Hotel Cle Resortsterstersterster

• Kinderopvang
  • Sauna

531 reviews over Hotel Cle Resort

• 1Glenn17-08-2013

Deze hotel nooit meer al krijg ik deze gratis.

Hotel is er armoedig uit. Heel veel achterstallig onderhoud waar niets aan wordt gedaan. Personeel is nier erg vriendelijk. Meisje achter de balie is onbeschoft. Meeste personeel praat en verstaat slecht Engels. Problemen worden niet opgelost. Als je blijft klagen, worden ze agressief. Eten os slecht. Overblijfselen van de keer ervoor wordt geprepareerd en opnieuw aangeboden. Gerechten die koud horen te zijn, zijn warm en andersom. Hotel is vaak overboekt en dan wordt je op een zolderkamer in het bijgebouwd geplaatst waar alles uitelkaar dreigt te vallen. In de bijgebouw is er van alles mis met de kamers. Airco doet het niet, erg warm, ramen kunnen nier dicht en deuren kunnen niet op slot, als er tenminste een deur aanwezig is. Toilet en douche/ bad lekt, waardoor de badkamer onder water komt te staan. Kamers zijn erg krap. Glijbanen bij de zwembad zijn gevaarlijk. Hebben scherpe uitsteeksels. Ook hier wordt niets aan gedaan. Hygiëne in de restaurant ver te zoeken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 7Daneh14-08-2013

Heeeerlijke vakantie gehad!!

Samen met mijn vriend (beide 18) ben ik een week bij Club Armar geweest. Heerlijke vakantie! We hadden een voordeelkamer, dus er is vaak wat mis mee. Niets te ontdekken! Wat het had kunnen zijn, is dat het balkon aan de kant van een drukke club zat. Deze draaiden tot 12 uur muziek en dan was het stil, erg gezellig! Wanneer je na het ontbijt naar het zwembad ging was er bij het achterste zwembad voldoende plek. Ontbijt was heerlijk, avondeten was iedere avond ongeveer hetzelfde, maar je moet gewoon fantasie gebruiken! Personeel was erg vriendelijk en hielp graag. Kamer werd iedere dag schoongemaakt en de toiletten bij de lobby waren erg schoon. Ook de lobby zelf. Eén minpuntje is de wifi. Je kunt er maar met 20 mensen tegelijk op, waardoor je soms even moet wachten. Dichtbij was er ook een dolmus-halte, waardoor je in 5 minuten voor 2 lira per persoon in het centrum van Marmaris was. Kort om, top vakantie!

Gereisd met partner in juli 2013

• 7Mike12-08-2013

Prima vakantie!

Schrik niet van alle negativiteit, want Armar verdiend zeker meer dan dat. Ons reisgezelschap bestond uit 4 (2 stellen). Bijzonderheden:Bij aankomst werden we in een familiekamer ingedeeld, maar nadat we gemeld hadden het hier niet mee eens te zijn, werd dit al snel 2 x 2-persoons. Prima kamers, erg schoon en goed werkende airco. Douche functioneerde matig. Binnenplaats van hotel is zeer gezellig en er is voldoende personeel om je te helpen. Barpersoneel wel wat arrogant en sloom. Bier in plastic bekers (-punt!). Entertainmentteam was erg enthousiast en zorgde voor veel positiviteit aan de vakantie. (Vooral avondprogramma!) Eten was erg goed te doen. Voldoende variatie, alleen was de temperatuur van eten soms afdoende. Ga dus op tijd eten (19:00!) Zwembad erg lekker, alleen jammer van de te weinig bedjes. (Koop luchtbedden!) Zet je zorgen aan de kant en neem het voor lief. Je hebt tenslotte een 4-sterrenhotel in Turkije geboekt.. Geniet met je gezelschap en heb een zorgeloze vakantie!

Gereisd met partner in augustus 2013

• 7Dorienke van der Veen12-08-2013

Prima hotel!

De meeste reacties hier zijn heel negatief, maar ik snap niet waar die mensen het vandaan halen of wat ze dan gewend zijn. De prijs/kwaliteit verhouding klopt gewoon, en dan kan je geen 5 sterren hotel verwachten. Ik heb een prima tijd gehad in Club Armar. Mooie zwembaden, het buffet vond ik ook uitgebreid en de kamers werden elke dag schoongemaakt. Het drinken halen bij de bar duurde bij mij nooit meer dan 10 minuten. Er reed ook elke avond een bus naar de Barstreet gratis dus dat was een goede service. Er was altijd leuk entertainment. Er kunnen altijd dingen verbeterd worden, maar mijn algemene indruk was goed en ik heb er een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 8Miranda Barten12-08-2013

Prima..wij hebben genoten.

Om ons heen hoorden we niet anders dan commentaar maar wij hebben een geweldige vakantie gehad in Hotel Club Armar. Onze kamer was keuring, werd iedere dag schoongemaakt: en kregen dan schoon beddengoed, schone handdoeken en ons bed werd mooi opgemaakt. Het zwembad was schoon. Het eten was in buffetvorm waar een aantal gerechten basis waren maar daarbij iedere dag weer andere rechten om mee af te wisselen. Het eten smaakte bovendien erg goed. Vanwege de ramadan aten wij laat, en er was dan altijd nog meer dan voldoende aanwezig. Het personeel was vriendelijk. Soms moest je even wachten op schone borden, glazen of bestek maar dat duurde nooit lang. Ook bij het drinken moest je soms even wachten maar ook dat was voor ons geen probleem. De service was prima..ze hebben zelfs mijn kleding gewassen toen ik daar om vroeg. Daarbij meegenomen dat het voor ons het goedkoopst nog beschikbare hotel was. Wij hebben een geweldige vakantie gehad in Club Armar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 3Kramer12-08-2013

Niet meer

Dat tour operators dit nog steeds aanbieden is pas echt onbegrijpelijk.

Gereisd met vrienden in januari 2008

• 8CAROLINE10-08-2013

mooie vakantie

kamer klein maar wel schoon,we hebben een hele mooie vakantie gehad,jammer dat er altijd mensen zijn die overal over zeuren.onze kinderen 16 en 2 van 19 jaar vonden de disco met het recreatie team in marmaris helemaal geweldig heel goed geregeld en veilig om de tieners naar toe te laten gaan. eten was lekker en wel degelijk variatie.veel te doen in de omgeving en dag tripjes boeken bij James net om te hoek bij het hotel. personeel spreekt weinig engels maar is wel vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 9petra postma04-08-2013

geweldige vakantie.

Club armar, wat een geweldige vakantie hebben wij gehad. We zijn bijna de hele week met het animatie team opgetrokken, veel lol gehad met de jongens. daar valt niet over te klagen. De jongens achter de bar, daar hebben we ook ontzettend mee gelachen. Het voorste en middelste zwembad waren ook goed, alleen het achterste zwembad stonk gewoon, vies en niet onderhouden. het eten was bijna elke dag hetzelfde, maar niet vies. ook lees ik veel klagen over het drinken bij de bar, het was er erg druk maar zeker niet 1.5 uur wachten, dat is gewoon overdrijven. De kamers waren ook toppie! Mensen die hier klagen, Je moet er zelf wat van maken, en het ligt ook aan jezelf, als je zelf naar het animatie team toetrekt, zoeken ze je ook op. kortom, al je wilt klagen, valt er altijd wel wat te klagen. maar met dit hotel is absoluut niks mis!

Gereisd in juli 2013

• 1Lilian Verhoeven04-08-2013

slecht hotel slechter ken het niet!!

Club amar nooit meer er werden gewoon sieraden en schoenen gejat op de kamers we hebben in totaal met 25 nederlanders geklaagt en zijn 1 dag erna over geplaats . Mensen zeer onvriedelijk drinken ken je in de rij staan hopeloos eten is niet te pruimen zwemwater word niet gecontroleerd we zaten helemaal onder de uit slag nee nooit geen amar meer hoop dat de andere nederlanders ook hun ervaring erop zetten wand het was in een woord 1 1 groot Drama iedere x hangt de lift vast waar je je niet eens in kunt draaien dus slecht geen goed woord over voor dit hotel

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 7Daienne Koolbergen01-08-2013

Heerlijke vakantie!!!!

Wat een hoop commentaar hier zeg! We zijn net terug en we hebben genoten van onze vakantie. Natuurlijk zijn er wat verbeter punten wat betreft de bekers, borden en bestek. En soms moest je even wachten bij het halen van het drinken, maar zeker geen 1,5 uur zoals hieronder ergens vermeldt. Het is geen 5 sterren dat klopt maar daar is de prijs ook naar. Onze kamer was zeer ruim en netjes schoon dus totaal geen klagen, zo zonde van je vakantie om dat te doen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

24 tips over Hotel Cle Resort

• T&F, 28-02-2014

Er zit een supermarkt naast het hotel en je kunt lekker eten bij Jan de Wit aan de boulevard!

• Silvia Beijer, 10-09-2013

Huur een auto en rijdt naar Kumlubuk, mooi strand, rustig ontsnappen aan e hectiek van Marmaris.

• Marianne, 20-09-2013

Alles is leuk in marmaris lekker aan de haven op het terras zitten bij jan de wit daar komen zo veel Nederlanders erg gezellig leuke markt in islimer op woensdag en je kan hele mooie boottochten maken

13 vragen over Hotel Cle Resort

• Sabine, 06-08-2014

Kluishuur

Ga binnenkort naar Cle Resort, is er een kluisje op de kamer en zo ja hoeveel bedraagt de huur?

Karin, 17-08-2014

Heb geen gebruik gemaakt van het kluisje. Maar het staat in de kast volgens mij met een code.

• Whd, 25-07-2014

Wie weet of de familiesuites goed te doen zijn??

Hallo!

Ik (24) wil graag met mijn vriend (29) en mijn moeder en stiefvader naar Cle Resort. Wij willen met zijn vieren een familie suite boeken. Wie weet of de slaapbank in de woon/slaapkamer gedeelte goed te doen is? Of bestaat dit uit een hele harde opklapbank? Verder is mijn moeder niet heel goed ter been en vroeg ik mij af of het voor haar wel goed te doen is. Zijn er niet veel heuveltjes en/of trappen?

Graag hoor ik van jullie! Alvast bedankt voor het reageren!

Karin, 17-08-2014

Ik ben met mijn gezin geweest (5prs). Wij hadden een familie suite met 3 slaapkamers. Dus 1 voordeur en daarachter 1 badkamer met toilet en 3 slaapkamers waarvan 2 met 1 persoonsbedden en 1 kamer met een 2 persoonsbed. En drie balkonnen. Voor mensen die slecht ter been zijn zou ik er niet heen gaan. Restaurant met trappen, lift erg klein. En op het gehele terrein hele gladde tegels waardoor het erg gevaarlijk kan zijn. We hebben menigeen zien uitglijden, wij liepen ook liever op blote voeten omdat we dachten meer grip te hebben dan slippers. Optioneel zou misschien sportschoenen zijn. Bedden zijn niet zoals thuis, maar ook niet vervelend. Als je wilt boeken, boek dan een suite met 2 slaapkamers.

• Patricia , 18-02-2014

Wie weet

Mijn vraag is....voor de kleintjes 4 jaar ongeveer is er nog een ander bad dan achter de tralies . Of is het andere zwembad niet diep zodat ze daar ook in kan ... Gr.

Moniek, 30-05-2014

Hallo Patricia, dat is het enigste 'kinder' bad dat er is. De rest is allemaal veel ste diep (1.60) Gr Moniek

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandStenen
  • Afstand tot strand1 km
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras