Hotel Cle Resort

• Sauna
Meer hotelinfo

531 reviews over Hotel Cle Resort

• 8JP22-09-2014

leuk vakantiehotel voor weinig geld

Wij zijn in Augustus 11 dagen in het Clé-resort geweest. Wij hebben daar een prima vakantie gehad. Wij hebben geen problemen gehad met het krijgen van de kamer en konden er gelijk naar toe. Wij hadden een familiekamer in het oude gedeelte, waarvan het meubilair niet al te best was maar er wordt nog gerenoveerd. De kamer was niet altijd even schoon, maar het sanitair wel !!! Het eten was prima en veelzijdig alleen (zoals al eerder genoemd) de eetruimte is wat aan de krappe kant. Ik heb over het animatieteam alleen maar lovende woorden. Zij zorgen er voor ,dat er voor elk wat wils en de gehele dag wat te doen is . Prima en aardig barpersoneel. Vwb. de ligbedden kan ik inderdaad zeggen , dat je er snel bij moet zijn (rond 8 uur's morgens),omdat er anders geen ligbed meer te krijgen is. In het hotel zitten leuke winkeltjes, waaronder een juwelier.Deze juwelier is zeer aardig en goedkoop,dus zeer zeker een aanrader. Volgend jaar gaan we zeker terug naar dit hotel.

• 7Karin17-08-2014

Hotel met goed eten & fijne zwembaden.

Hotel, geen welkom als je midden in de nacht aankomt.(geen eten en/of drinken) Ook niet als je in de ochtend om 6 uur vertrekt! Zorg dus zelf voor eten! Vriendelijk personeel. Kijk uit met dochters en de Turkse charmeurs. Echt!;( Eten prima gevarieerd netjes en lekker. Capaciteit restaurant in verhouding met de gasten; slecht! Mede doordat binnen in het restaurant slechte/geen airco was. Leuke zwembaden/glijbanen. Badlakens problematiek mbt ligbedden rondom het zwembad. Ongelooflijk avond ervoor al bezet gehouden. Beetje slechte WIFI. Het is dichtbij een aantal winkels/centrum/strand is ook te lopen. Overdag een beetje warm om te lopen busjes en taxi niet akelig duur!! Voor alle leeftijden animaite. En dat was prima. Strandfeest, waterpolo, darten etc voor de oudere (jeugd en volw) Voor volwassenen elke avond wat te doen. En voor de hele kleintjes een klein speeltuintje en kleine kinderbadjes (niet bijzonder) bovendien gevaarlijk met TE gladde tegels op het terrein. Prima vertoeven!

• 8Mariëlle24-07-2014

Heerlijke vakantie!!

Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie in dit hotel. Hotel is mooi, kamer was goed, het personeel was vriendelijk. Eten was best lekker maar wat eenzijdig, jammer was dat de glijbanen om 17.00 uur uit gingen, om Een minpuntje te noemen.

• 7LaurensB17-06-2014

Waar voor je geld

Ik was hier in Juni 2013 met de hele familie, het was erg gezellig en er waren best veel andere nederlanders. Kwamen als snel met elkaar in contact, en zeker als er elke middag in het zwembad een waterpolo wedstrijd wordt georganiseerd. De kamer was prima, wij hadden een familie kamer met 6 slaapplaatsen en het was schoon!! Het eten was naar mijn mening prima in orde, voor ieder wat wils en de toetjes waren om te smullen. Hebben hier echt een hele leuke tijd gehad en ook nieuwe vriendschappen gemaakt!! Super tof...!!!

• 7moemsie31-08-2013

redelijk

wil toch even reageren want zo slecht als hier staat beschreven is het echt niet!!! wij zaten in het hoofdgebouw en ik denk dat dat een groot verschil is want kamer is mooi en alles gerestaureerd. als je om 7 uur gaat eten is alles er voldoende,zwembad is oke en de wifi werkt prima als je even bij receptie vraagt of ze hem willen resetten. laat je niet afschrikken door alle verhalen want je moet er zelf wat van maken!

• 1van der plas26-08-2013

nooit maar dan ook nooit meer

zoiets nog nooit meegemaakt wat een slecht hotel, geen fam kamers morgen krijgt u u kamer niet dus eten rond uit smerig snap niet dat er mensen zijn die zeggen wij hebben een fijne vakantie gehad. de medewerkers stuk voor stuk arrogant wij zijn daar gelukkig maar 2 dagen geweest (met de koffertjes bij het zwembad) en zijn ontzettend goed geholpen door onze touroperator, zijn overgeboekt naar een ander hotel en hebben gelukkig toch nog een fijne vakantie gehad, ik zeg mensen doe het echt nooit

• 1Glenn17-08-2013

Deze hotel nooit meer al krijg ik deze gratis.

Hotel is er armoedig uit. Heel veel achterstallig onderhoud waar niets aan wordt gedaan. Personeel is nier erg vriendelijk. Meisje achter de balie is onbeschoft. Meeste personeel praat en verstaat slecht Engels. Problemen worden niet opgelost. Als je blijft klagen, worden ze agressief. Eten os slecht. Overblijfselen van de keer ervoor wordt geprepareerd en opnieuw aangeboden. Gerechten die koud horen te zijn, zijn warm en andersom. Hotel is vaak overboekt en dan wordt je op een zolderkamer in het bijgebouwd geplaatst waar alles uitelkaar dreigt te vallen. In de bijgebouw is er van alles mis met de kamers. Airco doet het niet, erg warm, ramen kunnen nier dicht en deuren kunnen niet op slot, als er tenminste een deur aanwezig is. Toilet en douche/ bad lekt, waardoor de badkamer onder water komt te staan. Kamers zijn erg krap. Glijbanen bij de zwembad zijn gevaarlijk. Hebben scherpe uitsteeksels. Ook hier wordt niets aan gedaan. Hygiëne in de restaurant ver te zoeken.

• 8CAROLINE10-08-2013

mooie vakantie

kamer klein maar wel schoon,we hebben een hele mooie vakantie gehad,jammer dat er altijd mensen zijn die overal over zeuren.onze kinderen 16 en 2 van 19 jaar vonden de disco met het recreatie team in marmaris helemaal geweldig heel goed geregeld en veilig om de tieners naar toe te laten gaan. eten was lekker en wel degelijk variatie.veel te doen in de omgeving en dag tripjes boeken bij James net om te hoek bij het hotel. personeel spreekt weinig engels maar is wel vriendelijk.

• 7Daienne Koolbergen01-08-2013

Heerlijke vakantie!!!!

Wat een hoop commentaar hier zeg! We zijn net terug en we hebben genoten van onze vakantie. Natuurlijk zijn er wat verbeter punten wat betreft de bekers, borden en bestek. En soms moest je even wachten bij het halen van het drinken, maar zeker geen 1,5 uur zoals hieronder ergens vermeldt. Het is geen 5 sterren dat klopt maar daar is de prijs ook naar. Onze kamer was zeer ruim en netjes schoon dus totaal geen klagen, zo zonde van je vakantie om dat te doen.

• 8lendie wintermans27-07-2013

topper in prijs/kwaliteit

jammer dat er mensen zijn die denken een miljoen vooor een euro te krijgen. prijs kwaliteit is top

24 tips over Hotel Cle Resort

• T&F, 28-02-2014

Er zit een supermarkt naast het hotel en je kunt lekker eten bij Jan de Wit aan de boulevard!

• Silvia Beijer, 10-09-2013

Huur een auto en rijdt naar Kumlubuk, mooi strand, rustig ontsnappen aan e hectiek van Marmaris.

• Marianne, 20-09-2013

Alles is leuk in marmaris lekker aan de haven op het terras zitten bij jan de wit daar komen zo veel Nederlanders erg gezellig leuke markt in islimer op woensdag en je kan hele mooie boottochten maken

13 vragen over Hotel Cle Resort

• Sabine, 06-08-2014

Kluishuur

Ga binnenkort naar Cle Resort, is er een kluisje op de kamer en zo ja hoeveel bedraagt de huur?

Karin, 17-08-2014

Heb geen gebruik gemaakt van het kluisje. Maar het staat in de kast volgens mij met een code.

• Whd, 25-07-2014

Wie weet of de familiesuites goed te doen zijn??

Hallo!

Ik (24) wil graag met mijn vriend (29) en mijn moeder en stiefvader naar Cle Resort. Wij willen met zijn vieren een familie suite boeken. Wie weet of de slaapbank in de woon/slaapkamer gedeelte goed te doen is? Of bestaat dit uit een hele harde opklapbank? Verder is mijn moeder niet heel goed ter been en vroeg ik mij af of het voor haar wel goed te doen is. Zijn er niet veel heuveltjes en/of trappen?

Graag hoor ik van jullie! Alvast bedankt voor het reageren!

Karin, 17-08-2014

Ik ben met mijn gezin geweest (5prs). Wij hadden een familie suite met 3 slaapkamers. Dus 1 voordeur en daarachter 1 badkamer met toilet en 3 slaapkamers waarvan 2 met 1 persoonsbedden en 1 kamer met een 2 persoonsbed. En drie balkonnen. Voor mensen die slecht ter been zijn zou ik er niet heen gaan. Restaurant met trappen, lift erg klein. En op het gehele terrein hele gladde tegels waardoor het erg gevaarlijk kan zijn. We hebben menigeen zien uitglijden, wij liepen ook liever op blote voeten omdat we dachten meer grip te hebben dan slippers. Optioneel zou misschien sportschoenen zijn. Bedden zijn niet zoals thuis, maar ook niet vervelend. Als je wilt boeken, boek dan een suite met 2 slaapkamers.

• Patricia , 18-02-2014

Wie weet

Mijn vraag is....voor de kleintjes 4 jaar ongeveer is er nog een ander bad dan achter de tralies . Of is het andere zwembad niet diep zodat ze daar ook in kan ... Gr.

Moniek, 30-05-2014

Hallo Patricia, dat is het enigste 'kinder' bad dat er is. De rest is allemaal veel ste diep (1.60) Gr Moniek

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandStenen
  • Afstand tot strand1 km
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras