Hotel Cle Resort

Meer hotelinfo

531 reviews over Hotel Cle Resort

• 8Andrea Schön06-10-2013

Fantastische Vakantie gehad

Club Armar Hotel te Marmaris is zkereen aanrader. Wij hebben hier van 15/09-26/09 een fantastisch vakantie beleefd. Het eten, de kamer en het personeel waren super vriendelijk en de service was super goed.

• 8Cindy21-09-2013

Prima hotel

Na het lezen van de beoordelingen was ik heel benieuwd naar het hotel, maar het was zeker goed. Prijs/ kwaliteit super als je super de luxe wil moet zal je gewoon iets meer moeten betalen! Kamer was goed met een mooie badkamer en werd elke dag schoon gemaakt. Eten in het restaurant was goed, er was elke dag voldoende keus. Snacks waren hetzelfde maar dat is overal, pide, friet, hamburger, kipnuggets of spaghetti dus meer dan voldoende keus voor snacks! Personeel deed hun uiterste best en dan hoor je nog van mensen dat ze te lang moeten wachten op hun drankje, waar maak je je druk om er zijn nu eenmaal nog meer mensen in een hotel... Je mag 1 keer gebruik maken van het ala carte restaurant, je wordt opgehaald en eet dan in Amar seaside aan de zee, super! Erg lekker gegeten op een fantastische plek. Zeker voor herhaling vatbaar voor deze prijs!

Met vrienden

• 8 de wit18-09-2013

top

in ons geval ,was alles top.. mooie kamers , goed en ruime buffetten[wel met Turkse invloeden] vriendelijke personeel , zwembaden goed en schoon . goede uitval basis voor het grote en drukke Marmaris,, kortom voor ons een echte aanrader, we hebben het er reuze naar het zin gehad ..

Met vrienden

• 7Dennis16-09-2013

Prima

Prima hotel voor de prijs die je ervoor betaald ('voor een dubbeltje zit je niet op de eerste rij'). Niet allemaal super de luxe, maar gewoon prima kamer, schoon, iedere dag zuivere handdoeken, voldoende plek bij de zwembaden, eten niet uitgebreid maar ook niet slecht, bijna altijd plek op het terras van het restaurant, locatie is goed.

• 6Xxxx15-09-2013

Hotel was goed

Hotel was goed kamer ook alleen airco deed het niet maar naar melding ook gelijk gerepareerd zwembaden waren ook mooi alleen jammer dat het om 17:00 al dicht ging maar verder niks op aan te merken en drinken halen duurde niet lang paar minuten maaaaaarrrrrr het eten jeetje wat was dat slecht ben niet veel gewent maar dit sloeg de top bahhhh iedere dag maar buiten het hotel gaan eten dat was geen probleem kost daar immers niet veel maar wel jammer dat je all in heb geboekt maar we hebben een top week gehad

Met jonge kinderen

• 8nancy13-09-2013

fantastisch hotel

zijn er geweest van 2sept tot 11sept super vakantie gehad. mensen die die boelschit zitten te zeggen van dat het geen goed hotel is die moeten dan maar meer betalen en dan zou het kunnen dat die tevreden zijn het eten was heel gevarieerd lekker en warm genoeg. vriendelijk personeel er werd heel de dag door gepoetst en geveegd. was er een probleem melden en het werd opgelost. maar ja je hebt tevreden mensen en mensen die nooit tevreden zijn he!!!

• 7Noa de Wit10-09-2013

Prima accomodatie, niets mis mee!!!

Ik snap alle negatieve reacties die ik hier voorbij zie komen echt niet.....met deze accomodatie is naar mijn mening niets mis. Het is geen ultra plus all inclusive resort maar daar is het de prijs ook niet naar! Je kunt nou eenmaal niet voor een dubbetje op de eerste rang zitten...... Het is een prima prijs-kwaliteitsverhouding. Bij zowel ontbijt, lunch als diner is er een ruime keuze, allen in buffetvorm. En het personeel is erg vriendelijk en meewerkend. Kamers zien er ook netjes uit en worden dagelijks schoongemaakt. Zeer goede service m.b.t. massages, fitness en hammam. De ligging van de accomodatie is prima, strand en centrum zijn goed bereikbaar met pendelbus. Op loopafstand ligt een kleine winkelstraat waar ook een aantal leuke restaurants/bars zitten. Ik zou deze accomodatie zo weer boeken.

Alleenreizend

• 5Silvia Beijer10-09-2013

Teleurstellend

Club Armar ligt ver van de zee en van de stad. De medewerkers spreken slecht Engels, de kamers in de bijgebouwen zijn vreselijk, die in het hoofdgebouw zijn goed. Wij hebben overplaatsing gevraagd en na lang aandringen kregen we een kamer in het hoofdgebouw. Er is geen teamgeest in dit hotel iedereen doet maar wat. Wij komen al 15 jaar in Marmaris en dit hotel boeken wij nooit meer. De kinderen hebben het wel naar de zin gehad met de 3 glijbanen maar wij zitten toch liever aan de zee met vriendelijk en behulpzaam personeel dat Engels spreekt.

Met jonge kinderen

• 8Fred Jansen09-09-2013

Goed hotel, vriendelijk personeel.

Club Armar, Marmaris is een prima hotel,, mooi centraal gelegen op loopafstand van het strand. Het eten is er heerlijk, en steeds voldoende. Wel een beetje veel kip, maar door de variatie was ook dit prima!

• 3Esther09-09-2013

Absoluuut niet 4-sterren waardig!

Wij gaan hier echt nooit meer naartoe! Het eten is écht niet lekker. Het DRIJFT gewoon in het vet! We hebben de eerste avond gegeten in het hotel, daarna zijn we elke avond de stad in gegaan om te eten (ondanks ons all-inclusive!). Daarnaast was de eerste kamer die we kregen verschrikkelijk klein. De kamer was maar 1.70 meter hoog en was ergens achterin het hotel verstopt. De douche was of ontzettend koud OF belachelijk heet! Na klagen kregen we een andere kamer.. Deze bleek naast de discotheek te liggen. We hadden die dag een vlucht naar Turkije om 4.30 uur, dus we waren kapot. Niet tof om dan NAAST een discotheek te slapen. Volgende dag weer geklaagd en EINDELIJK kregen we een goeie kamer (in het hoofdgebouw). Deze kamers zijn gelukkig prima!

Service is ook héél slecht. Er kan geen spatje vriendelijkheid vanaf! Allemaal arrogant. Alle turkse gasten die ook in het hotel verblijven (en dat zijn er veel!) krijgen wél de beste kamers en dan kan het personeel opeens wél vriendelijk zijn!

24 tips over Hotel Cle Resort

• T&F, 28-02-2014

Er zit een supermarkt naast het hotel en je kunt lekker eten bij Jan de Wit aan de boulevard!

• Silvia Beijer, 10-09-2013

Huur een auto en rijdt naar Kumlubuk, mooi strand, rustig ontsnappen aan e hectiek van Marmaris.

• Marianne, 20-09-2013

Alles is leuk in marmaris lekker aan de haven op het terras zitten bij jan de wit daar komen zo veel Nederlanders erg gezellig leuke markt in islimer op woensdag en je kan hele mooie boottochten maken

13 vragen over Hotel Cle Resort

• Sabine, 06-08-2014

Kluishuur

Ga binnenkort naar Cle Resort, is er een kluisje op de kamer en zo ja hoeveel bedraagt de huur?

Karin, 17-08-2014

Heb geen gebruik gemaakt van het kluisje. Maar het staat in de kast volgens mij met een code.

• Whd, 25-07-2014

Wie weet of de familiesuites goed te doen zijn??

Hallo!

Ik (24) wil graag met mijn vriend (29) en mijn moeder en stiefvader naar Cle Resort. Wij willen met zijn vieren een familie suite boeken. Wie weet of de slaapbank in de woon/slaapkamer gedeelte goed te doen is? Of bestaat dit uit een hele harde opklapbank? Verder is mijn moeder niet heel goed ter been en vroeg ik mij af of het voor haar wel goed te doen is. Zijn er niet veel heuveltjes en/of trappen?

Graag hoor ik van jullie! Alvast bedankt voor het reageren!

Karin, 17-08-2014

Ik ben met mijn gezin geweest (5prs). Wij hadden een familie suite met 3 slaapkamers. Dus 1 voordeur en daarachter 1 badkamer met toilet en 3 slaapkamers waarvan 2 met 1 persoonsbedden en 1 kamer met een 2 persoonsbed. En drie balkonnen. Voor mensen die slecht ter been zijn zou ik er niet heen gaan. Restaurant met trappen, lift erg klein. En op het gehele terrein hele gladde tegels waardoor het erg gevaarlijk kan zijn. We hebben menigeen zien uitglijden, wij liepen ook liever op blote voeten omdat we dachten meer grip te hebben dan slippers. Optioneel zou misschien sportschoenen zijn. Bedden zijn niet zoals thuis, maar ook niet vervelend. Als je wilt boeken, boek dan een suite met 2 slaapkamers.

• Patricia , 18-02-2014

Wie weet

Mijn vraag is....voor de kleintjes 4 jaar ongeveer is er nog een ander bad dan achter de tralies . Of is het andere zwembad niet diep zodat ze daar ook in kan ... Gr.

Moniek, 30-05-2014

Hallo Patricia, dat is het enigste 'kinder' bad dat er is. De rest is allemaal veel ste diep (1.60) Gr Moniek

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandStenen
  • Afstand tot strand1 km
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras