Appartement Club Denastersterster

58 reviews over Appartement Club Dena

• 2018
    1M.16-10-2018

Levensgevaarlijk!

Dit hotel is levens gevaarlijk. Er is veel achterstallige onderhoud in- en rondom het hotel wat levensgevaarlijke situaties creëert voor mensen. De roosters rondom het zwembad ontbreken, trapje laat bijna los in het zwembad, plateau glijbaan is verroest met gaten erin. Parasol houders zonder stenen alleen een scherpe ijzeren kruis, wasbak in de badkamer niet aangesloten dus je wast je handen en voeten tegelijk,vullen water tanks uit een put met een slang die enige tijd in de zon lag. Water mag niet eens uit de kraan gedronken worden laat staan een waterput. Balkon hek op 4 hoog zit los, de helft ontbreekt en dit was al kamer 2 die we hadden en een klein voorbeeld van enkele gebreken is nog erger.Hier is bewijs van op film en foto's. Niet alleen buitenlandse toeristen lopen gezondheidsgevaar op ook lokale bevolking op reis vertoeft er graag. Dit hotel gun je je ergste vijand.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

1oosth03602-08-2015

vreselijk

Een simpel hotel , maar dat zou niet uit moeten maken.

• Schoonmaak is slecht
    • De eerste dag is de deur ingetrapt door het personeel omdat het slot niet meer werkte. is op zich wel grappig maar met 2 kleine kinderen is dit toch wel vervelend om 04:00 in de nacht. (aankomst was laat in de nacht)
    • Eten iedere dag hetzelfde. ( hoeft niet negatief te zijn, is smaak afhankelijk)
    • 75 euro voor airco moeten betalen die niet goed werkte, afzetterij
    • bij het zwembad bedorven eten geserveerd gekregen ( beschimmeld brood)
    • gebroken glas bij het kinderbadje gevonden
    • schoonmaak personeel komt te pas en te onpas de kamer binnen. ook als je er bent.
    • 2200 euro betaald wat in mijn ogen veel veel veel te veel is.
    • personeel is heel vriendelijk als je 20 jaar bent en blond haar hebt en een leuke bikini aan hebt.

Touroperator haal deze accomodatie zo snel mogelijk uit het assortiment!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 8Ria Koerhuis-van der Meulen28-09-2014

goede plaats om vakantie te vieren

leuk familie hotel met zeer vriendelijk personeel een goede keuken, groot zwembad voorkant met entertainment, klein zwembad achter waar het rustig is. leuke kamers, sommige met bad allemaal met balkon. Gunstige ligging ten op zichte van strand en winkels. Ben er al 3 jaar geweest en zou zo weer heen gaan!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 7Marjolein & Sylvie 17-08-2014

Goede prijs kwalitiet

Wij hebben voor 380 pp een reis marmaris geboekt bij club dena, voor twee studenten is dit een goede prijs. In eerste instantie in het F gebouw geplaatst dit is inderdaad wat uiterwets en op z'n turks afgewerkt maar wel van alles voorzien! Na 1 dag hier geslapen te hebben hield helaas de airco ermee op.. Gevraagd om een andere kamer en nadat we een paar keer zoover hebben genoemd zijn we overgeplaatst. Dit was een modernere kamer die, net zoals die andere, goed schoon was. Iedere dag kwamen ze vragen of de kamer schoongemaakt moest worden en als wij er niet waren sowieso een schoon bed en schone handdoeken. Alleen geen pan en geen werkende kookplaat na dit aardig te hebben gevraagd kwamen ze dit gelijk fixen! Mooie zwembaden goed centraal gelegen! Je weet wat je betaald, dus verwacht ook geen 5-sterren appartement! Wij hebben overigens nergens kapot glas gezien en zeer aardig personeel!

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 4de Wit15-08-2014

NOOIT MEER

Zeer slecht appartementen complex. Gebouw F lijkt wel een bouwval, alles is vies en kapot. Overgeplaatst naar gebouw B die was beter maar ook daar waren mankementen terwijl die gerenoveerd was. Zeer slechte tot geen schoonmaak, zowel in de kamers als in de receptie/lounge alleen als je geld gaf dan maakte ze je bed op meer niet. Alles was te vies om aan te pakken of op te zitten. Manager sprak geen Engels en was agressief. Iedere dag weer waren er veel klachten, vieze prullenbakken met luiers, glas op de grond, airco's lekte door het plafond, balkon hekken zaten los etc. etc. slechte tot geen wifi.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 3Nynke21-07-2014

Nooit weer

Zeer slecht hotel, niet werkend toilet, kapotte wc, schimmel op de muren etc. Volgende dag overgeplaatst naar een ander hotel, was prima maar niet wat we hadden geboekt! Hoteleigenaar speelt gewoon een vies spelletje met overboeking.

Gereisd met partner in januari 2013

• 4Esmee12-07-2014

Boek het om als het nog kan!

Vanmiddag terug gekomen van dit hotel. VRESELIJK! Toen wij de eerste dag aankwamen was er gelijk overal geschreeuw van andere Hollanders naar het personeel daar dat ze een andere kamer wilden want ''dit kon niet''. We werden daarom snel door een erg onvriendelijke receptioniste naar onze kamer verwezen door middel van een kamer sleutel in onze handen te drukken en ons snel weg te werken. Eenmaal in de kamer aangekomen dachten we gelijk al aan een gevalletje ''Red mijn vakantie''. Wc liep door, grond was vies, lakens zaten bruine vlekken op, douche kop is op 1 van onze schouder gevallen, balkon rand was los, schimmel in de douche. Kort samen gevat dus een drama appartement! Het enige wat goed was waren de aardige obers. We hopen dat we door middel van deze klaag brief andere mensen kunnen overtuigen om toch maar iets duurder te gaan zitten zodat je zonder blauwe plekken weer thuis komt!

Gereisd met partner in juli 2014

• 8karin de wilde26-04-2014

super appartement,goede ligging .

appartement Dena is een prima appartementen complex met een prima ligging ,het heeft een prima zwembad. Binnen een paar minuten ben je op het strand. Kortom een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

• 1wgovers18-10-2013

schandalig

we kwamen aan midden in de nacht ,,, dus moe we kregen een kamer nou dit wil je echt niet weten ... er zat poep aan de muren bloed op de deuren de handdoeken zaten onder de vlekken en ook op de lakens ik ben al 7 keer in marmaris geweest en las de beoordeling van dena nou ik wil wel is weten hebben jullie oogkleppen op ik heb nog nooit zo,n vies vuil zooitje gezien , alles maar dan ook alles is kapot deuren gaan niet op slot het is gewoon een afbraak ik snap niet dat een nederlandse reisorganisatie hier mensen naar toesturen dus de mensen die hier een goed cijfer voor geven waren die iedere nacht lam of zo want ik vind dit echt schandalig dus nooit meer club dena ... er zaten mensen die betaalde 1400euro voor deze zwijnestal nou sorry maar ik zeg slopen die zooi

Gereisd met vrienden in september 2013

• 1Gerda08-10-2013

Gevaarlijke eigenaar

Leekredelijk appartement in gerenoveerde B gebouw. bleek al snel dat het wel erg goedkoop gerenoveerd is en zal het snel niet uitzien. De schuifdeur kon niet dicht en na 3X klagen kwam er een man lom de repareren. Maar die heb ik nooit meer terug gezien en de deur kon dus niet op slot.. wel een bad maar geen stop. De keuken heeft een wastafel ipv spoelbak. Afwassen lukt niet want ook hier is geen stop . Eenvoudig koken bij de eerste 3 kookplaten sloegen steeds de stoppen door. Er is veel lawaai overlast. Zwembad voor redelijk achter ziet het water groen. niet gerenoveerde appartementen moeten helemaal verschrikkelijk zijn. Reisorganisatie is zelf ook niet tevreden over de eigenaar en zijn handelen. Hij heeft zelfs een Nederlandse toerist met een pistool bedreigd en is in Marmaris slecht bekend. Eigenlijk is er behalve de ligging niets goed te melden. Zijn ook in Red mijn Vakantie geweest!

Gereisd met partner in januari 2013

24 tips over Appartement Club Dena

• karin de wilde, 26-04-2014

Rondom het appartement is vanalles te doen.Marmaris heeft veel leuke winkeltjes,heel fijn is de dolmus die je goedkoop overal heen brengt. APPARTEMENT DENA,ligt vlak bij de hoofdweg maar toch uit de drukte dus ook geschikt voor mensen met kinderen.

• Viean, 17-07-2012

if you're there you cant go home without a boattrip, it looks like hawai

• Brulvis, 14-07-2012

Voor weinig geld ontbijt bijgeboekt. Geen buffet wel Engels en Turks ontbijt. Diverse omeletten of wat je ook maar wilde zoals geroost. Brood met gebakken ei en dan brood met Jam en Honing daarbij. Boek geen ½ pension. Kan daar ook nog = goedkoper. Wij gingen 's avonds voor 1x Dena (BBQ was erg lekker en gezellig) , 1x elders. Zat goede restaurants in Marmaris. Zie ook beoordeling bij Zoover, Arke en Sunweb.

6 vragen over Appartement Club Dena

• syl, 24-06-2013

kamers

Hoi allemaal,wij gaan bijna naar dit complex...mmm ...iemand een tip over DE BESTE kamer...ik weet het tis altijd afwachten maar het ziet er allemaal zo vol uit,of lijkt dat maar...graag een tip over de kamer met het mooiste uitzicht...bedankt xxx

Ozguven, 01-08-2013

Dat lijkt maar zo,de rechterkant van het gebouw tege over het zwembad is te doen

• Danny, 19-06-2013

Engelsen

Hoe is het met de Engelsen, zijn er veel in Club Dena?

Ozguven, 01-08-2013

Van alles wat

• Shuri, 10-06-2013

Excursie prijzen

Hoi,

ik ga met mij man en 2 kinderen binnenkort naar Club Dena en ik las dat er tegenover het complex een kantoor zit waar je de excursies zou kunnen boeken maar aan wat voor prijzen moeten wij denken bijv. voor een jeepsafari of boottocht met bbq??

Alvast bedankt

Linda, 03-07-2013

Ik heb voor 4 excursies 80 euro betaald. Als je zegt dat je bent doorgestuurd door iemand van het hotel krijg je korting.

Appartement Club Dena info

• Aantal sterrenstersterster
  • VerzorgingHalfpension
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand400 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages