Hotel Cle Resort

Meer hotelinfo

531 reviews over Hotel Cle Resort

• 7Klijn03-09-2014

Bijna perfecte vakantie

Bij aankomst 05:00 was er slecht receptiepersoneel en geen eten of drinken. Kamer was en bleef super klein. Voor de rest heerlijk gegeten, eetzaal mag groter en beter gekoeld, personeel daar was super. Annimatieteam was geweldig voor jong en oud. Buurt was gezellig met winkeltjes en eetgelegenheden. Strand op 10 min lopen. Met de verjaardag van onze dochter was er taart, een versierde kamer en een persoonlijke kaart TOP.

• 9petra postma04-08-2013

geweldige vakantie.

Club armar, wat een geweldige vakantie hebben wij gehad. We zijn bijna de hele week met het animatie team opgetrokken, veel lol gehad met de jongens. daar valt niet over te klagen. De jongens achter de bar, daar hebben we ook ontzettend mee gelachen. Het voorste en middelste zwembad waren ook goed, alleen het achterste zwembad stonk gewoon, vies en niet onderhouden. het eten was bijna elke dag hetzelfde, maar niet vies. ook lees ik veel klagen over het drinken bij de bar, het was er erg druk maar zeker niet 1.5 uur wachten, dat is gewoon overdrijven. De kamers waren ook toppie! Mensen die hier klagen, Je moet er zelf wat van maken, en het ligt ook aan jezelf, als je zelf naar het animatie team toetrekt, zoeken ze je ook op. kortom, al je wilt klagen, valt er altijd wel wat te klagen. maar met dit hotel is absoluut niks mis!

• 9Tarah Flux28-06-2013

Super Hotel!

Armar is een heel erg gezellig familie hotel. Aardig personeel en goede service in het restaurant en achter de bar. Het restaurant biedt veel aan, met smakelijk eten en een prachtig buffet. De schoonmakers laten altijd een handdoek of deken in een mooie vorm achter op de bedden, wat erg leuk is om te zien. De accommodatie is erg gezellig qua zwembaden en terrasjes. Het is zeker kindvriendelijk, de glijbanen aan het entree van het hotel zijn erg leuk voor uw kinderen. Ikzelf was voor het eerst met mijn grootmoeder geweest, en het was heel aangenaam. Wij komen volgend jaar zeker terug!

• 9Cora11-07-2009

super

voor de 9x naar Armar geweest. En weer een super vakantie gehad. En ik hoor zeker niet bij het hotel met dit positieve stukje. Dus zo betrouwbaar zijn die bronnen niet. Ken genoeg andere mensen die het ook zeer naar hun zin hebben gehad. Maar ja...klagers blijf je altijd houden. Neem dan een resort van 900 euro per week. misschien dat dat beter brevalt. volgend jaar zeker voor de 10 x keer Armar

• 8mirthe splinter05-07-2009

ik vond het een prima hotel

vond het allemaal wel meevallen, al die slechte reacties, je betaalt ook niet de hoofdprijs, toch. het eten vond ik prima te doen, op sommige plekken in turkije heb ik slechter eten gehad en meer betaald.de ligging is ook prima, je komt overal met de dolmus busjes. de hotelkamers waren gewoon perfect en heel schoon. het personeel erg aardig, sommige wat onaardiger als je ze niet de aandacht geeft wat ze willen, maar dat heb je overal.moeten ze maar niet zo veel van je willen.verder super gezllig gehad, ben samen met me zus geweest en ga hier zeker nog een terug.

• 5Marja03-06-2009

Oplichterij!!

Wij hadden dit hotel geboekt met de veronderstelling dat het 4 zou zijn, nou het is nog geen 1 waard. Wij hebben vorig jaar in Caprice beach en het jaar ervoor in Green nature gezeten (alletwee 4) en dat waren echt 4, Club Armoe echt niet!

Paar voorbeelden: - Alcohol werd vermengd met water dus na 10 drankjes voelde je toch niets - Geen cola light - Entertainment was elke avond hetzelfde. Eerst kinderdisco, daarna Cash bingo en dan een disco waar je alles zelf moest betalen. - Cash bingo was dan 1 ronde en de inleg was de prijs, nou niet dus. verkochten ze 10 kaarten van 10 Lira was de prijs 50 lira, dus dat was snel verdient! - Je moest zelfs nu in mei je bedje in de zon om half 7 reserveren anders lag je in de schaduw. - Veelte druk je kon niet eens lopen langs die bedjes om bij het zwembad te komen zo lag je ingebouwd.

• 10Anke en Loes30-05-2008

alweer ruim een maand thuis en ik mis het er nog steeds. en dan niet armar opzich maar het personeel. super aardige mensen en we houden er ook nog vollop contact mee tot nu toe voor als we de volgende keer terug gaan. club armar het eten is zeker niet slecht in tegenstelling tot wat vele zeggen. en als je om 5 uur snachts thuis komt van het uitgaan met het personeel. wil de ontbijtkok zelfs nog wat eitjes voor je bakken! verder is alles netjes geregeld. al is het hotel wel een stukje van het strand gelegen. 10 min lopen ongeveer.

• 10kcc28-05-2008

zijn voor de 6e keer naar Armar geweest en gaan in sept weer terug. een geweldig hotel met zeer vriendelijk personeel. behandel de mensen zoals je zelf behandeld wilt worden. en trouwens...raki is anijs. e

• 8derk27-10-2007

nou mensen net terug ik weet echt niet waar jullie het over hebben, het personeel doet echt alles voor je. nou naartuurlijk is het eten niet te verglijken als in nederland maar ik vond het echt perfect ik zou heel veel mensen aanraden om naar dit hotel te gaan want het is allemaal so mooi en goed geregeld, echt ferfect. iedere dag leuke muziek, leuke baretjes. mensen die zeuren dat ze buiten hun drinken moeten halen vind ik echt sukkeltjes, hert is altijd warm dus zeur niet al moet je eventje lopen, en al regend het halen ze de drank apparaten gewoon naar binnen. ik wist echt niet dat ze in turkije zo veel met kip konden doen. de disco was heel gesellig ik denk, VOLGEND JAAR WEER!!!!

• 9Stefanie05-09-2007

Ik ben in clup Armar hotel geweest en ik vond het heel leuk daar. Ben dinsdag naar huis gegaan en vind het erg jammer..:( De mensen die daar werken zijn heel aardig en beleefd en doen veel voor hun werk en geven veel vrije tijd op. En ze zien er goed uit haha. Ik vind het een aanrader en zou zo weer heen gaan!!!Veel plezier nog als je er heen gaat Doeii!!!

24 tips over Hotel Cle Resort

• T&F, 28-02-2014

Er zit een supermarkt naast het hotel en je kunt lekker eten bij Jan de Wit aan de boulevard!

• Silvia Beijer, 10-09-2013

Huur een auto en rijdt naar Kumlubuk, mooi strand, rustig ontsnappen aan e hectiek van Marmaris.

• Marianne, 20-09-2013

Alles is leuk in marmaris lekker aan de haven op het terras zitten bij jan de wit daar komen zo veel Nederlanders erg gezellig leuke markt in islimer op woensdag en je kan hele mooie boottochten maken

13 vragen over Hotel Cle Resort

• Sabine, 06-08-2014

Kluishuur

Ga binnenkort naar Cle Resort, is er een kluisje op de kamer en zo ja hoeveel bedraagt de huur?

Karin, 17-08-2014

Heb geen gebruik gemaakt van het kluisje. Maar het staat in de kast volgens mij met een code.

• Whd, 25-07-2014

Wie weet of de familiesuites goed te doen zijn??

Hallo!

Ik (24) wil graag met mijn vriend (29) en mijn moeder en stiefvader naar Cle Resort. Wij willen met zijn vieren een familie suite boeken. Wie weet of de slaapbank in de woon/slaapkamer gedeelte goed te doen is? Of bestaat dit uit een hele harde opklapbank? Verder is mijn moeder niet heel goed ter been en vroeg ik mij af of het voor haar wel goed te doen is. Zijn er niet veel heuveltjes en/of trappen?

Graag hoor ik van jullie! Alvast bedankt voor het reageren!

Karin, 17-08-2014

Ik ben met mijn gezin geweest (5prs). Wij hadden een familie suite met 3 slaapkamers. Dus 1 voordeur en daarachter 1 badkamer met toilet en 3 slaapkamers waarvan 2 met 1 persoonsbedden en 1 kamer met een 2 persoonsbed. En drie balkonnen. Voor mensen die slecht ter been zijn zou ik er niet heen gaan. Restaurant met trappen, lift erg klein. En op het gehele terrein hele gladde tegels waardoor het erg gevaarlijk kan zijn. We hebben menigeen zien uitglijden, wij liepen ook liever op blote voeten omdat we dachten meer grip te hebben dan slippers. Optioneel zou misschien sportschoenen zijn. Bedden zijn niet zoals thuis, maar ook niet vervelend. Als je wilt boeken, boek dan een suite met 2 slaapkamers.

• Patricia , 18-02-2014

Wie weet

Mijn vraag is....voor de kleintjes 4 jaar ongeveer is er nog een ander bad dan achter de tralies . Of is het andere zwembad niet diep zodat ze daar ook in kan ... Gr.

Moniek, 30-05-2014

Hallo Patricia, dat is het enigste 'kinder' bad dat er is. De rest is allemaal veel ste diep (1.60) Gr Moniek

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandStenen
  • Afstand tot strand1 km
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras