Appartement Family ***

Appartement Family ***

Appartement Family

We hebben een aantal aanbieders voor Family voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Family in het Nederlands

Prima tijd gehad!

R, 4-8-2014

Ik ben hier één week met mijn vriendin geweest en heb een heerlijke tijd gehad. Voor de prijs krijg je een prima appartement wat dagelijks schoongemaakt wordt. Tevens wordt dagelijks het bed verschoont wat erg lekker is. De eigenaar was erg aardig evenals de rest van de medewerkers, het eten is niet echt goed, voor hetzelfde geld kan je lekkerder krijgen! Zwembad is niet groot, maar groot genoeg. De ligging is heerlijk, op ongeveer 300meter van het strand, nadeel is wel dat heer eerste stuk strand privé is en je dus nog een stukje door moet lopen, maar ook dit is niet ver.

Kortom, wij hebben genoten en raden dit appartement dan ook zeker aan! Verwacht geen overdreven luxe maar daar betaal je natuurlijk ook niet voor. Voor de prijs, meer dan prima!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Family in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Family zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Family scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.