Hotel Cle Resort

Meer hotelinfo

531 reviews over Hotel Cle Resort

• 6Cindy13-09-2014

Vernieuwing is noodzakelijk

Hotel is aan vernieuwing toe, maak geen onderscheid tussen de verschillende gasten.

• 7renate_vdvoort104-09-2014

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Wij hebben een vakantie van 11 dagen in cle resort doorgebracht. Prijs / kwaliteit was uitstekend. Ontbijt was heerlijk met vers gebakken pannenkoeken en omelet. Verder was er een lunch, snack tijd bij het zwembaden diner. Het eten was een beetje eentonig, maar altijd wel iets wat je lekker was. Wij zijn ook meerdere malen bij steakhouse tiffany's aan de boulevard gaan eten. Heerlijk en betaalbaar. Goed voor een afwisseling van het buffet. Kort om voor een schappelijke prijs een prima hotel!

• 8H.Rüter22-08-2014

Cle resort marmaris zeker voor herhaling vatbaar.

prima hotel met leuk personeel. na aankomst verkeerde kamer gekregen, dit werd de volgende morgen gelijk opgelost. temperatuur van het eten kan beter, verder was het eten goed. kamer werd iedere dag schoongemaakt. er was een leuk animatie team, wat ieder dag met de gasten bezig was. ook s'avonds was er vermaak met dit team. enig min puntje was dat het om 23.00 uur was afgelopen. dit mag wat mij betreft wel een uurtje of 2 langer duren. strand was op 10 min lopen van het hotel. ook de winkels waren daar te vinden. verder waren er genoeg restaurants in de buurt. boekingskantoortjes voor een dag trip zijn binnen een afstand van 300 m te vinden. zeker een aanrader.

Personeel en animatie team bedankt voor deze leuke en gezellige vakantie.

• 8Simone 13-07-2014

Geweldige vakantie!

Mooie kamer, goed verzorgd en er werd elke dag schoongemaakt en schone handdoeken neergelegd. Het eten was goed. Ook de locatie was prima, ongeveer 10 min lopen naar de boulevard en 15 min naar het strand. Enorm pluspunt was het animatieteam! Vooral met Chico hebben we enorm gelachen en veel lol gehad. Zijn positieve en enthousiaste energie zorgde elke dag voor veel vrolijke gezichten!

• 8Andrea Schön06-10-2013

Fantastische Vakantie gehad

Club Armar Hotel te Marmaris is zkereen aanrader. Wij hebben hier van 15/09-26/09 een fantastisch vakantie beleefd. Het eten, de kamer en het personeel waren super vriendelijk en de service was super goed.

• 7Dennis16-09-2013

Prima

Prima hotel voor de prijs die je ervoor betaald ('voor een dubbeltje zit je niet op de eerste rij'). Niet allemaal super de luxe, maar gewoon prima kamer, schoon, iedere dag zuivere handdoeken, voldoende plek bij de zwembaden, eten niet uitgebreid maar ook niet slecht, bijna altijd plek op het terras van het restaurant, locatie is goed.

• 8nancy13-09-2013

fantastisch hotel

zijn er geweest van 2sept tot 11sept super vakantie gehad. mensen die die boelschit zitten te zeggen van dat het geen goed hotel is die moeten dan maar meer betalen en dan zou het kunnen dat die tevreden zijn het eten was heel gevarieerd lekker en warm genoeg. vriendelijk personeel er werd heel de dag door gepoetst en geveegd. was er een probleem melden en het werd opgelost. maar ja je hebt tevreden mensen en mensen die nooit tevreden zijn he!!!

• 8Fred Jansen09-09-2013

Goed hotel, vriendelijk personeel.

Club Armar, Marmaris is een prima hotel,, mooi centraal gelegen op loopafstand van het strand. Het eten is er heerlijk, en steeds voldoende. Wel een beetje veel kip, maar door de variatie was ook dit prima!

• 3Esther09-09-2013

Absoluuut niet 4-sterren waardig!

Wij gaan hier echt nooit meer naartoe! Het eten is écht niet lekker. Het DRIJFT gewoon in het vet! We hebben de eerste avond gegeten in het hotel, daarna zijn we elke avond de stad in gegaan om te eten (ondanks ons all-inclusive!). Daarnaast was de eerste kamer die we kregen verschrikkelijk klein. De kamer was maar 1.70 meter hoog en was ergens achterin het hotel verstopt. De douche was of ontzettend koud OF belachelijk heet! Na klagen kregen we een andere kamer.. Deze bleek naast de discotheek te liggen. We hadden die dag een vlucht naar Turkije om 4.30 uur, dus we waren kapot. Niet tof om dan NAAST een discotheek te slapen. Volgende dag weer geklaagd en EINDELIJK kregen we een goeie kamer (in het hoofdgebouw). Deze kamers zijn gelukkig prima!

Service is ook héél slecht. Er kan geen spatje vriendelijkheid vanaf! Allemaal arrogant. Alle turkse gasten die ook in het hotel verblijven (en dat zijn er veel!) krijgen wél de beste kamers en dan kan het personeel opeens wél vriendelijk zijn!

• 7Stefanie19-08-2013

Leuk voor een keertje

Leuk hotel, maar op heel veel punten verbeterbaar. Zoals: het eten. Dit was elke dag hetzelfde en vaak niet helemaal warm, goed doorbakken en lange wachtrijen (net als bij de bars om wat drinken te halen ).Daarbij was het bestek vaak op! Vooral de vorken,heel slecht! Laten we het maar niet over de wifi hebben die was gewoon echt slecht Deed de wifi het eindelijk ( na een keer of 20/30 opnieuw inloggen ) lag die er zo weer uit. Ook de service van het personeel was ronduit slecht. Er wordt bijna geen engels gesproken door het personeel. Let goed op je persoonlijke spullen. Bij ons is er namelijk 50 euro gestolen door de schoonmaakster uit een kastje. Wat het personeel dan zegt, ja je had een kluis kunnen huren voor 30 euro per week ( wij waren er maar 6 dagen ) veel te veel voor een kluis van 20x10x10 cm. Personeel vertelt ja je kan naar de politie wij kunnen niks doen, klaar uit. Ronduit BELACHELIJK, absoluut geen service. Buiten het hotel hebben we wel onwijs genoten,dat was super!

24 tips over Hotel Cle Resort

• T&F, 28-02-2014

Er zit een supermarkt naast het hotel en je kunt lekker eten bij Jan de Wit aan de boulevard!

• Silvia Beijer, 10-09-2013

Huur een auto en rijdt naar Kumlubuk, mooi strand, rustig ontsnappen aan e hectiek van Marmaris.

• Marianne, 20-09-2013

Alles is leuk in marmaris lekker aan de haven op het terras zitten bij jan de wit daar komen zo veel Nederlanders erg gezellig leuke markt in islimer op woensdag en je kan hele mooie boottochten maken

13 vragen over Hotel Cle Resort

• Sabine, 06-08-2014

Kluishuur

Ga binnenkort naar Cle Resort, is er een kluisje op de kamer en zo ja hoeveel bedraagt de huur?

Karin, 17-08-2014

Heb geen gebruik gemaakt van het kluisje. Maar het staat in de kast volgens mij met een code.

• Whd, 25-07-2014

Wie weet of de familiesuites goed te doen zijn??

Hallo!

Ik (24) wil graag met mijn vriend (29) en mijn moeder en stiefvader naar Cle Resort. Wij willen met zijn vieren een familie suite boeken. Wie weet of de slaapbank in de woon/slaapkamer gedeelte goed te doen is? Of bestaat dit uit een hele harde opklapbank? Verder is mijn moeder niet heel goed ter been en vroeg ik mij af of het voor haar wel goed te doen is. Zijn er niet veel heuveltjes en/of trappen?

Graag hoor ik van jullie! Alvast bedankt voor het reageren!

Karin, 17-08-2014

Ik ben met mijn gezin geweest (5prs). Wij hadden een familie suite met 3 slaapkamers. Dus 1 voordeur en daarachter 1 badkamer met toilet en 3 slaapkamers waarvan 2 met 1 persoonsbedden en 1 kamer met een 2 persoonsbed. En drie balkonnen. Voor mensen die slecht ter been zijn zou ik er niet heen gaan. Restaurant met trappen, lift erg klein. En op het gehele terrein hele gladde tegels waardoor het erg gevaarlijk kan zijn. We hebben menigeen zien uitglijden, wij liepen ook liever op blote voeten omdat we dachten meer grip te hebben dan slippers. Optioneel zou misschien sportschoenen zijn. Bedden zijn niet zoals thuis, maar ook niet vervelend. Als je wilt boeken, boek dan een suite met 2 slaapkamers.

• Patricia , 18-02-2014

Wie weet

Mijn vraag is....voor de kleintjes 4 jaar ongeveer is er nog een ander bad dan achter de tralies . Of is het andere zwembad niet diep zodat ze daar ook in kan ... Gr.

Moniek, 30-05-2014

Hallo Patricia, dat is het enigste 'kinder' bad dat er is. De rest is allemaal veel ste diep (1.60) Gr Moniek

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandStenen
  • Afstand tot strand1 km
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras