Hotel Dora Beach

4 reviews over Hotel Dora Beach in het Nederlands

Leuke vakantie gehad

moniquegroenheide1
13-1-2014

De accomodatie voldoet maar is niet overdreven luxe, wel direct aan het strand en met met bediening op het strand, hoort bij het All in concept. Gasten uit andere hotels mogen ook op het strand. Snack die s'middags te verkrijgen zijn zijn goed niks op aan te merken, ook het ontbijt is goed. Het diner is om te huilen alles koud en smakeloos, wij zijn veel uit eten geweest.

Gereisd Met vrienden in september 2013

Zonde van het geld

Marmaris fan
11-1-2013

Dit was de derde keer Marmaris en ook meteen de slechtste. Het is een klein hotel, maar de ligging maakt veel goed. De badkamer zat onder de schimmel en het eten was koud. Er zou bediening op het strand moeten zijn, maar dit was niet van harte. Ging je je drinken zelf halen dan keek de bediening je heel raar aan en moest je alles drie keer zeggen. De kamers werden iedere dag schoongemaakt, maar er werd niets aangevuld. Echt vreselijk was het niet, maar voor dit geld verdien je veel beter.

Gereisd Met partner in september 2012

Kleinschalig hotel

ton groenheide
20-11-2012

In 2012 in mei en in september 2x 2weken geweest, heel vriendelijk en service gericht personeel , zelfs bediening op het strand . helaas was het eten stukken minder, maar volgend jaar zou er een nieuwe kok zijn dan is het echt perfect, in ieder geval was het snack restaurant ook prima, voor zeezicht moet je op de 4e of 5e etage zijn. graag ga ik in 2013 weer naar dit hotel alleen kan ik op dit moment nog geen tour operator vinden die hiet naar toe gaat.

Gereisd Met partner in Tue May 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heerlijk hotel

Lamjae Babay
23-10-2012

Ik ben hier samen met mijn partner geweest voor 8 dagen. het hotel is zeer netjes en het personeel is ook zeer vriendelijk. De kamers zagen er schoon en netjes uit en werden elke dag schoongemaakt en om de 2 nachten werd het beddengoed en de handdoeken vervangen door schone. Verder is het eten wel lekker. in de ochtend zijn er verschillende soorten broodjes en beleg en salades. De lunch en snacktime zijn ook prima voorbereid en het avond is ook goed, zo heb je elke avond de keuze uit verschillende gerechten. De ligging van het hotel is ideaal, zo hebben ze een heerlijke loungetuin waar je de hele dag kunt genieten van de zon en er wordt ook drinken geserveerd overdag en in de avond, Het strand is voorzien van strandbedden en ook hier wordt er drinken geserveerd. De stad van marmaris is eenvoudig te bereiken met de dolmusbus of je kunt er heerlijk op de boulevard naartoe lopen.

Gereisd Met partner in Tue Oct 09 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand< 25 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dora Beach in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dora Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.