Hotel Cle Resort

Meer hotelinfo

531 reviews over Hotel Cle Resort

• 7sabrina23-08-2014

prima voor het geld

vanmorgen teruggekomen uit Marmaris. Hotel is door ons voor de 2e keer bezocht. Zie zelf niet veel verschil met vorig jaar. Enige dat wij vorig jaar waren overboekt en 1 nacht in een ander hotel moesten verblijven. Maar de laatste week is dat helaas weer vaak zo het geval. Kamer (hoofdgebouw) prima. Schoonmaak redelijk. Eten goed te doen. Wij hebben alle 13 dagen plaats gehad in het restaurant zonder te wachten (maar idd om klokslag 19 uur is het erg druk). Zwembaden prima. Worden wel slecht schoongemaakt. Wij hebben echter geen uitslag of oorontsteking gehad. Weinig ligbedjes voor capaciteit hotel. Maar dat is helaas op veel plekken zo het geval. Handdoek laten liggen mag niet meer. Moet echter wel vroeg je bed uit om een bedje te bemachtigen. Animatie stuk vooruit gegaan. Aardig groot team nu. Ook meer dag en avond-animatie. Veel klagende mensen in het hotel. Zie het zelf niet. Als ik zie wat ik betaald heb dan is het hotel prima. Heb je de hoofdprijs betaald, dan snap ik het.

Met jonge kinderen

• 8H.Rüter22-08-2014

Cle resort marmaris zeker voor herhaling vatbaar.

prima hotel met leuk personeel. na aankomst verkeerde kamer gekregen, dit werd de volgende morgen gelijk opgelost. temperatuur van het eten kan beter, verder was het eten goed. kamer werd iedere dag schoongemaakt. er was een leuk animatie team, wat ieder dag met de gasten bezig was. ook s'avonds was er vermaak met dit team. enig min puntje was dat het om 23.00 uur was afgelopen. dit mag wat mij betreft wel een uurtje of 2 langer duren. strand was op 10 min lopen van het hotel. ook de winkels waren daar te vinden. verder waren er genoeg restaurants in de buurt. boekingskantoortjes voor een dag trip zijn binnen een afstand van 300 m te vinden. zeker een aanrader.

Personeel en animatie team bedankt voor deze leuke en gezellige vakantie.

• 7Karin17-08-2014

Hotel met goed eten & fijne zwembaden.

Hotel, geen welkom als je midden in de nacht aankomt.(geen eten en/of drinken) Ook niet als je in de ochtend om 6 uur vertrekt! Zorg dus zelf voor eten! Vriendelijk personeel. Kijk uit met dochters en de Turkse charmeurs. Echt!;( Eten prima gevarieerd netjes en lekker. Capaciteit restaurant in verhouding met de gasten; slecht! Mede doordat binnen in het restaurant slechte/geen airco was. Leuke zwembaden/glijbanen. Badlakens problematiek mbt ligbedden rondom het zwembad. Ongelooflijk avond ervoor al bezet gehouden. Beetje slechte WIFI. Het is dichtbij een aantal winkels/centrum/strand is ook te lopen. Overdag een beetje warm om te lopen busjes en taxi niet akelig duur!! Voor alle leeftijden animaite. En dat was prima. Strandfeest, waterpolo, darten etc voor de oudere (jeugd en volw) Voor volwassenen elke avond wat te doen. En voor de hele kleintjes een klein speeltuintje en kleine kinderbadjes (niet bijzonder) bovendien gevaarlijk met TE gladde tegels op het terrein. Prima vertoeven!

Met oudere kinderen

• 7m16-08-2014

Niet super maar voor de prijs goed

Leuke medewerkers in het hotel, genoeg te doen (hammam, zwembaden, entertainment, barretjes). Voor kinderen zeker ideaal, de hele dag door kunnen ze van alles doen. Kamers worden goed schoon gemaakt. Het enige wat wij echt een minpunt vonden was het restaurant. Het was zo vol dat we bijna standaard onder bij het zwembad moesten eten en als je dan eten wilde halen was het zo druk dat je niet meer wist waar je lopen moest. Eten zelf ook niet super, koude en warme eten zo ongeveer dezelfde temperatuur. Toetjes dropen van de olie/vet en smaakten naar niets dan puur suiker. Verder aan te raden, toch zijn wij 3 van de 7 avonden uit eten gegaan.

• 1fam stknoal13-08-2014

dit hotel nooit meer !!!!!!

We hebben gehoord dat de kamers in het hoofdgebouw redelijk zijn, wij haddeb een family kamer met 6 personen in het bijgebouw in het kort beschreven ronduit een drama. Het eten laat ook niet te wensen over, en voor een oplossing zijn ze niet thuis. Wij waren niet de enigste personen die klaagden. Ik snap niet hoe de goede beoordelingen er op komen.

Met jonge kinderen

• 8Mariëlle24-07-2014

Heerlijke vakantie!!

Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie in dit hotel. Hotel is mooi, kamer was goed, het personeel was vriendelijk. Eten was best lekker maar wat eenzijdig, jammer was dat de glijbanen om 17.00 uur uit gingen, om Een minpuntje te noemen.

Met oudere kinderen

• 7bart24-07-2014

niks mis mee prijs en kwaliteit

mooi hotel met n goede kamer met douche en whirlpool en airco op alle kamers en 2 balkons. eten was goed bediening was aardig en de hamam was super , kinder animatie was ook super geregeld. voor herhaling vatbaar

• 9rss2017-07-2014

Leuk leuk leuk!!

Prima hotel, kamers goed, is er een probleem wordt het meteen verholpen, animatie team is erg leuk de hele dag door.

• 10Angelique Hodek14-07-2014

fantastische plek!

Wij hebben een geweldige vakantie gehad in dit resort, ontzettend vriendelijk personeel, goede service, animatie team was top ze deden er alles aan om het naar je zin te maken, eten is redelijk tot goed voor ieder wat wils, kamers waren brandschoon en werd elke dag schoongemaakt en elke dag schone handdoeken,al het personeel zijn vriendelijke en behulpzame mensen, heb ik ook zelf ondervonden doordat ik een ongelukje heb gehad en naar het zieknhuis moest, ik ben daarna liefdevol ontvangen en ze hebben me bij alles bijgestaan en geholpen, ik heb ze in mijn hart gesloten, met mijn familie hebben wij hier een geweldig verblijf gehad en het is een aanrader om hier naartoe te gaan, en het is geen hoge prijs wat je voor dit resort betaald ,nette omgeving , strand ben je in vijf minuten met een busje, het was gewoon top!wij willen iedereen bedanken voor deze fijne mooie vakantie, vriendelijke groetjes van de Familie.

• 8Simone 13-07-2014

Geweldige vakantie!

Mooie kamer, goed verzorgd en er werd elke dag schoongemaakt en schone handdoeken neergelegd. Het eten was goed. Ook de locatie was prima, ongeveer 10 min lopen naar de boulevard en 15 min naar het strand. Enorm pluspunt was het animatieteam! Vooral met Chico hebben we enorm gelachen en veel lol gehad. Zijn positieve en enthousiaste energie zorgde elke dag voor veel vrolijke gezichten!

24 tips over Hotel Cle Resort

• T&F, 28-02-2014

Er zit een supermarkt naast het hotel en je kunt lekker eten bij Jan de Wit aan de boulevard!

• Silvia Beijer, 10-09-2013

Huur een auto en rijdt naar Kumlubuk, mooi strand, rustig ontsnappen aan e hectiek van Marmaris.

• Marianne, 20-09-2013

Alles is leuk in marmaris lekker aan de haven op het terras zitten bij jan de wit daar komen zo veel Nederlanders erg gezellig leuke markt in islimer op woensdag en je kan hele mooie boottochten maken

13 vragen over Hotel Cle Resort

• Sabine, 06-08-2014

Kluishuur

Ga binnenkort naar Cle Resort, is er een kluisje op de kamer en zo ja hoeveel bedraagt de huur?

Karin, 17-08-2014

Heb geen gebruik gemaakt van het kluisje. Maar het staat in de kast volgens mij met een code.

• Whd, 25-07-2014

Wie weet of de familiesuites goed te doen zijn??

Hallo!

Ik (24) wil graag met mijn vriend (29) en mijn moeder en stiefvader naar Cle Resort. Wij willen met zijn vieren een familie suite boeken. Wie weet of de slaapbank in de woon/slaapkamer gedeelte goed te doen is? Of bestaat dit uit een hele harde opklapbank? Verder is mijn moeder niet heel goed ter been en vroeg ik mij af of het voor haar wel goed te doen is. Zijn er niet veel heuveltjes en/of trappen?

Graag hoor ik van jullie! Alvast bedankt voor het reageren!

Karin, 17-08-2014

Ik ben met mijn gezin geweest (5prs). Wij hadden een familie suite met 3 slaapkamers. Dus 1 voordeur en daarachter 1 badkamer met toilet en 3 slaapkamers waarvan 2 met 1 persoonsbedden en 1 kamer met een 2 persoonsbed. En drie balkonnen. Voor mensen die slecht ter been zijn zou ik er niet heen gaan. Restaurant met trappen, lift erg klein. En op het gehele terrein hele gladde tegels waardoor het erg gevaarlijk kan zijn. We hebben menigeen zien uitglijden, wij liepen ook liever op blote voeten omdat we dachten meer grip te hebben dan slippers. Optioneel zou misschien sportschoenen zijn. Bedden zijn niet zoals thuis, maar ook niet vervelend. Als je wilt boeken, boek dan een suite met 2 slaapkamers.

• Patricia , 18-02-2014

Wie weet

Mijn vraag is....voor de kleintjes 4 jaar ongeveer is er nog een ander bad dan achter de tralies . Of is het andere zwembad niet diep zodat ze daar ook in kan ... Gr.

Moniek, 30-05-2014

Hallo Patricia, dat is het enigste 'kinder' bad dat er is. De rest is allemaal veel ste diep (1.60) Gr Moniek

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandStenen
  • Afstand tot strand1 km
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras