Appartement Funda

Appartement

We hebben een aantal aanbieders voor Funda voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Funda in het Nederlands

2007

verzorgd appartement, vriendelijke mensen, ik ben er samen

smolders jill
13-4-2007

verzorgd appartement, vriendelijke mensen, ik ben er geweest samen met men turkse vriend ercan,super

Gereisd Met partner in april 2007
2006

Ben een paar dagen in fundaapart geweest een heel mooi en

Lisa
21-8-2006

Ben een paar dagen in fundaapart geweest een heel mooi apartement overal dichtbij centrum strand geweldig en niet veel nederlanders veel turkse mensen dat vind ik veel leuker niet allemaal nederlanders ik ben in turkije en vind het dan leuk om met turkse mensen om te gaan allemaal even aardig. wil graag weten wie deze appartementen aanbied is dat bekend door iemand. Wil er graag volgend jaar naar toe voor 2 weken.groetjes Lisa

Gereisd Anders in augustus 2006

Appartement info

• AdresOrg. Mustafa Muglali Cad. 68 Sok. 48700
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer+90 252 4134529

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Funda in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Funda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.