Hotel Cle Resort

527 reviews over Hotel Cle Resort in het Nederlands

fantastisch ik kom er al 15 jaar in mei en sept

glabbeeck
22-4-2016

voor deze prijs is het een prima hotel maar sommige mensen verwachten voor een mooie prijs een super de lux hotel maar onthoud de cultuur is anders als hier je moet een 4 sterren hotel daar vergelijken met een 3 sterren hotel hier maar wat de andere mensen voor kritiek hebben snap ik niet de kamers zijn altijd schoon ook bad douche en toilet zijn schoon er wordt iedere dag schoon gemaakt en er zijn altijd genoeg handdoeken op de kamer de bedden worden om de 2 of 3 dagen verschoond het personeel is vriendelijk het zwembad wordt iedere morgen al heel vroeg schoon gemaakt en er worden monsters genomen van het water dus wordt goed gecontroleerd het bar personeel is gezellig en het animatie team is fantastisch zelfs voor mij en ik ben niet een van de jongste meer maar met heel veel dingen kan ik mee doe ook de winkeltjes en de kapper zijn gezellig en de juwelier en zijn vrouw en dochter zijn schatten en altijd bereid om te helpen en dat is trouwens iedereen als je iets hebt ga maar naar de receptie en je wordt geholpen en als het kan zo vlug mogelijk het enige klein min puntje is dat er wel iets meer bedden voor het bij het zwembad mochten zijn en de eetzaal zou groter mogen zijn maar daar zit ik zelf nooit want ik eet altijd lekker buiten op het terras ik heb nog steeds geen reden om te klagen en het eten is ook prima en als het te koud is zeg ik het tegen de chef en de verwarmingselementen worden hoger gezet maar ik heb in die jaren wel gezien hoe heel veel gasten van het hotel er zelf een puinhoop van maken als je de kamers bekijkt is het niet normaal wat voor puinzooi ze er zelf van maken en dan hebben ze commentaar dat er niet goed schoongemaakt wordt nou ik maakte in die kamers helemaal niet schoon zoiets doe je thuis toch ook niet en ook hoe je ziet hoe ze met het eten omgaan stapelen alles op een bord en dan klagen ze dat het koud is neem dan wat minder en heb je nog honger ga dan terug en gooi ook niet alles over de vloer of raap het zelf even op maar heel veel denken wij zijn hier te gast en zij moeten de rotzooi maar opruimen maar zo werkt het niet gedraag je normaal zoals je thuis ook doet en heb je klachten ga dan naar de receptie of de manager en geef je klacht door maar ze willen als een koning behandeld worden en voor een dubbeltje op de eerste rang zitten maar van mij krijgen ze de complimenten voor het harde werken wat ze moeten en in mei ga ik met heel veel plezier weer terug

Gereisd Alleenreizend in september 2015

nooit meer

tessa
12-8-2015

vies hotel geen zuivere handdoeken en bedden goed haren in het eten en iedere dag hetzelfde eten het was zo warm dat de boter bij het eten gewoon zuur was iedere dag naar de receptie toe om te vragen voor zuivere handdoeken en zuiver beddengoed geen airco in de lobby en de eetzaal op de kamer wel maar werkte ook niet goed

Gereisd Met vrienden in juli 2015

Veel verandert

Marianne
24-9-2014

Hotel is mooi verbouwt de kamers zijn nog het zelfde maar er is een nieuwe eigenaar wij komen al 12jaar in dit hotel maar dit jaar viel het tegen eten eentonig ontbijt was goed de kamers werden niet goed schoongemaakt en de buiten bar was ook niet altijd even schoon het animatie team was nog nooit zo goed geweest deden heel veel voor jong en oud

Gereisd Met vrienden in september 2014

BeachCheck

leuk vakantiehotel voor weinig geld

JP
22-9-2014

Wij zijn in Augustus 11 dagen in het Clé-resort geweest. Wij hebben daar een prima vakantie gehad. Wij hebben geen problemen gehad met het krijgen van de kamer en konden er gelijk naar toe. Wij hadden een familiekamer in het oude gedeelte, waarvan het meubilair niet al te best was maar er wordt nog gerenoveerd. De kamer was niet altijd even schoon, maar het sanitair wel !!! Het eten was prima en veelzijdig alleen (zoals al eerder genoemd) de eetruimte is wat aan de krappe kant. Ik heb over het animatieteam alleen maar lovende woorden. Zij zorgen er voor ,dat er voor elk wat wils en de gehele dag wat te doen is . Prima en aardig barpersoneel. Vwb. de ligbedden kan ik inderdaad zeggen , dat je er snel bij moet zijn (rond 8 uur's morgens),omdat er anders geen ligbed meer te krijgen is. In het hotel zitten leuke winkeltjes, waaronder een juwelier.Deze juwelier is zeer aardig en goedkoop,dus zeer zeker een aanrader. Volgend jaar gaan we zeker terug naar dit hotel.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

Perfect voor de prijs

Wesken
15-9-2014

Hotel Clé Resort is overgenomen in mei dit jaar en is merkbaar dat ze alles aan het doen zijn om de waardering terug naar boven te krijgen. Uitgezonderd de aankomst was deze vakantie een top vakantie. Aangekomen 's avonds om 23u werden we in een kruipkot gestoken door overboeking, volgende dag is dit opgelost en hadden we onze geboekte kamer. Zoals ik hier soms lees kan ik niet akkoord gaan met beoordelingen van vieze kamers want was elke dag proper en nieuwe handdoeken. Tevens eten prima in orde en toch steeds wel variatie te verkrijgen, voor elk wat wils. Wij waren 12 dagen hier en hebben geen enkele keer dezelfde soep gehad. Zwembaden zijn ook prima onderhouden, worden dagelijks gecontroleerd en elke avond stofzuiger enzovoort erin. Animatieteam is helemaal top, zeker Chico!!! Dochter heeft zich goed geamuseerd. Zeer kindvriendelijk ook voor de zoon van 15 maanden. Ik kan enkel maar besluiten dat dit hotel zijn prijs waard is enkel aan overboeking moeten ze nog werken.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

1 keer en nooit meer

Wesley
14-9-2014

klein verouderd hotel met geen goede kamers die slecht ingedeeld zijn met slechte airco en vieze douche. eten was je na 4 dagen beu en er was dan veel te weinig plek voor te eten voor het aantal personen dat in het hotel zat. Bedden aan het zwembad waren er ook te weinig dus hebben we elke dag aan het strand gelegen wat wel super was!!! fijne vakantie met een minder hotel !

Gereisd Met vrienden in september 2014

Vernieuwing is noodzakelijk

Cindy
13-9-2014

Hotel is aan vernieuwing toe, maak geen onderscheid tussen de verschillende gasten.

Gereisd Met partner in september 2014

Goede prijs/kwaliteit verhouding

renate_vdvoort1
4-9-2014

Wij hebben een vakantie van 11 dagen in cle resort doorgebracht. Prijs / kwaliteit was uitstekend. Ontbijt was heerlijk met vers gebakken pannenkoeken en omelet. Verder was er een lunch, snack tijd bij het zwembaden diner. Het eten was een beetje eentonig, maar altijd wel iets wat je lekker was. Wij zijn ook meerdere malen bij steakhouse tiffany's aan de boulevard gaan eten. Heerlijk en betaalbaar. Goed voor een afwisseling van het buffet. Kort om voor een schappelijke prijs een prima hotel!

Gereisd Met partner in augustus 2014

Bijna perfecte vakantie

Klijn
3-9-2014

Bij aankomst 05:00 was er slecht receptiepersoneel en geen eten of drinken. Kamer was en bleef super klein. Voor de rest heerlijk gegeten, eetzaal mag groter en beter gekoeld, personeel daar was super. Annimatieteam was geweldig voor jong en oud. Buurt was gezellig met winkeltjes en eetgelegenheden. Strand op 10 min lopen. Met de verjaardag van onze dochter was er taart, een versierde kamer en een persoonlijke kaart TOP.

Gereisd Anders in augustus 2014

uitstekende prins en kwaliteitsverhouding

Miriam
2-9-2014

Na een slecht ontvangst en verkeerde kamer is dit de andere dag prima opgelost. Verder geen klachten meer gehad. Zwembaden waren goed leuke glijbanen voor de kids leuke animatie. Kamer was goed goede schoonmaak eten ook goed. Omgeving is leuk strand 10 min lopen. Busje naar het centrum op de hoek. Verder leuke restaurantjes naast het hotel. Zeker een aanrader qua prijs en kwaliteit. Het enige minpunt is dat de bedjes bij het zwembad al vroeg bezet zijn. Dit komt omdat er mensen de bedjes al vroeg met handoeken bezetten en soms pas smiddags komen dit is behoorlijk onbeschoft maar deze mensen heb je in ieder hotel.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandStenen
  • Afstand tot strand1 km
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cle Resort in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cle Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.