Appartement Club Nest Resort ***

Appartement Club Nest Resort ***

Appartement Club Nest Resort

4 reviews over Appartement Club Nest Resort in het Nederlands

Ja het was egt fantastisch en dit jaar gaan we weer jaa en

hans tilly nanda, 24-7-2005

Ja het was egt fantastisch en dit jaar gaan we weer jaa personeel was aardig en alles daarwas goed alleen je kon de buren wel horen wij bedanken habib en de anderen tot snel....

Helemaal TOP

Linda, 2-6-2004

Helemaal TOP. Ik kom net terug (het heet nu Akasya) en de service is goed, de ligging lekker bij het oude centrum, kamers zijn schoon en netjes en het is helemaal verbouwd dus nu nog mooier.

We hebben het super gezellig gehad en als we terug gaan, dan zeker naar dit appartement.

We hebben heerlijk vijftien dagen kunnen genieten. De mensen zijn er zeer gastvrij en heel erg vriendelijk.Ook overdag bij het zwembad was het er super gezellig, je hoefde niet eens naar t strand toe!

Wij zijn naar Akasya geweest afgelopen zomer

Marloes en Rob, 4-1-2004

Wij zijn naar Akasya geweest afgelopen zomer. Het is een complex met een mooi zwembad. Het ligt erg centraal op 10 minuten lopen van het strand en centrum. Personeel was naar ons idee iets te opdringerig, maar wel aardig. Leuke vakantie gehad!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Club Nest Resort in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Club Nest Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Club Nest Resort scoort een 9 uit 10 op basis van 4 reviews.