Hotel Cle Resort

• Sauna
Meer hotelinfo

531 reviews over Hotel Cle Resort

• 10patricia docter13-07-2014

voor deze prijs kwaliteit niks op aan te merken

net terug van vakantie ..en beetje bang voor wat ik zou aan treffen ..vanwege de reacties hier op zoover. tuurlijk had het hotel een paar min punten en in welk hotel is dat nou niet. kamers waren prima ...wij hadden familie kamer niks op aan te merken ...waren gewoon netjes en schoon ... het eten was goed ...niet mega veel keus ..maar gewoon te doen voor ieder wat . animatie team wat een toppers zeg...chico wat een mannetje zeg wij hebben krom gelegen om hem..toppers allemaal mannen bij de bar waren vriendelijk .. we hebben veel Nederlanders gesproken ..en we waren het met ze alle eens dit hotel is een leuk hotel voor weinig geld. hotel is net over gegaan naar nieuw eigenaar en zijn hard bezig om alle kleine fouten te verhelpen ....al met al niks mis mee met dit hotel

• 7LaurensB17-06-2014

Waar voor je geld

Ik was hier in Juni 2013 met de hele familie, het was erg gezellig en er waren best veel andere nederlanders. Kwamen als snel met elkaar in contact, en zeker als er elke middag in het zwembad een waterpolo wedstrijd wordt georganiseerd. De kamer was prima, wij hadden een familie kamer met 6 slaapplaatsen en het was schoon!! Het eten was naar mijn mening prima in orde, voor ieder wat wils en de toetjes waren om te smullen. Hebben hier echt een hele leuke tijd gehad en ook nieuwe vriendschappen gemaakt!! Super tof...!!!

Met oudere kinderen

• 9Saar07-06-2014

Fantastisch, gezellig hotel en personeel

Wij hadden goedkope trip via touroperator geregeld. We kwamen midden in de nacht aan en werden door 3 man opgewacht. Zij hebben meteen alles geregeld en uitgelegd! Het animatieteam zorgde voor de uitjes naar Barstreet en zorgden dat we een leuke gezellige avond kregen. Ook het barpersoneel was zeer aardig, en we hebben erg met hun kunnen lachen. Het eten was altijd goed en lekker vers. Maar wat verwacht je anders van Turkije!!

Tot slot stonden de receptionisten altijd voor ons klaar. De douche werkte eerst niet, maar na wat handige tips&tricks wisten we hoe we hem aan de praat kregen. Ook hielpen ze ons toen we bepaalde medicijnen nodig hadden: ze werden naar het hotel gebracht! Wat een luxe!

Al met al een zeer geslaagde vakantie, over 3 weken gaan we weer :)

• 9melissa02-06-2014

Geweldig hotel!

Ik en mijn vriendin hebben hier echt een super vakantie gehad! Super hotel, eten, zwembaden, faciliteiten! Alles was super, het leuke personeel en het Geweldige animatieteam! Eddy, chico, murat & Emre zijn geweldige entertainers en hebben veel voor ons betekend zowal als in het hotel als tijdens het uitgaan! En Muhamet, de nederlandse barman vonden wij ook erg handig voor als we iets niet begrepen! top vakantie gehad, op naar volgend jaar!

• 7Moniek30-05-2014

Hotel oke. animatie team perfect!

Het animatie team was echt geweldig! Dit hotel is een super aanrader voor het animatie team. Ze maakte je dag echt compleet, super gelachen met iedereen van het team en ze staan echt voor je klaar!! Gaan met je mee naar barstreet en mocht je een probem hebben dan helpen ze je direct! Eddy, Emre, Chiko en Gino waren 4 geweldigw gozers! Als hun er volgend jaar weer zijn ga ik geheid tereug voor hun gezelligheid!!!

• 8geertje22-03-2014

we gaan weer!

gaan voor 2de keer is afgelopen jaar goed bevallen eten was prima en we hadden goede kamers gaan nu met 8pp! er zijn meer bekenden geweest vonden het ook super!

• 5T&F28-02-2014

Nooit meer!!!!

Wij zijn met 6 vriendinnen afgelopen zomer in Club Armar geweest. Met de verwachting een kamer voor 6 personen te krijgen. Bij het hotel aangekomen bleek dat onze kamer dubbel geboekt was, waardoor we een 3-persoons kamer kregen. Met 3 extra bedden erbij, hierdoor moesten we over de bedden heen lopen om door de kamer te lopen. Hier moesten we 3 dagen overnachten omdat de mensen bij de receptie ons niet wouden en konden helpen, ook niet na vriendelijk vragen. In ruil voor de verkeerde kamer kregen we een gratis Hamam waar we tóch nog €15,- voor moesten betalen wat achteraf iedereen moest betalen. Na 3 nachten kregen we de goede kamer. We hadden een airco in 1 van de slaapkamers, de kamer was 1 groot zwembad nadat we de airco aan hadden gezet. Hiervoor is 3 keer iemand langs geweest. Het eten is hier niet lekker, vies, koud en geen smaak. Wifi was slecht. Marmaris zelf is top, maar nooit meer Club Armar voor ons!!!!

• 1m. verdoes21-01-2014

Verschrikkelijk!!!!

Wij zijn in de herfstvakantie in dit hotel geweest met 2 gezinnen (5 kinderen). Het was vreselijk: eten smaakloos, weinig en eenzijdig (dagen achtereen kipschnitzel bij lunch, snacks en diner). Je mag blij zijn als er ook maar 1 bar open is. Sapjes zeer schaars en water moet je zelf tappen uit flessen die vaak leeg zijn en niet vervangen worden. Je zoekt je rot en vaak sta je dan ook nog ergens in het donker. Je moet zelf voor flesjes/bekers zorgen. Personeel erg onvriendelijk, zelfs de guest relations en GM behandelen je honds. Familiekamers klein, vuil, gehorig en bramen aan het bed (6 hechtingen). Zwembad koud, vies en glijbanen onveilig. Slechte WIFI, alleen in receptie en kunnen niet meer dan 3 personen tegelijk op. Miniclub vuil, niet bemand en gevaarlijk door omhoog staande planken. Animatie team was 1 persoon die alleen 's avonds mensen meenam om te gaan stappen buiten het hotel. Sauna e.d. niet gratis, geen a la carte, geen drankjes of eten op strand. Alles werd al weggeruimd

• 10rss2008-01-2014

Prima vakantie!

Prima hotel, schone kamer, onze wasbak liep alleen niet door bij vermelding is het METEEN gemaakt. animatie super leuk, zwembad top! alleen de excursies zijn buiten het hotel goedkoper, en zeker de hammam is goedkoper buiten het hotel

• 7sabrina06-11-2013

prima hotel als je niet teveel luxe verwacht

afgelopen zomervakantie in dit hotel geweest, eerste week van de schoolvakanties. helaas net zoals de meeste gasten overboekt. de ochtend erna onze kamer gekregen. deze was prima, zo ook de schoonmaak. eten heb ik niets over te klagen. genoeg keuze, ook de snacks 's middags. ik heb geen honger gehad. glazen wel erg weinig, maar als je hier netjes om vroeg bij de bar kreeg je direct schoon gewassen glazen. de bar. ja inderdaad vaak druk, vooral 's avonds. dit moest je gewoon even uitkienen. locatie prima. ca 10 min lopen van de boulevard/strand, waar ook genoeg winkeltjes zijn te vinden. op de bazaar loop je ca 15/20 min. animatie niet echt uitgebreid. darten en waterpolo, 's avonds minidisco en korte show. zwembaden prima. 3 grote, waarvan 1 met glijbanen. niets gevaarlijks aan opgemerkt. er is geen controle, dus echt de verantwoording voor de "ouders" om de kinderen niet te laten zwemmen in dat bad. persoonlijk vind ik dat ook niet meer dan normaal.

24 tips over Hotel Cle Resort

• T&F, 28-02-2014

Er zit een supermarkt naast het hotel en je kunt lekker eten bij Jan de Wit aan de boulevard!

• Silvia Beijer, 10-09-2013

Huur een auto en rijdt naar Kumlubuk, mooi strand, rustig ontsnappen aan e hectiek van Marmaris.

• Marianne, 20-09-2013

Alles is leuk in marmaris lekker aan de haven op het terras zitten bij jan de wit daar komen zo veel Nederlanders erg gezellig leuke markt in islimer op woensdag en je kan hele mooie boottochten maken

13 vragen over Hotel Cle Resort

• Sabine, 06-08-2014

Kluishuur

Ga binnenkort naar Cle Resort, is er een kluisje op de kamer en zo ja hoeveel bedraagt de huur?

Karin, 17-08-2014

Heb geen gebruik gemaakt van het kluisje. Maar het staat in de kast volgens mij met een code.

• Whd, 25-07-2014

Wie weet of de familiesuites goed te doen zijn??

Hallo!

Ik (24) wil graag met mijn vriend (29) en mijn moeder en stiefvader naar Cle Resort. Wij willen met zijn vieren een familie suite boeken. Wie weet of de slaapbank in de woon/slaapkamer gedeelte goed te doen is? Of bestaat dit uit een hele harde opklapbank? Verder is mijn moeder niet heel goed ter been en vroeg ik mij af of het voor haar wel goed te doen is. Zijn er niet veel heuveltjes en/of trappen?

Graag hoor ik van jullie! Alvast bedankt voor het reageren!

Karin, 17-08-2014

Ik ben met mijn gezin geweest (5prs). Wij hadden een familie suite met 3 slaapkamers. Dus 1 voordeur en daarachter 1 badkamer met toilet en 3 slaapkamers waarvan 2 met 1 persoonsbedden en 1 kamer met een 2 persoonsbed. En drie balkonnen. Voor mensen die slecht ter been zijn zou ik er niet heen gaan. Restaurant met trappen, lift erg klein. En op het gehele terrein hele gladde tegels waardoor het erg gevaarlijk kan zijn. We hebben menigeen zien uitglijden, wij liepen ook liever op blote voeten omdat we dachten meer grip te hebben dan slippers. Optioneel zou misschien sportschoenen zijn. Bedden zijn niet zoals thuis, maar ook niet vervelend. Als je wilt boeken, boek dan een suite met 2 slaapkamers.

• Patricia , 18-02-2014

Wie weet

Mijn vraag is....voor de kleintjes 4 jaar ongeveer is er nog een ander bad dan achter de tralies . Of is het andere zwembad niet diep zodat ze daar ook in kan ... Gr.

Moniek, 30-05-2014

Hallo Patricia, dat is het enigste 'kinder' bad dat er is. De rest is allemaal veel ste diep (1.60) Gr Moniek

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandStenen
  • Afstand tot strand1 km
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras