Appartement Club Sultan Maris ***

Appartement Club Sultan Maris ***

Appartement Club Sultan Maris
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Club Sultan Maris voor je op een rij gezet:

6 tips over Appartement Club Sultan Maris

Y.J, 30-8-2014
Eten: Greenhouse?! restaurant. (straat verderop). Boeken plaatselijk. Zelfde excursie alleen niet met allemaal nederlanders. En veeeeel goedkoper.
Laura Dekker, 15-8-2014
Eten bij Oasis op de hoek bij het hotel is super! Lieve bediening en goed eten voor niet al te veel geld.
Wiesje Helder, 27-7-2014

In de directe omgeving is een kleine buurtsuper waar je je boodschappen kunt halen, bijv. vers brood 1 TL (= 0,35 eurocent!), een pinautomaat en een kiosk waar je heel voordelig excursies kunt boeken.

Ook restaurant Oasis op de hoek is een aanrader, je kunt daar al eten voor ca. 12 euro p.p. inclusief drankjes.

kris, 30-7-2013
    Ga met een excursie mee naar Rhodos, vonden wij heel erg leuk om te zien.
    Alex, 31-8-2012
    maak een boot trip met Amazon *** , No Music, No Hassle!!! Heerlijk snorkellen en zwemmen in de mooiste baaien. echt heel wat anders dan massaal op een schip de stoelendans doen met luide muziek en opdringerige bediening
    ajhooijer_1, 31-8-2012
    Boek zelf je excursies, dat scheelt maar zo de helft! De Amazon Boat in de haven van Marmaris neemt je een dag mee zonder muziek en opdringen! Kleinschalig en wat een leuke mensen!