24 tips over Hotel Cle Resort

• T&F, 28-02-2014

Er zit een supermarkt naast het hotel en je kunt lekker eten bij Jan de Wit aan de boulevard!

• Silvia Beijer, 10-09-2013

Huur een auto en rijdt naar Kumlubuk, mooi strand, rustig ontsnappen aan e hectiek van Marmaris.

• Marianne, 20-09-2013

Alles is leuk in marmaris lekker aan de haven op het terras zitten bij jan de wit daar komen zo veel Nederlanders erg gezellig leuke markt in islimer op woensdag en je kan hele mooie boottochten maken

• Marianne, 10-07-2013

Het eten is goed en als je een keer uit eten wil is een aanrader Jan de wit aan de haven

• sandra, 11-07-2013

boek je excursies niet bij de reisorganisatie maar bij de turkse mensen die bij het zwembad rondlopen. scheelt je meer dan de helft. Maar een nog beter tip: sla hotel ARMAR over! Echt het slechtste all-inclusive resort wat ik ooit heb meegemaakt.

• Loes, 12-06-2013

een boottocht is erg leuk en gezellig ook een jeepsafari is echt aan te raden

• Esther, 09-09-2013

Het is geen slecht idee om extra geld te betalen voor een upgrade qua kamer.

• Lianne, 18-07-2013

Ga alleen naar dit hotel als je een soort survival vakantie wilt. Het hotel is wel goed voor team building. Door de gezamenlijke traumatische ervaring ben ik nog nooit zo hecht geweest met mijn vriendinnen.

• H de jong , 26-07-2013

Neem een dikke portemonnee mee zo dat je zelf nog wat dingetjes kunt kopen in het hotel van eten en drinken .

• Tarah Flux, 28-06-2013

De shows die 's avonds werden gegeven waren soms best grappig, maar het is soms herhalend van een andere show. Als u buiten het hotel wat wil doen, zou ik zeker aanraden om 's avonds naar de boulevard van Marmaris te lopen. Het duurt ongeveer 15 minuten, en als u aankomt zijn er overal winkeltjes en restaurants. Ikzelf heb een paar keer bij Jan De Wit gegeten, daar spreken sommige obers namelijk ook Nederlands, wat ook best aangenaam kan zijn.

• Mariëlle, 24-07-2014

Met de taksi naar de bazaar, in het centrum is leuk en niet duur.

• celine, 17-10-2012

een leuk hotel voor met vrienden omdat het maar ongerveer 10 minuten bij het centrum vandaan ligt.

• Martine, 30-08-2012

Maak de boottocht! Prachtig om te zien en onderweg kun je heerlijk zwemmen.

• Chris, 22-08-2012

Koop na sluiting je bier/fris in het kleine winkeltje in het hotel. Het is er goedkoop en blijft tot 03:00 uur open!

• B.van Deelen, 24-07-2012

Als ze in dit hotel de receptie verbeteren, kan je hier de perfekte vakantie vieren!

• Kok, 12-07-2012

Zorg dat je je kamer krijgt die je boekt want ze naaien je wel een oor aan als het hun uitkomt!! Verder is er om de hoek een Shop waar je excursies tegen een redelijke prijs kan boeken. Onze 2 zoons ( 17 en 15 jaar) vonden het Aqua park erg leuk. Moet je van te voren boeken dan wordt je gehaald en gebracht. het centrum van Marmaris en de Haven zijn erg gezellig! Leuke winkels etc. Je hebt aan de boulevard een restaurant Den Tol genaamd. Deze mensen hier spreken Nederlands.

• stertje, 12-06-2012

3de zwembad ligt een beetje in een verborgen hoek dus weinig of geen kinderen

• sharona-v, 02-04-2012

Ga niet te vaak onder water er zit veelste veel gloor in het water, ik heb er ook een oorontsteking aan over gehouden...

• Karin, 17-08-2014

Beetje verre busreis vanaf het vliegveld Bodrum (ca 2 u)

Let op het volgende is schokkend niet voor iedereen leesbaar: Eigenaar laat in de ochtend zijn honden (ca 6uur) los, zijn agressief en hebben volgens ons de taak katten weg te jagen. Jammer dat wij bij het weggaan zagen hoe een jong katje zo goed als verslonden werd door één van zijn honden. Achterkant katje lam!! Een erg traumatische ervaring voor ons gezin met kids van 19,17,15. Door dit laatste heftige komen wij hier NOOIT meer terug.

• sabrina, 23-08-2014

excursiebureautje net voor hotel is erg goed betaalbaar. qua waterparken kwam ik bij hem het goedkoopst uit.

aqua dream waterpark is een aanrader. atlantis vond ik persoonlijk tegenvallen.

• renate_vdvoort1, 04-09-2014

Steakhouse tiffany's aan de boulevard

• Wesken, 15-09-2014

Onze kamer was in hoofdgebouw en was prima onderhouden, dik in orde. Eten 's avonds best kwartier op voorhand gaan zitten voor plaats. Minpuntje voor zwemmen als je stoelen wilt, 's morgens zeer vroeg al handdoeken leggen. Indien je met kinderen bent en animatieteam komt overdag langs voor 's avonds beachparty te gaan doen dan best weigeren want is niet voor kleine kinderen, is een echte beachparty voor de jeugd.

• Marianne, 24-09-2014

Kamers in het hoofdgebouw met het busje wat op de hoek stopt ben je binnen 10min in marmaris centrum erg gezellig met de haven de basar gezellige terrasjes

• H.Rüter, 22-08-2014

Temperatuut van het eten mag beter. animatieteam mag van mij langer doorgaan. dag tripjes zijn zeker een aanrader.(boottrip, jeepsafari,)