Appartement Club Karakas

127 reviews over Appartement Club Karakas in het Nederlands

Harry
6-9-2018

Prima accomodatie.

Zijn er in mei 2 week geweest en in augustus 3 week.

Leuk appartement dicht bij haven.

Vriendelijk en gastvrij personeel

Voor herhaling vatbaar!

Mir
18-8-2018

Relaxed en rustig familie apart hotel. Personeel is allervriendelijkst. Kamers worden iedere dag schoongemaakt. Wat je geeft aan positiviteit krijg je terug. Zijn zo enorm behulpzaam met wat je hen ook vraagt.

Club karakas moet je geweest zijn, Geweldig!!!

Geoffrey & Reinier
5-8-2018

Echt een waanzinnig goed appartement (hotel) niet direct aan het strand en ook niet midden in het centrum. Alles is op loopafstand. De kamers zijn perfect ruime woonkamer met mini keuken waar je zelf wat eten kan bereiden. Maar echter is dit niet nodig want het eten in het hotel is perfect. Mooi opgemaakte borden en voor de prijs hoeft je het niet te laten! Ook de drankjes zijn aanzienlijk lekker en betaalbaar! Wij schrokken van de eind rekening dat deze zooo goedkoop was. De badkamer perfect! De slaapkamer perfect met 2 airco's is het lekker cool. De schoonmaak dagenlijks is perfect! Het personeel zooo vriendelijk beleefd! Ze doen er alles aan om het jou naar je zin te maken! De bar jongens waren geweldig Jan in het byzonder! Het zwembad is heerlijk en geen geruzie om een bedje. De excursies geregeld vanuit het hotel was allemaal perfect geregeld. Naar huis gaan wil je gewoon niet meer! Voor herhaling vatbaar. Iedereen gewoon boeken!

Stip Reizen

Goed, gezellig , en heel betaalbaar .

Maria
25-5-2018

In Turkije had ik geen goede ervaringen met een drie sterren hotels, dus was ik blij verrast toen ik mijn verblijf zag. Een aller hartelijkst welkom bij de receptie en beneden in het restaurant

Omdat het zo lekker was besloot ik ook het ontbijt en de lunch niet meer zelf te verzorgen. Nog meer verrsast was ik toen ik na een aantal dagen een tussenrekening vroeg. Voor dat bedrag 3 dagen ontbijt lunch en diner kan ik in Nederland niet eens één maaltijd krijgen . Alles zeer liefdevol toebereidt dit hotel is, wat dat betreft zeker de moeite waard.

Het personeel erg vriendelijk de kamers netjes en schoon. Naar het strand en de winkels is het goed te lopen en naar de Fontein die je zeker om 21.00 moet zien is het een gezellige wandeling Mijn vakantie was met 12 dagen véél te kort. Ik kom dus graag terug in Oktober als het iets minder warm is .

Fantastisch!

Ns
25-5-2018

Frits
28-4-2018

Een heel goed appartement voor de prijs. Het ligt iets verder van het centrum maar het personeel is heel vriendelijk, schone en ruime kamers en de keuken is echt heel goed. Elke dag worden de kamers schoongemaakt, de weekmarkt is op loopafstand en ook de supermarkt is lekker dichtbij. Ze hebben een goede bar waar ze elke avond heerlijke drank schenken

erg blij met de overstap

Dorian
28-4-2018

na jarenlang gast t e zijn geweest bij club Sema (ook in Marmaris) over moeten stappen omdat die vroeger dicht gingen We kwamen toen uit bij Club Karakas, het luxere zusje van hotel Karakas en geen moment spijt van gehad Het hotel is veel mooier, jonger, schoner, completer dan de vorige en ook het personeel is daar super goed, vriendelijk en bereidwillig om je van alles te voorzien wat je maar kan bedenken

Nooit meer

Marian
13-10-2017

Club karakas ligt in rustige wijk.Het bad heeft een veel te hoge instap.Voor mensen slecht ter been is dit gevaarlijk.Bedden zo hard dat je de ijzeren veren voelt😳.Vond de schoonmaak NIET 😩geweldig.Met een droge wisser door de kamers en twee prullenbakken leegmaken.Zeker geen 2e keer naar club Karakas

Het personeel was super aardig, kamers worden elke dag schoongemaakt en zijn ook echt schoon, het eten was ongekend goed en voor een goede prijs. Op de dag dat wij aankwamen werden wij meteen bij de poolbar verwelkomd door Ali. Ali heeft meteen onze lunch verzorgd en die was echt lekker. In de avond besloten wij ook te gaan eten bij het hotel. Ik wilde eigenlijk een pizza bestellen, maar Ali gaf mij het advies om turks te eten. Toen ik op de kaart keek kreeg ik al een idee waarom. De Ottomaanse kebab plaat die hij mij aanraadde was het duurste van de kaart (omgerekend 25 euro en dat nog eens voor 2 personen dus 12,50 pp dus voor ons niet zo duur). Ik had geen spijt van die keuze. Wij hebben op 1 avond na elke dag bij het hotel gegeten. Het turkse eten en vleesgerechten waren buitengewoon goed. Beter dan in velen restaurants op de boulevard.

Wanneer ik ooit weer naar Marmaris zou gaan boek ik zeker weten weer een kamer hier. Club Karakas blijf zo doorgaan en Ali bedankt voor alles!

Een geweldig land, heel vriendelijke mensen

sarina
13-7-2017

De ligging was heel goed, tussen de echte Turken met een heel sociaal leven buiten de deur. Dichtbij het hotel een geweldige markt waar je alles kunt kopen,

zeer behulpzame.mensen, je moet je aanpassen aan het land en de Turken en dan zijn zij je vriend. Strand op loopafstand met vele kleine restaurantjes waar je voor weinig geld kan eten en drinken,

Hotel heeft appartementen, zeer schoon en zeer ruim . het is kleinschalig en je kan er

fantastisch eten, ze doen geweldig hun best. Ik kan het een ieder aanbevelen, zelf dit jaar nog niet geweest door ziekte van mijn partner. Maar wij gaan beslist terug.

Wij zijn Nederlanders maar houden enorm van het land.en zijn in diverse streken en,steden geweest.

Beslist een aanrader !!!!

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Club Karakas in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Club Karakas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.