Hotel Club 55

4.2Onvoldoende

Turkije, Egeïsche Zee, Marmaris

Op vakantie geweest naar Club 55?

4.2Onvoldoende

5 reviews over Hotel Club 55

• 7H. Doornekamp18-07-2006

Prima hotel, ik snap niet wat iedereen hier voor negatieve ervaring mee heeft. Wij zijn met z'n 3e erheen gegaan en hebben ons perfect vermaakt. vergeet niet om een tip op je hoofdkussen te leggen. dan worden je kamers PERFECT schoongehouden. pluim. De contacten met het personeel waren ook gezellig. Het ligt ook aan je eigen instelling. Het is een aardig middenklas hotel.

de dolmus stopt voor het hotel dus afstand tot centrum maakt ook niks uit. Lekker groot zwembad erbij. perfecto!

Gereisd met vrienden in juli 2004

• 6FeeSan24-07-2005

Vorige jaar ben ik met 2 vrienden voor 2 weken bij Club 55 geweest. Op ten opzicht vind ik best redelijk en de eten was eenvoudig, maar niet vies. Alleen nadeel is, afstand naar centgrum en strand is nogal te ver. Het is niet luxe. Als je luxer wilt, moet je wat duurder hotel nemen.

Gereisd in juli 2005

• 3patrick25-01-2005

slecht hotel vies niks is eigenlijk goed van de 15 dagen zijn we er 3 dagen geweest ,toen hebben we een ander hotel geregeld

Gereisd in januari 2005

• 1S.Huisman20-10-2004

een heel slecht hotel. slecht eten en kamers erg onverzorgd en heel vuil. eten heel slegt. we zijn er maar een dag gebleven(dus geen 8) en zijn naar een ander hotel gegaan.van ons een min vijf

Gereisd in oktober 2004

• 4bep en fred13-10-2004

een heel slecht hotel. slecht eten en kamers erg onverzorgd. eten ook niet goed. we zijn de laatste paar dagen nog buiten de deur wezen eten.terwijl het all in was heeft het ons toch nog 600 euro gekost.

Gereisd in oktober 2004

Hotel Club 55 info