Hotel Cle Resort

Meer hotelinfo

531 reviews over Hotel Cle Resort

• 8Wesken15-09-2014

Perfect voor de prijs

Hotel Clé Resort is overgenomen in mei dit jaar en is merkbaar dat ze alles aan het doen zijn om de waardering terug naar boven te krijgen. Uitgezonderd de aankomst was deze vakantie een top vakantie. Aangekomen 's avonds om 23u werden we in een kruipkot gestoken door overboeking, volgende dag is dit opgelost en hadden we onze geboekte kamer. Zoals ik hier soms lees kan ik niet akkoord gaan met beoordelingen van vieze kamers want was elke dag proper en nieuwe handdoeken. Tevens eten prima in orde en toch steeds wel variatie te verkrijgen, voor elk wat wils. Wij waren 12 dagen hier en hebben geen enkele keer dezelfde soep gehad. Zwembaden zijn ook prima onderhouden, worden dagelijks gecontroleerd en elke avond stofzuiger enzovoort erin. Animatieteam is helemaal top, zeker Chico!!! Dochter heeft zich goed geamuseerd. Zeer kindvriendelijk ook voor de zoon van 15 maanden. Ik kan enkel maar besluiten dat dit hotel zijn prijs waard is enkel aan overboeking moeten ze nog werken.

• 8Miriam 02-09-2014

uitstekende prins en kwaliteitsverhouding

Na een slecht ontvangst en verkeerde kamer is dit de andere dag prima opgelost. Verder geen klachten meer gehad. Zwembaden waren goed leuke glijbanen voor de kids leuke animatie. Kamer was goed goede schoonmaak eten ook goed. Omgeving is leuk strand 10 min lopen. Busje naar het centrum op de hoek. Verder leuke restaurantjes naast het hotel. Zeker een aanrader qua prijs en kwaliteit. Het enige minpunt is dat de bedjes bij het zwembad al vroeg bezet zijn. Dit komt omdat er mensen de bedjes al vroeg met handoeken bezetten en soms pas smiddags komen dit is behoorlijk onbeschoft maar deze mensen heb je in ieder hotel.

• 7sabrina23-08-2014

prima voor het geld

vanmorgen teruggekomen uit Marmaris. Hotel is door ons voor de 2e keer bezocht. Zie zelf niet veel verschil met vorig jaar. Enige dat wij vorig jaar waren overboekt en 1 nacht in een ander hotel moesten verblijven. Maar de laatste week is dat helaas weer vaak zo het geval. Kamer (hoofdgebouw) prima. Schoonmaak redelijk. Eten goed te doen. Wij hebben alle 13 dagen plaats gehad in het restaurant zonder te wachten (maar idd om klokslag 19 uur is het erg druk). Zwembaden prima. Worden wel slecht schoongemaakt. Wij hebben echter geen uitslag of oorontsteking gehad. Weinig ligbedjes voor capaciteit hotel. Maar dat is helaas op veel plekken zo het geval. Handdoek laten liggen mag niet meer. Moet echter wel vroeg je bed uit om een bedje te bemachtigen. Animatie stuk vooruit gegaan. Aardig groot team nu. Ook meer dag en avond-animatie. Veel klagende mensen in het hotel. Zie het zelf niet. Als ik zie wat ik betaald heb dan is het hotel prima. Heb je de hoofdprijs betaald, dan snap ik het.

• 1fam stknoal13-08-2014

dit hotel nooit meer !!!!!!

We hebben gehoord dat de kamers in het hoofdgebouw redelijk zijn, wij haddeb een family kamer met 6 personen in het bijgebouw in het kort beschreven ronduit een drama. Het eten laat ook niet te wensen over, en voor een oplossing zijn ze niet thuis. Wij waren niet de enigste personen die klaagden. Ik snap niet hoe de goede beoordelingen er op komen.

• 10patricia docter13-07-2014

voor deze prijs kwaliteit niks op aan te merken

net terug van vakantie ..en beetje bang voor wat ik zou aan treffen ..vanwege de reacties hier op zoover. tuurlijk had het hotel een paar min punten en in welk hotel is dat nou niet. kamers waren prima ...wij hadden familie kamer niks op aan te merken ...waren gewoon netjes en schoon ... het eten was goed ...niet mega veel keus ..maar gewoon te doen voor ieder wat . animatie team wat een toppers zeg...chico wat een mannetje zeg wij hebben krom gelegen om hem..toppers allemaal mannen bij de bar waren vriendelijk .. we hebben veel Nederlanders gesproken ..en we waren het met ze alle eens dit hotel is een leuk hotel voor weinig geld. hotel is net over gegaan naar nieuw eigenaar en zijn hard bezig om alle kleine fouten te verhelpen ....al met al niks mis mee met dit hotel

• 8geertje22-03-2014

we gaan weer!

gaan voor 2de keer is afgelopen jaar goed bevallen eten was prima en we hadden goede kamers gaan nu met 8pp! er zijn meer bekenden geweest vonden het ook super!

• 1m. verdoes21-01-2014

Verschrikkelijk!!!!

Wij zijn in de herfstvakantie in dit hotel geweest met 2 gezinnen (5 kinderen). Het was vreselijk: eten smaakloos, weinig en eenzijdig (dagen achtereen kipschnitzel bij lunch, snacks en diner). Je mag blij zijn als er ook maar 1 bar open is. Sapjes zeer schaars en water moet je zelf tappen uit flessen die vaak leeg zijn en niet vervangen worden. Je zoekt je rot en vaak sta je dan ook nog ergens in het donker. Je moet zelf voor flesjes/bekers zorgen. Personeel erg onvriendelijk, zelfs de guest relations en GM behandelen je honds. Familiekamers klein, vuil, gehorig en bramen aan het bed (6 hechtingen). Zwembad koud, vies en glijbanen onveilig. Slechte WIFI, alleen in receptie en kunnen niet meer dan 3 personen tegelijk op. Miniclub vuil, niet bemand en gevaarlijk door omhoog staande planken. Animatie team was 1 persoon die alleen 's avonds mensen meenam om te gaan stappen buiten het hotel. Sauna e.d. niet gratis, geen a la carte, geen drankjes of eten op strand. Alles werd al weggeruimd

• 7sabrina06-11-2013

prima hotel als je niet teveel luxe verwacht

afgelopen zomervakantie in dit hotel geweest, eerste week van de schoolvakanties. helaas net zoals de meeste gasten overboekt. de ochtend erna onze kamer gekregen. deze was prima, zo ook de schoonmaak. eten heb ik niets over te klagen. genoeg keuze, ook de snacks 's middags. ik heb geen honger gehad. glazen wel erg weinig, maar als je hier netjes om vroeg bij de bar kreeg je direct schoon gewassen glazen. de bar. ja inderdaad vaak druk, vooral 's avonds. dit moest je gewoon even uitkienen. locatie prima. ca 10 min lopen van de boulevard/strand, waar ook genoeg winkeltjes zijn te vinden. op de bazaar loop je ca 15/20 min. animatie niet echt uitgebreid. darten en waterpolo, 's avonds minidisco en korte show. zwembaden prima. 3 grote, waarvan 1 met glijbanen. niets gevaarlijks aan opgemerkt. er is geen controle, dus echt de verantwoording voor de "ouders" om de kinderen niet te laten zwemmen in dat bad. persoonlijk vind ik dat ook niet meer dan normaal.

• 6Xxxx15-09-2013

Hotel was goed

Hotel was goed kamer ook alleen airco deed het niet maar naar melding ook gelijk gerepareerd zwembaden waren ook mooi alleen jammer dat het om 17:00 al dicht ging maar verder niks op aan te merken en drinken halen duurde niet lang paar minuten maaaaaarrrrrr het eten jeetje wat was dat slecht ben niet veel gewent maar dit sloeg de top bahhhh iedere dag maar buiten het hotel gaan eten dat was geen probleem kost daar immers niet veel maar wel jammer dat je all in heb geboekt maar we hebben een top week gehad

• 5Silvia Beijer10-09-2013

Teleurstellend

Club Armar ligt ver van de zee en van de stad. De medewerkers spreken slecht Engels, de kamers in de bijgebouwen zijn vreselijk, die in het hoofdgebouw zijn goed. Wij hebben overplaatsing gevraagd en na lang aandringen kregen we een kamer in het hoofdgebouw. Er is geen teamgeest in dit hotel iedereen doet maar wat. Wij komen al 15 jaar in Marmaris en dit hotel boeken wij nooit meer. De kinderen hebben het wel naar de zin gehad met de 3 glijbanen maar wij zitten toch liever aan de zee met vriendelijk en behulpzaam personeel dat Engels spreekt.

24 tips over Hotel Cle Resort

• T&F, 28-02-2014

Er zit een supermarkt naast het hotel en je kunt lekker eten bij Jan de Wit aan de boulevard!

• Silvia Beijer, 10-09-2013

Huur een auto en rijdt naar Kumlubuk, mooi strand, rustig ontsnappen aan e hectiek van Marmaris.

• Marianne, 20-09-2013

Alles is leuk in marmaris lekker aan de haven op het terras zitten bij jan de wit daar komen zo veel Nederlanders erg gezellig leuke markt in islimer op woensdag en je kan hele mooie boottochten maken

13 vragen over Hotel Cle Resort

• Sabine, 06-08-2014

Kluishuur

Ga binnenkort naar Cle Resort, is er een kluisje op de kamer en zo ja hoeveel bedraagt de huur?

Karin, 17-08-2014

Heb geen gebruik gemaakt van het kluisje. Maar het staat in de kast volgens mij met een code.

• Whd, 25-07-2014

Wie weet of de familiesuites goed te doen zijn??

Hallo!

Ik (24) wil graag met mijn vriend (29) en mijn moeder en stiefvader naar Cle Resort. Wij willen met zijn vieren een familie suite boeken. Wie weet of de slaapbank in de woon/slaapkamer gedeelte goed te doen is? Of bestaat dit uit een hele harde opklapbank? Verder is mijn moeder niet heel goed ter been en vroeg ik mij af of het voor haar wel goed te doen is. Zijn er niet veel heuveltjes en/of trappen?

Graag hoor ik van jullie! Alvast bedankt voor het reageren!

Karin, 17-08-2014

Ik ben met mijn gezin geweest (5prs). Wij hadden een familie suite met 3 slaapkamers. Dus 1 voordeur en daarachter 1 badkamer met toilet en 3 slaapkamers waarvan 2 met 1 persoonsbedden en 1 kamer met een 2 persoonsbed. En drie balkonnen. Voor mensen die slecht ter been zijn zou ik er niet heen gaan. Restaurant met trappen, lift erg klein. En op het gehele terrein hele gladde tegels waardoor het erg gevaarlijk kan zijn. We hebben menigeen zien uitglijden, wij liepen ook liever op blote voeten omdat we dachten meer grip te hebben dan slippers. Optioneel zou misschien sportschoenen zijn. Bedden zijn niet zoals thuis, maar ook niet vervelend. Als je wilt boeken, boek dan een suite met 2 slaapkamers.

• Patricia , 18-02-2014

Wie weet

Mijn vraag is....voor de kleintjes 4 jaar ongeveer is er nog een ander bad dan achter de tralies . Of is het andere zwembad niet diep zodat ze daar ook in kan ... Gr.

Moniek, 30-05-2014

Hallo Patricia, dat is het enigste 'kinder' bad dat er is. De rest is allemaal veel ste diep (1.60) Gr Moniek

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandStenen
  • Afstand tot strand1 km
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras