Hotel Cle Resort

Meer hotelinfo

531 reviews over Hotel Cle Resort

• 1B.Hoekstra28-07-2013

NOOIT MEER!!!!

Slechtste Turkije ervaring ooit.Waardeloos hotel met bijzonder slechte service. Ze beloven van alles, maar komen niets na. Bij aankomst blijkt iedereen te maken te hebben met een overboeking en krijg je niet wat je geboekt hebt.Na veel gezeur en gestress is dit vaak na een aantal dagen te regelen maar daar kies je niet voor.Het eten is dramatisch slecht en echt iedere dag hetzelfde prutje.Veel te gare groenten, eten vaak lauw en altijd dezelfde keuzes. Drinken 's avonds is een ramp. Het is gratis tot 23.00 uur, lange rijen en trage bediening zodat het je een uur kost om Het is een 2 sterren hotel, geen 4.Ik heb de voorlaatste dag nog een gesprek gehad met de manager van het hotel. Vanaf dag 1 al stress en ik wilde het hem persoonlijk duidelijk maken.Maar kritiek kan deze zelfingenomen zakkenvuller schijnbaar niet tegen en hij wilde ons met drie kids en een baby van 6 maanden uit het hotel zetten.Voor ons nooit meer Hotel Club Armar met de huidige eigenaar.

• 8linda27-10-2008

leuk hotel

vorig jaar hier geweest,leuk hotel..ligt ook in een gezellig rustige wijk.dichtbij het centrum.eten was toen eenzijdig maar goed.personeel vriendelijk.en de hotel lobby en binnen zwembad zien er verzorgt uit.goede tijd daar toen gehad prijs/kwaliteit verhouding goed

• 7fam.otten13-10-2008

geweldig klote hotel

Wij zitten er nu nog steeds het eten is zeer zeker eentonig, wat in de middag geserveerd word, word in de avond met een sausje bedekt gewoon waardeloos. En ja het is alleen maar kip en van die mini mexicano niet te nassen, ik zelf kom al voor de 12 x in marmaris maar dit hotel verdiend zijn sterren zeker niet met het eten, je krijgt iedere morgen van die pannekoekjes die in de avond bedekt zijn met chcolade dit noemt met een toetje, een gewoon simpel gebakken ei hebben ze niet, enkel en alleen witte bonen in saus tomaat met organo, en koude veel te lang door gekookte eieren toppie hoor, verder doen ze de glijbanen maar een half uur eerder dicht omdat het einde seizoen is sorry ik zit hier met 3 kinderen en 2 volwassenen die hebben ook recht op die glijbanen. verder wil ik even kwijt dat naast het hotel een super goed restaurant is genaamd rain drops gerund door een turk en een nederlandse vrouw, ze hebben er een zeer goede keuken voor weinig geld, verder ook super gezellig na 23. uur

• 9Joyce de Miranda10-10-2008

Super vakantie gehad!

Echt een top hotel,goede kamers,lekker eten en enthousiast personeel,Was er met onze zoon van 1 jaar en voor kinderen is het ook prima geregeld. Ben er al een aantal keer geweest en ga er zeker nog eens naar toe. EEN AANRADER VOOR IEDEREEN!

• 10aafje30-09-2008

leuk en gezellig

Was wel geschrokken door de verhalen maar ik vond het een erg leuk hotel, Ook Marmaris is gewoon leuk. Heb goed gegeten, ruim buffet. Aardig personeel en de kamers zijn prachtig (gerenoveerd). Ibrahim bedankt.

• 6gerda18-09-2008

super slecht dit nooit meer

elke dag kip, wit stok brood en als fruit alleen meloen,bij ontbijt gekookt ei waarvan het wit bruin is en het geel is donker groen,halverwegen het buffet boter op,dan is er gewoon niet meer.Je krijgt ook niet meer,en bij het zwenbad geen toiletten water glij bannen doen het niet,zo kan ik nog een poosje doorgaan,het hotel is 2 sterren waard zeker geen 4 ben vaak in een 3 sterren hotel geweest dit 10 x beter ga hier dus nooit meer naar toe.Restaurants in omgeving weten dit als je buiten loopt zeggen ze eten beter hier dan in armar,veel mensen gaan dan ook naar de buren om te eten maar er zijn mensen die hier voor moeten sparen,en dan krijgen ze dit.

• 4Fam Ravenshorst17-09-2008

NOOIT MEER

Het leek heel wat maar heb nog nooit zo'n slecht 4 sterren hotel meegemaakt. 2 dagen waren ze aan het filmen voor de promotiefilm 2009. Op de beurs in utrecht kan je een prachtige film verwachten hoor, maar mensen trap er niet in. Nadat de film klaar was veranderde alles. Eerst nette gedekte tafels, bloemetje,servetjes,enz. Toen we weg gingen was er alleen het peper en zout stelletje nog, alles was weg. Er was geen boter, geen kaas, alleen geitenkaas en Feta. in 2 weken 2 keer een gebakken eitje gehad, wel elke dag witte bonen, knakworstjes(als ontbijt he'). Zelfs de engelsen en de russen deden hun beklag over het eten en dat zegt wat. Onvriendelijke manager, klein mannetje. Het personeel deed wel zijn best maar was ongemotiveerd omdat ze vonden dat we genept werden en er waren er verschillende die niet weer kwamen na dit seizoen. Niet 1 keer een stukje rundvlees gehad. Dus heiligen ze daar ook de koeien. 2 sterren waard niet meer. Betaald voor zwembadzijde maar een flut uitzicht geha

• 7Dirry17-09-2008

Wat een nep, nooit meer

SBS is hier niet geweest maar wel is de promotiefilm gemaakt voor de vakantiebeurs in Utrecht.( U bent niet goed geinformeerd) En inderdaad die ziet er goed uit want alles was 2 dagen perfect. Maar na die 2 dagen werd het al snel minder.De jongens doen inderdaad goed hun best en zijn erg aardig maar als die zeggen volgend jaar niet weer te willen werken omdat ze het erg vonden dat we zo in de maling werden genomen, zegt dat genoeg. Dus mensen NIET gaan ook al ziet het er op de film nog zo leuk uit. (Staan we zelf ongevraagd ook op bij het zwembad) De glijbanen voor de kinderen werkten alleen toen er werd gefilmt daarna was het weer afgelopen. En voor de mensen die dit zo'n goed hotel vonden zeg ik maar 1 ding: Volgend jaar gewoon weer gaan want ik moet er niet aan denken dat ik ze op mijn volgende vakantie weer tegen kom.Al weet ik nu wel zeker dat het geen Armar meer wordt.

• 1Debby16-09-2008

zeer, zeer slecht

We kwamen aan met opa, oma, mijn man en ik en onze zoon van bijna 4 jaar. We zouden twee kamers naast elkaar krijgen, wat ons was beloofd door de reisorganisatie. Dit konden ze dus niet realiseren. We kregen daarna een familiekamer aan geboden, met jacuzzi, wat een stinkhol. De jacuzzi viel van ellende uitelkaar als je er naar keek. Daarna kregen we twee kamers naast elkaar, alleen hadden deze kamers beide twee bedden, waar moesten we ons ventje dan laten?????? De muziek stond keihard, het leek wel een jongere soos. Geen geschikt hotel voor een familie van 4 jaar tot 60 jaar. Voor jongere mensen zou het ideaal zijn, maar als gezin is het echt niet te doen. Wat is het personeel trouwens onaardig en onsimpatiek, als je tegen ze praat kijken ze je niet aan. Het werd ons afgeraden om het zwembad in te gaan, lekker is dat met een ukkie van nog geen 4 jaar. Wij hebben onze koffers gepakt en zijn naar een ander hotel gevlucht. Club Turban, echt super. groetjes debby

• 10Shahin,Nurcihan,Daryus&Dünya15-09-2008

Gezellig!

Wij zijn hier met 2 kleine kinderen geweest. In het begin erg angstig door alle verhalen die hier geschreven zijn....Maar gelukkig bleek het allemaal niet waar. Alles in dit hotel is netjes en schoon. En wij zijn NIET ziek geworden. Zelfs SBS6, red mijn vakantie, was ingeschakeld door deze verhalen, maar die trokken zich terug. Eten is echt wel goed, alleen af en toe weinig variatie. Kamers zijn super, schoonmaak perfect! Zwembad wordt ook grondig aangepakt elke dag en is heerlijk!! Let op met koud drinken en water in je oren, zo heb je minder kans op ziekte. Het is heel warm en dat betekent dat je moet oppassen….Ziek kan je overal worden. Personeel is echt heel leuk en aardig. Ze zijn natuurlijk de zeurpieten ook beu!!! Betaal meer en boek 5* (resorts) naar Turkije. Maar voor de prijs die je betaalt voor dit hotel is het echt TOP! Wij hebben 2 super weken gehad.

24 tips over Hotel Cle Resort

• T&F, 28-02-2014

Er zit een supermarkt naast het hotel en je kunt lekker eten bij Jan de Wit aan de boulevard!

• Silvia Beijer, 10-09-2013

Huur een auto en rijdt naar Kumlubuk, mooi strand, rustig ontsnappen aan e hectiek van Marmaris.

• Marianne, 20-09-2013

Alles is leuk in marmaris lekker aan de haven op het terras zitten bij jan de wit daar komen zo veel Nederlanders erg gezellig leuke markt in islimer op woensdag en je kan hele mooie boottochten maken

13 vragen over Hotel Cle Resort

• Sabine, 06-08-2014

Kluishuur

Ga binnenkort naar Cle Resort, is er een kluisje op de kamer en zo ja hoeveel bedraagt de huur?

Karin, 17-08-2014

Heb geen gebruik gemaakt van het kluisje. Maar het staat in de kast volgens mij met een code.

• Whd, 25-07-2014

Wie weet of de familiesuites goed te doen zijn??

Hallo!

Ik (24) wil graag met mijn vriend (29) en mijn moeder en stiefvader naar Cle Resort. Wij willen met zijn vieren een familie suite boeken. Wie weet of de slaapbank in de woon/slaapkamer gedeelte goed te doen is? Of bestaat dit uit een hele harde opklapbank? Verder is mijn moeder niet heel goed ter been en vroeg ik mij af of het voor haar wel goed te doen is. Zijn er niet veel heuveltjes en/of trappen?

Graag hoor ik van jullie! Alvast bedankt voor het reageren!

Karin, 17-08-2014

Ik ben met mijn gezin geweest (5prs). Wij hadden een familie suite met 3 slaapkamers. Dus 1 voordeur en daarachter 1 badkamer met toilet en 3 slaapkamers waarvan 2 met 1 persoonsbedden en 1 kamer met een 2 persoonsbed. En drie balkonnen. Voor mensen die slecht ter been zijn zou ik er niet heen gaan. Restaurant met trappen, lift erg klein. En op het gehele terrein hele gladde tegels waardoor het erg gevaarlijk kan zijn. We hebben menigeen zien uitglijden, wij liepen ook liever op blote voeten omdat we dachten meer grip te hebben dan slippers. Optioneel zou misschien sportschoenen zijn. Bedden zijn niet zoals thuis, maar ook niet vervelend. Als je wilt boeken, boek dan een suite met 2 slaapkamers.

• Patricia , 18-02-2014

Wie weet

Mijn vraag is....voor de kleintjes 4 jaar ongeveer is er nog een ander bad dan achter de tralies . Of is het andere zwembad niet diep zodat ze daar ook in kan ... Gr.

Moniek, 30-05-2014

Hallo Patricia, dat is het enigste 'kinder' bad dat er is. De rest is allemaal veel ste diep (1.60) Gr Moniek

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandStenen
  • Afstand tot strand1 km
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras