Hotel Cle Resort

Meer hotelinfo

531 reviews over Hotel Cle Resort

• 9glabbeeck22-04-2016

fantastisch ik kom er al 15 jaar in mei en sept

voor deze prijs is het een prima hotel maar sommige mensen verwachten voor een mooie prijs een super de lux hotel maar onthoud de cultuur is anders als hier je moet een 4 sterren hotel daar vergelijken met een 3 sterren hotel hier maar wat de andere mensen voor kritiek hebben snap ik niet de kamers zijn altijd schoon ook bad douche en toilet zijn schoon er wordt iedere dag schoon gemaakt en er zijn altijd genoeg handdoeken op de kamer de bedden worden om de 2 of 3 dagen verschoond het personeel is vriendelijk het zwembad wordt iedere morgen al heel vroeg schoon gemaakt en er worden monsters genomen van het water dus wordt goed gecontroleerd het bar personeel is gezellig en het animatie team is fantastisch zelfs voor mij en ik ben niet een van de jongste meer maar met heel veel dingen kan ik mee doe ook de winkeltjes en de kapper zijn gezellig en de juwelier en zijn vrouw en dochter zijn schatten en altijd bereid om te helpen en dat is trouwens iedereen als je iets hebt ga maar naar de receptie en je wordt geholpen en als het kan zo vlug mogelijk het enige klein min puntje is dat er wel iets meer bedden voor het bij het zwembad mochten zijn en de eetzaal zou groter mogen zijn maar daar zit ik zelf nooit want ik eet altijd lekker buiten op het terras ik heb nog steeds geen reden om te klagen en het eten is ook prima en als het te koud is zeg ik het tegen de chef en de verwarmingselementen worden hoger gezet maar ik heb in die jaren wel gezien hoe heel veel gasten van het hotel er zelf een puinhoop van maken als je de kamers bekijkt is het niet normaal wat voor puinzooi ze er zelf van maken en dan hebben ze commentaar dat er niet goed schoongemaakt wordt nou ik maakte in die kamers helemaal niet schoon zoiets doe je thuis toch ook niet en ook hoe je ziet hoe ze met het eten omgaan stapelen alles op een bord en dan klagen ze dat het koud is neem dan wat minder en heb je nog honger ga dan terug en gooi ook niet alles over de vloer of raap het zelf even op maar heel veel denken wij zijn hier te gast en zij moeten de rotzooi maar opruimen maar zo werkt het niet gedraag je normaal zoals je thuis ook doet en heb je klachten ga dan naar de receptie of de manager en geef je klacht door maar ze willen als een koning behandeld worden en voor een dubbeltje op de eerste rang zitten maar van mij krijgen ze de complimenten voor het harde werken wat ze moeten en in mei ga ik met heel veel plezier weer terug

• 7Noa de Wit10-09-2013

Prima accomodatie, niets mis mee!!!

Ik snap alle negatieve reacties die ik hier voorbij zie komen echt niet.....met deze accomodatie is naar mijn mening niets mis. Het is geen ultra plus all inclusive resort maar daar is het de prijs ook niet naar! Je kunt nou eenmaal niet voor een dubbetje op de eerste rang zitten...... Het is een prima prijs-kwaliteitsverhouding. Bij zowel ontbijt, lunch als diner is er een ruime keuze, allen in buffetvorm. En het personeel is erg vriendelijk en meewerkend. Kamers zien er ook netjes uit en worden dagelijks schoongemaakt. Zeer goede service m.b.t. massages, fitness en hammam. De ligging van de accomodatie is prima, strand en centrum zijn goed bereikbaar met pendelbus. Op loopafstand ligt een kleine winkelstraat waar ook een aantal leuke restaurants/bars zitten. Ik zou deze accomodatie zo weer boeken.

• 7Edwin28-09-2010

Valt allemaal best mee

Net terug van een leuke vakantie in dit hotel. Super vriendelijk personeel ( vergeet niet dat ze je behandelen zoals jij hun behandeld) dus als je gewoon vriendelijk bent zijn zij het ook. Eten is idd eenvoudig en veel kip maar niet koud en de smaak was prima. Af en toe gewoon ook eens ergens anders eten voor de afwissling.

• 2michel06-08-2010

BBc reportage

Ook ik heb de aflevering op BBC gezien ,en wat ik daar zag is gewoon te erg voor woorden, ik zal dus ook nooit of te nimmer naar deze locatie gaan.

• 8Ben Bolink18-10-2009

Niks mis mee

Van 10 tot 16 oct. in m'n ééntje geweest, mijn eerste ervaring met Turkije en met het All-in concept. Het is me alleszins meegevallen. Prima kamer uitzicht op zwembad aan de achterzijde. Eten ontzettend uitgebreid, heel veel rauwkost en altijd wel iets lekker warms. Ontbijt wel wat engels georiënteerd maar ook dat is weleens spannend. Personeel is aardig, ze lijken wel dag en nacht en iedere dag aanwezig te zijn. Kan geen vergelijk maken met andere hotels maar gezien de 300 euro voor deze week vind ik het een koopje. Als je de prachtige boulevard afloopt naar Icmeler (circa 9 km) kom je de prachtigste hotels tegen met giga tuinen maar denk dat die wat prijziger zijn. Wat ik nog even kwijt wil is dat ik van de Dame van Kras reizen een kaartje kreeg voor als je een arts nodig hebt, dit is echt super..je wordt gehaald en gebracht en alles in 't Nl's. Nog een tip haal wat Turkse Lira want alles is in Lira geprijsd en zo ben je altijd 't voordeligst uit,50 meter van het hotel is pinautomaat

• 1aad20-09-2009

wat klantonvriendelijk, wegblijven

schoonmaken van een kamer in 2 minuten tijd: kan dus niet; eten magertjes, er werden folders uitgedeeld voor restaurants in Marmaris; personeel had geen enkele affectie met de klanten, manager zat te managen (achter zijn bureau) of had pauze; bijna geen asbakken op het terras; uitsluitend harde dreunmuziek.

• 8maria den reyer18-10-2008

heb genoten

na t lezen van de verhalen,n week voor ik wegging,schrok ik wel maar ik heb t erg naar mn zin gehad,de manager is heel erg aardig en doet alles om t naar je zin te maken, heb ook hele leuke mensen ontmoet ,veel gelachen en goed gegeten.Het is jammer dat mensen er zo slecht over schrijven.Bedankt club armar!!Groetjes van Maria,ik was daar van 3 okt tot 13 okt.

• 8Marianne12-08-2008

heerlijk relaxed

ik was 8 dg.in club armar. er was weer een overboeking gedaan maar ik kreeg een appartement met prachtig uitzicht als alternatief om te overnachten. (veel beter achteraf)en gratis kluisje in het hotel.

Bruisende plaats, ik wil zeker nog eens het uitgaansleven verkennen.

• 8Richard van Lieshout26-06-2008

Heey heey allemaal Ik ben er van 13 t/m 23 juni 2008 geweest en heb een zeer goede vakantie gehad. Ondanks dat ik alleen was heb ik mij goed geamusseerd. Het eten was wel af en toe eentonig maar de buitenkeuken vond zeer goed dat is ook niet overal voor die prijs die je betaalt. Verder was het entertainment team ook zeer goed bevallen. Voor kinderen maar ook zeker voor volwassenen. Ik heb er tenminste van genoten. Houdoe en Bedankt RICHARD VAN LIESHOUT

• 8VLK24-06-2008

Goed hotel alleen eten is niet gevarieerd maar dat weet je wanneer je naar dit soort landen gaat. Hotel ligt niet echt centraal maar dolmus of taxi voor de deur.

24 tips over Hotel Cle Resort

• T&F, 28-02-2014

Er zit een supermarkt naast het hotel en je kunt lekker eten bij Jan de Wit aan de boulevard!

• Silvia Beijer, 10-09-2013

Huur een auto en rijdt naar Kumlubuk, mooi strand, rustig ontsnappen aan e hectiek van Marmaris.

• Marianne, 20-09-2013

Alles is leuk in marmaris lekker aan de haven op het terras zitten bij jan de wit daar komen zo veel Nederlanders erg gezellig leuke markt in islimer op woensdag en je kan hele mooie boottochten maken

13 vragen over Hotel Cle Resort

• Sabine, 06-08-2014

Kluishuur

Ga binnenkort naar Cle Resort, is er een kluisje op de kamer en zo ja hoeveel bedraagt de huur?

Karin, 17-08-2014

Heb geen gebruik gemaakt van het kluisje. Maar het staat in de kast volgens mij met een code.

• Whd, 25-07-2014

Wie weet of de familiesuites goed te doen zijn??

Hallo!

Ik (24) wil graag met mijn vriend (29) en mijn moeder en stiefvader naar Cle Resort. Wij willen met zijn vieren een familie suite boeken. Wie weet of de slaapbank in de woon/slaapkamer gedeelte goed te doen is? Of bestaat dit uit een hele harde opklapbank? Verder is mijn moeder niet heel goed ter been en vroeg ik mij af of het voor haar wel goed te doen is. Zijn er niet veel heuveltjes en/of trappen?

Graag hoor ik van jullie! Alvast bedankt voor het reageren!

Karin, 17-08-2014

Ik ben met mijn gezin geweest (5prs). Wij hadden een familie suite met 3 slaapkamers. Dus 1 voordeur en daarachter 1 badkamer met toilet en 3 slaapkamers waarvan 2 met 1 persoonsbedden en 1 kamer met een 2 persoonsbed. En drie balkonnen. Voor mensen die slecht ter been zijn zou ik er niet heen gaan. Restaurant met trappen, lift erg klein. En op het gehele terrein hele gladde tegels waardoor het erg gevaarlijk kan zijn. We hebben menigeen zien uitglijden, wij liepen ook liever op blote voeten omdat we dachten meer grip te hebben dan slippers. Optioneel zou misschien sportschoenen zijn. Bedden zijn niet zoals thuis, maar ook niet vervelend. Als je wilt boeken, boek dan een suite met 2 slaapkamers.

• Patricia , 18-02-2014

Wie weet

Mijn vraag is....voor de kleintjes 4 jaar ongeveer is er nog een ander bad dan achter de tralies . Of is het andere zwembad niet diep zodat ze daar ook in kan ... Gr.

Moniek, 30-05-2014

Hallo Patricia, dat is het enigste 'kinder' bad dat er is. De rest is allemaal veel ste diep (1.60) Gr Moniek

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandStenen
  • Afstand tot strand1 km
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras