Hotel Cle Resort

Meer hotelinfo

531 reviews over Hotel Cle Resort

• 4tessa12-08-2015

nooit meer

vies hotel geen zuivere handdoeken en bedden goed haren in het eten en iedere dag hetzelfde eten het was zo warm dat de boter bij het eten gewoon zuur was iedere dag naar de receptie toe om te vragen voor zuivere handdoeken en zuiver beddengoed geen airco in de lobby en de eetzaal op de kamer wel maar werkte ook niet goed

• 5Marianne24-09-2014

Veel verandert

Hotel is mooi verbouwt de kamers zijn nog het zelfde maar er is een nieuwe eigenaar wij komen al 12jaar in dit hotel maar dit jaar viel het tegen eten eentonig ontbijt was goed de kamers werden niet goed schoongemaakt en de buiten bar was ook niet altijd even schoon het animatie team was nog nooit zo goed geweest deden heel veel voor jong en oud

• 3Wesley14-09-2014

1 keer en nooit meer

klein verouderd hotel met geen goede kamers die slecht ingedeeld zijn met slechte airco en vieze douche. eten was je na 4 dagen beu en er was dan veel te weinig plek voor te eten voor het aantal personen dat in het hotel zat. Bedden aan het zwembad waren er ook te weinig dus hebben we elke dag aan het strand gelegen wat wel super was!!! fijne vakantie met een minder hotel !

• 7m16-08-2014

Niet super maar voor de prijs goed

Leuke medewerkers in het hotel, genoeg te doen (hammam, zwembaden, entertainment, barretjes). Voor kinderen zeker ideaal, de hele dag door kunnen ze van alles doen. Kamers worden goed schoon gemaakt. Het enige wat wij echt een minpunt vonden was het restaurant. Het was zo vol dat we bijna standaard onder bij het zwembad moesten eten en als je dan eten wilde halen was het zo druk dat je niet meer wist waar je lopen moest. Eten zelf ook niet super, koude en warme eten zo ongeveer dezelfde temperatuur. Toetjes dropen van de olie/vet en smaakten naar niets dan puur suiker. Verder aan te raden, toch zijn wij 3 van de 7 avonden uit eten gegaan.

• 7bart24-07-2014

niks mis mee prijs en kwaliteit

mooi hotel met n goede kamer met douche en whirlpool en airco op alle kamers en 2 balkons. eten was goed bediening was aardig en de hamam was super , kinder animatie was ook super geregeld. voor herhaling vatbaar

• 9rss2017-07-2014

Leuk leuk leuk!!

Prima hotel, kamers goed, is er een probleem wordt het meteen verholpen, animatie team is erg leuk de hele dag door.

• 10Angelique Hodek14-07-2014

fantastische plek!

Wij hebben een geweldige vakantie gehad in dit resort, ontzettend vriendelijk personeel, goede service, animatie team was top ze deden er alles aan om het naar je zin te maken, eten is redelijk tot goed voor ieder wat wils, kamers waren brandschoon en werd elke dag schoongemaakt en elke dag schone handdoeken,al het personeel zijn vriendelijke en behulpzame mensen, heb ik ook zelf ondervonden doordat ik een ongelukje heb gehad en naar het zieknhuis moest, ik ben daarna liefdevol ontvangen en ze hebben me bij alles bijgestaan en geholpen, ik heb ze in mijn hart gesloten, met mijn familie hebben wij hier een geweldig verblijf gehad en het is een aanrader om hier naartoe te gaan, en het is geen hoge prijs wat je voor dit resort betaald ,nette omgeving , strand ben je in vijf minuten met een busje, het was gewoon top!wij willen iedereen bedanken voor deze fijne mooie vakantie, vriendelijke groetjes van de Familie.

• 9Saar07-06-2014

Fantastisch, gezellig hotel en personeel

Wij hadden goedkope trip via touroperator geregeld. We kwamen midden in de nacht aan en werden door 3 man opgewacht. Zij hebben meteen alles geregeld en uitgelegd! Het animatieteam zorgde voor de uitjes naar Barstreet en zorgden dat we een leuke gezellige avond kregen. Ook het barpersoneel was zeer aardig, en we hebben erg met hun kunnen lachen. Het eten was altijd goed en lekker vers. Maar wat verwacht je anders van Turkije!!

Tot slot stonden de receptionisten altijd voor ons klaar. De douche werkte eerst niet, maar na wat handige tips&tricks wisten we hoe we hem aan de praat kregen. Ook hielpen ze ons toen we bepaalde medicijnen nodig hadden: ze werden naar het hotel gebracht! Wat een luxe!

Al met al een zeer geslaagde vakantie, over 3 weken gaan we weer :)

• 9melissa02-06-2014

Geweldig hotel!

Ik en mijn vriendin hebben hier echt een super vakantie gehad! Super hotel, eten, zwembaden, faciliteiten! Alles was super, het leuke personeel en het Geweldige animatieteam! Eddy, chico, murat & Emre zijn geweldige entertainers en hebben veel voor ons betekend zowal als in het hotel als tijdens het uitgaan! En Muhamet, de nederlandse barman vonden wij ook erg handig voor als we iets niet begrepen! top vakantie gehad, op naar volgend jaar!

• 7Moniek30-05-2014

Hotel oke. animatie team perfect!

Het animatie team was echt geweldig! Dit hotel is een super aanrader voor het animatie team. Ze maakte je dag echt compleet, super gelachen met iedereen van het team en ze staan echt voor je klaar!! Gaan met je mee naar barstreet en mocht je een probem hebben dan helpen ze je direct! Eddy, Emre, Chiko en Gino waren 4 geweldigw gozers! Als hun er volgend jaar weer zijn ga ik geheid tereug voor hun gezelligheid!!!

24 tips over Hotel Cle Resort

• T&F, 28-02-2014

Er zit een supermarkt naast het hotel en je kunt lekker eten bij Jan de Wit aan de boulevard!

• Silvia Beijer, 10-09-2013

Huur een auto en rijdt naar Kumlubuk, mooi strand, rustig ontsnappen aan e hectiek van Marmaris.

• Marianne, 20-09-2013

Alles is leuk in marmaris lekker aan de haven op het terras zitten bij jan de wit daar komen zo veel Nederlanders erg gezellig leuke markt in islimer op woensdag en je kan hele mooie boottochten maken

13 vragen over Hotel Cle Resort

• Sabine, 06-08-2014

Kluishuur

Ga binnenkort naar Cle Resort, is er een kluisje op de kamer en zo ja hoeveel bedraagt de huur?

Karin, 17-08-2014

Heb geen gebruik gemaakt van het kluisje. Maar het staat in de kast volgens mij met een code.

• Whd, 25-07-2014

Wie weet of de familiesuites goed te doen zijn??

Hallo!

Ik (24) wil graag met mijn vriend (29) en mijn moeder en stiefvader naar Cle Resort. Wij willen met zijn vieren een familie suite boeken. Wie weet of de slaapbank in de woon/slaapkamer gedeelte goed te doen is? Of bestaat dit uit een hele harde opklapbank? Verder is mijn moeder niet heel goed ter been en vroeg ik mij af of het voor haar wel goed te doen is. Zijn er niet veel heuveltjes en/of trappen?

Graag hoor ik van jullie! Alvast bedankt voor het reageren!

Karin, 17-08-2014

Ik ben met mijn gezin geweest (5prs). Wij hadden een familie suite met 3 slaapkamers. Dus 1 voordeur en daarachter 1 badkamer met toilet en 3 slaapkamers waarvan 2 met 1 persoonsbedden en 1 kamer met een 2 persoonsbed. En drie balkonnen. Voor mensen die slecht ter been zijn zou ik er niet heen gaan. Restaurant met trappen, lift erg klein. En op het gehele terrein hele gladde tegels waardoor het erg gevaarlijk kan zijn. We hebben menigeen zien uitglijden, wij liepen ook liever op blote voeten omdat we dachten meer grip te hebben dan slippers. Optioneel zou misschien sportschoenen zijn. Bedden zijn niet zoals thuis, maar ook niet vervelend. Als je wilt boeken, boek dan een suite met 2 slaapkamers.

• Patricia , 18-02-2014

Wie weet

Mijn vraag is....voor de kleintjes 4 jaar ongeveer is er nog een ander bad dan achter de tralies . Of is het andere zwembad niet diep zodat ze daar ook in kan ... Gr.

Moniek, 30-05-2014

Hallo Patricia, dat is het enigste 'kinder' bad dat er is. De rest is allemaal veel ste diep (1.60) Gr Moniek

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandStenen
  • Afstand tot strand1 km
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras