Hotel Cle Resortsterstersterster

• Sauna

531 reviews over Hotel Cle Resort

• 8peet29-07-2008

goede vakantie gehad

Er zijn sommige mensen die altijd wat te klagen moeten hebben. Je had van te voren kunnen lezen dat all-inclusive tot 23.00 uur was. Dan nu niet moeilijk doen als je wel moet betalen.We willen allemaal zo goedkoop mogelijk een zeer luxe hotel hebben. Wij hebben daar een prima vakantie gehad.

• 3Finn Verdonk29-07-2008

Gevaarlijk!

Turkije geweldig land, mooie steden, mooi weer, geweldige mensen, mooie stranden en lekker eten.

Maar het hotel...waardeloos, personeel wel aardig,40 overboekingen per dag(dus geen toeval zoals het lijkt)en water bij glijbaanzwembad levensgevaarlijk!(lees rioolwater opgeschoond met chloor, aldus management)2 van mijn 3 kinderen zijn echt goed ziek geweest en meerdere nederlandse kinderen tijdens ons verblijf.Eten eerste dagen wel aardig, daarna niet meer te eten/eentonig!All-inclusive, maar alles wat kinderen lekker en leuk vinden gewoon betalen sowieso na 23:00 alles betalen!Geen/nauwelijks kinderanimatie maar darten en waterpolo voor volwassenen (en ik hoef echt niet vermaakt te worden!)

• 2Finn en Jacqueline29-07-2008

levensgevaarlijk!

Turkije zonder twijfel een mooi vakantieland, geweldige mensen, mooie natuur, mooie steden, mooie stranden, op straat e/o restaurants lekker eten, maar het hotel...

40 overboekingen per dag; 2 van mijn kinderen en tijdens verblijf tientallen andere kinderen ziek door water bij glijbaanzwembad (volgens iemand van het management die gek wordt van de eigenaar/directeur: Rioolwater opgeschoond met chloor maar doen er niks aan...); gratis busje uit de brochure niet van het hotel maar van eigenaar stukje strand, verplicht consumpties te nemen etc.; alles wat kinderen leuk en lekker vinden moet voor betaald worden, ijsjes, computerspelletjes, snoep, popcorn en na 23:00 sowieso alles betalen!

Advies: Voor 1000 euro zit je wel 5 sterren en heb je echt geen zakgeld nodig (van horen zeggen) Ik ben helemaal leeg gelopen deze vakantie iig....

• 8Verbrugge13-07-2008

Een gezellig hotel,met aardig personeel. Eten was goed alleen de kip komt je na twee weken je neus uit,wij hebben dit opgelost door lekker twee keer uit eten te gaan. Animatieteam was geweldig,maar dit team schijnt regelmatig te veranderen. kamer netjes,kinderbedje oud maar goed functionerend. Zwembaden keurig en schoon,minpunt dat bij het kinderbad regelmatig een stuk plastic rooster mist,dit is gevaarlijk,en als je het meld duurt het lang voor er wat aan word gedaan. Korte samenvatting heerlijke vakantie gehad.

• 9Maartje09-07-2008

Ik en m'n gezin waren er in 2006 geweest voor 2 weken ongeveer. Ik vond bijna alles perfekt! Alleen de zwembaden waren een minpunt, iemand had daar z'n boodschap in gedaan en werd pas na 3 dagen schoon gemaakt of zo. De glijbanen waren chill, de stad zelf ook. Buffet was fantastisch, de gezelligheid ook.

• 5Sharona Naakteparasiet08-07-2008

Afgelopen zomer ben ik met mijn man en 2 kinderen naar dit hotel geweest. Het is vanaf het vliegveld ongeveer 2 uur rijden. Eenmaal aangekomen bij het hotel was ik zeer teleurgesteld. Ik ben vaker naar een 4 sterren hotel in Turkije geweest, maar zoiets had ik nog nooit gezien. Gelukkig, veranderde dit beeld snel! Naarmate wij daar verder verbleven bleek het een zeer net hotel. Goede bediening en het eten was supergoed. Het heeft mooie zwembaden die regelmatig worden schoongehouden. Echter een minpunt is wel dat de vloer zeer glad is. Met natte slippers glijd je snel uit. Ook is de baas van het hotel niet aardig en is de animatie heel erg saai. Er wordt weinig rekening gehouden met kinderen. We hebben met de familie toch wel een leuke tijd gehad Gr. Familie Naakteparasiet

• 8wendy08-07-2008

wij zijn zondag teruggekomen van 12 dagen armar en we hebben het goed naar ons zin gehad voor de kinderen was er genoeg te doen aardige mensen en het eten was goed hoor mensen. alleen jammer dat we een overboeking haden dat we kwamen ,netjes opgelost 2 dagen in ander hotel ,het is ons goed bevallen.

• 8fam janssen06-07-2008

hotel is mooi zeer goeschikt voor kleine kinderen het eten vonden wij niet goed te weinig keus en niet lekker smiddags zijn de snacks alleen pide en kindereten alleen pide met friet er mag zeker meer variatie in zitten vloerbedekking op de kamers niet erg fris jammer voor het hotel deze nagatieve punten want hotel is prachtig en in de omgeving een hoop te doen

• 7Jessica27-05-2008

Wij zijn vandaag terug gekomen na 2 weken club armar.. Voor kleine kids is het niks, van campingbedjes nooit gehoord en geen eens een magnetron in de eetzaal.. Potjes en flesjes kon ik niet zelf opwarmen. In de keuken hadden ze ook geen magnetron, dus als je dan s ochtends weer aankwam met je flesje werd je alweer lekker 'vrolijk' aangekeken. Personeel is lang niet allemaal vrolijk zoals ik hieronder lees, entertainment jongens zijn gezellig, en de man van de juwelier is ook een prima man, goede service!! Kamers elke dag lekker schoon, eten was niet voor ons bestemd, en dan 2 weken lang.. Maar ja, daar was de prijs ook naar.. Over die plastic bekers dacht ik eerst, waar maak je je druk om... Totdat ik zelf een aantal keer sprite met dropsmaak kreeg.. (raki) Nee, voor ons geen club armar meer...

Gereisd met familie in mei 2008

• 9Michéle, Kevin, Jacqueline en George20-05-2008

Wij hebben een zeer goede vakantie gehad. Het eten was perfect met veel verse groente, pizza, spagetti, soep, vis en vlees. Tijdens het ontbijt kan je een omelet of uitsmijter laten maken door de kok. Je moet in turkije geen hollandse hap verwachten. Onze familie kamer werd opgewaardeerd naar een grand suite met een dubbele badkamer met jaccuzi. Tijdens ons verblijf werd veel vernieuwd zoals meubilair, glazen etc. Wij hebben geen last gehad van vieze glazen. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Er loopt nu een kelner rond die Ali Baba wordt genoemd. Doe hem de groeten. Ook met het animatie (3 man) hebben wij veel gelachen en plezier gehad. Tot in de late uurtjes in de discotheek. Voor kleine kinderen was inderdaad niet veel animatie, voor de groteren echter wel. Na ons vertrek is het team uitgebreid naar 7 personen met meer aandacht voor de kinderen. Doe de groeten aan het animatieteam JJ, Fred , Antilla (bijnamen).

Gereisd met familie in mei 2008

24 tips over Hotel Cle Resort

• T&F, 28-02-2014

Er zit een supermarkt naast het hotel en je kunt lekker eten bij Jan de Wit aan de boulevard!

• Silvia Beijer, 10-09-2013

Huur een auto en rijdt naar Kumlubuk, mooi strand, rustig ontsnappen aan e hectiek van Marmaris.

• Marianne, 20-09-2013

Alles is leuk in marmaris lekker aan de haven op het terras zitten bij jan de wit daar komen zo veel Nederlanders erg gezellig leuke markt in islimer op woensdag en je kan hele mooie boottochten maken

13 vragen over Hotel Cle Resort

• Sabine, 06-08-2014

Kluishuur

Ga binnenkort naar Cle Resort, is er een kluisje op de kamer en zo ja hoeveel bedraagt de huur?

Karin, 17-08-2014

Heb geen gebruik gemaakt van het kluisje. Maar het staat in de kast volgens mij met een code.

• Whd, 25-07-2014

Wie weet of de familiesuites goed te doen zijn??

Hallo!

Ik (24) wil graag met mijn vriend (29) en mijn moeder en stiefvader naar Cle Resort. Wij willen met zijn vieren een familie suite boeken. Wie weet of de slaapbank in de woon/slaapkamer gedeelte goed te doen is? Of bestaat dit uit een hele harde opklapbank? Verder is mijn moeder niet heel goed ter been en vroeg ik mij af of het voor haar wel goed te doen is. Zijn er niet veel heuveltjes en/of trappen?

Graag hoor ik van jullie! Alvast bedankt voor het reageren!

Karin, 17-08-2014

Ik ben met mijn gezin geweest (5prs). Wij hadden een familie suite met 3 slaapkamers. Dus 1 voordeur en daarachter 1 badkamer met toilet en 3 slaapkamers waarvan 2 met 1 persoonsbedden en 1 kamer met een 2 persoonsbed. En drie balkonnen. Voor mensen die slecht ter been zijn zou ik er niet heen gaan. Restaurant met trappen, lift erg klein. En op het gehele terrein hele gladde tegels waardoor het erg gevaarlijk kan zijn. We hebben menigeen zien uitglijden, wij liepen ook liever op blote voeten omdat we dachten meer grip te hebben dan slippers. Optioneel zou misschien sportschoenen zijn. Bedden zijn niet zoals thuis, maar ook niet vervelend. Als je wilt boeken, boek dan een suite met 2 slaapkamers.

• Patricia , 18-02-2014

Wie weet

Mijn vraag is....voor de kleintjes 4 jaar ongeveer is er nog een ander bad dan achter de tralies . Of is het andere zwembad niet diep zodat ze daar ook in kan ... Gr.

Moniek, 30-05-2014

Hallo Patricia, dat is het enigste 'kinder' bad dat er is. De rest is allemaal veel ste diep (1.60) Gr Moniek

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandStenen
  • Afstand tot strand1 km
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras