wij hebben voor 3 personen 1 appartement geboekt. Maar er is 1 airco alleen in de slaapkamer. En ook de slaapbank voor de 3de persoon slaapt heel erg hard. Wij hebben echt een super vakantie gehad en ik wil zeker weer terug!

Gereisd met vrienden in augustus 2009

Geweldig

Henk
10-6-2009

Lieve mensen zeer behulpzaam geweldig personeel spreken goed engels en jolanda spreekt nederlands gaan zeker weer Toos&Henk mei 2009

Gereisd met partner in juni 2009

als je van drukte om je heen houdt is dit appartement iets voor jou en alles dichtbij shoppen boodschappen doen uit eten gaan max 100 meter geweldig het appartement is eenvoudig maar ruim geweldig personeel zeer vriendelijk en behulpzaam goed engels sprekend en Jolanda spreekt nederlands heb je problemen kun je bij haar altijd terecht geweldige meid de managers Nuriye & Deniz spreken een beetje engels maar kunnen zich verstaanbaar maken is er iets niet in orde in je appartement zij lossen het voor je op ze zijn zeer vriendelijk er word regelmatig schoongemaakt en linnen vervangen en een fooitje doet ook hier wonderen verder hebben ze een goed restaurant en als je dat wil komen ze het zelfs in je appartement brengen gratis dat is pas service er lopen een paar leuke jongens voor de bediening vooral Errol is een hele fijne gozer loopt het vuur uit zijn sloffen voor je wij zijn er geweest van 9 mei tot 6 juni en hebben een heerlijke tijd gehad niets dan lof gaan zeker terug!!!! Toos & Henk

Gereisd met partner in mei 2009

We hebben een aantal aanbieders voor George & Dragon voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel George & Dragon in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel George & Dragon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.