Hotel D-Resort Grand Azur

KinderhotelWeer vandaag32°21°
Hotel D-Resort Grand Azur
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor D-Resort Grand Azur voor je op een rij gezet:

255 reviews over Hotel D-Resort Grand Azur in het Nederlands

Anders

Het hotel is uitstekend. Het is van alle luxe voorzien. De tuin van het hotel loopt direct over naar het strand. Het zwembad is groot en voor de kinderen is er een glijbaan. Het binnenzwembad is ideaal om banen in de zwemmen.

De andere gasten die in dit hotel verblijven zorgen echter voor veel overlast. Slapen is bijna onmogelijk door de herrie op gang. Deze gasten gaan ook niet respectvol met het all inclusieve om. Eten wordt met de handen van het buffet gepakt en overal wordt eten achtergelaten.

Het is een 5 sterren hotel dus mogen de heren niet in korte broek aan het diner Ook de dames moeten de kleding aanpassen,dus ook niet in korte broek

Wat dit jaar minder was,was het feit dat op het strand van het hotel andere gasten kwamen van andere hotels die de strandstoelen innamen.Deze mensen werden dan gesommeerd door de bewaking van het hotel om weg te gaan,maar de meeste deden dit niet en dan dreigde er een gespannen situatie te ontstaan

geweldig en top lokatie

drenthen
28-9-2016

mooi hotel ,goed eten, prachtige tuin met groot zwembad. zeer goede service met erg leuk personeel die je alle hulp bied. eigen strand met leuke restaurantje aan het water/strand. Pier is mooi gerenoveerd. en half pension is echt een verademing tussen alle all inclusief resorts TOP!! altijd live cooking dus alles goed warm op een heerlijk buiten terras. dollmus recht voor de deur, watertaxi etc etc je kunt echt alle kanten uit ligt zeer centraal.

mooi hotel

anna
28-6-2016

Mooi hotel, aan het strand en dichtbij het centrum, mooie tuin, vriendelijk personeel. Schone kamer, prima (ontbijt)buffet. ...Helaas wat minder een hotel voor liefhebbers van rust. Bij het zwembad is er geen ontkomen aan de muziekkeuze van het animatie-team; jongens en meisjes van begin twintig. Dat terwijl de gasten merendeels 40+ zijn en dus waarschijnlijk liggen bij te tanken van een druk bestaan. Na klagen werd de muziek wel zachter gezet; echter de monotone dreun bleef aanwezig. Jammer. Misschien volgend jaar maar een stiltehotel waar je echt bijkomt en het geruis van de zee kunt horen.

Perfecte ligging, prima hotel, prima eten,

M.A.Disseldorp
1-5-2016

Goede service, aardige mensen, prima bedden, perfect en goed eten, mooi zwembad, leuke lounge en bar op dakterras, schoon en netjes.

Geweldig..

Tee
26-10-2015

Ligging hotel is zeer goed. Met name de tuin aan de achterkant is letterlijk een oase van rust.

Mooie, ruime kamers. Alles is goed onderhouden en schoon. Tweepersoonskamer voor alleengebruik met bed van 1m 80. Niet nodig maar wel prettig. . Overal kwam je de luxe van een 5 sterrenhotel, zover men daar prijs op stelt, tegen. In de avonduren een wandeling maken over de boulevard en in de winkels kijken was geen probleem. Ook niet als men alleen op vakantie zou gaan.

hotel:9/10 , eten 3/10

daniel declerck
1-10-2015

Grandazur is en blijft een tophotel. Met de syriche grens op een 1500 km van marmaris waren er veel minder europeanen met als gevolg dat er last minuts werden "uitgedeeld " aan de turken zelf. Het gevolg was dat het eten een felle duik genomen heeft . Enkele voorbeelden :mayonaise en ketchup waren in zakjes dat je met de meeste miserie van de wereld openkreeg . Vele schotels die moesten warm zijn waren koud .

We zijn daar 14 dagen geweest en 14 dagen eten op zijn turks is wel van het goede te veel. Bij de warme kant was het eten elke dag hetzelfde en sommige dagen was het lapje biefstuk net als leder,echt niet te eten. Als je dan een opmerking maakten deden de koks alsof ze het niet verstonden. Ook de pistoleetjes in de morgen waren allemaal weg en vervangen door doodeenvoudige boterhammen dat je nog zelf moest snijden. Voor dit eten kan ik niet meer geven dan een 3 op10

Luxe hotel met privestrand.

Lizet
17-8-2015

Mooi, luxe hotel met mooie kamers. We zaten in n zeezichtkamer, prachtig uitzicht. Dagelijkse schoonmaak kamer, badhandoekenservice. Weinig Nederlandse gasten (veel Arabische gasten). Prettige sfeer. Eten heel goed, maar na een week gaat het toch beetje vervelen.

Op het dakterras bevindt zich heerlijk restaurant (niet inclusief) met grandioos uitzicht over de baai. Absoluut n aanrader.

Mooi privestrand, in augustus altijd nog bedjes vrij. Mooi zwembad. Animatie beperkt. Weinig Nederlandse jeugd.

Voor ons zeker een aanrader !

geweldig goed hotel top klasse in Marmaris

cj schellekens
29-5-2015

Grand Azur is een echt goed hotel:

prachtig onderhouden, mooi zwembad, geweldige grote en luxe kamers.

En bovenal heel fijn en behulpzaam personeel. met speciale dank aan: Eda, Hulya en Haci. Echte toppers!!

Enig minpuntje het buffet is wat eentonig maar wel goed van kwaliteit, het dessert buffet is zeer minimaal.

ligging van het hotel is ook echt geweldig, de taxibootjes haast voor de deur, via het zwembad en de tuin zo op de boulevard.Ze hebben een zeer leuke beachbar waar elke avond live muziek is en waar je ook nog eens lekker kan eten.

we hebben veel hotels vergeleken aan de boulevard, maar Grand Azur steekt er met kop en schouders bovenuit!!

Wat een klasse hotel!!

We hopen hier nog vaker te komen.

Ligging fantastisch maar

mevrouw van Dijk
28-10-2014

Kennen dit hotel al 20 jaar. Helaas onder Dresort is alle charme van Grand Azur verdwenen. Kwaliteit eten is goed alleen weinig variatie en eenvoudig.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel D-Resort Grand Azur in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel D-Resort Grand Azur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.