Hotel Cettia Beach Resort

Hotel Cettia Beach Resort
8,6

28 tips over Hotel Cettia Beach Resort

Rob, 30-6-2015
De achterkant uit rechts af loop je in 40 min naar Icmeler +/- 5 km. Ga je linksaf ongeveer 1 uur +/-7 km ben in hartje Marmaris. Doe via corendon de duik excursie met Maria dat is een top belevenis.
Anton van der Veen, 2-5-2015
Reis via een ander vliegveld! Bodrum/ Mamaris is de transfertijd heel lang!!!
Jan Samuels, 14-1-2015
een keertje echt lekkers en traditioneel Turks eten. Ga eens langs bij Charlie's Place in Marmaris.

We hebben een aantal aanbieders voor Cettia Beach Resort voor je op een rij gezet:

George Eli, 3-11-2014

Turken hebben geen verstand van kaas, dus als je een lekker stuk kaas lust, neem dan wat mee van huis.

De moderne TV op uw kamer heeft het BVN programma.

E.Abercrombie, 29-9-2014
boek een boot tocht en ga een keer met de taxiboot van Marmeris naarIslimir
Ben van twist, 24-8-2014
Excursies boeken recht tegen over het hotel,spreek nog Hollands ook.

Pieter Peeters, 18-8-2014
Leuke uitstapjes boeken bij het kantoortje aan de overkant van de weg naast de supermarkt. Erg vriendelijk en niet duur.
Rob, 24-7-2014
Het hotel uit aan het fietspad kant rechts af en je loopt in +/- 45 min naar Icmeler wat een stand dorp is en niet meer, ga je links af dan wandel je in een uurtje naar Marmaris stad.
C, Stolk, 29-4-2014
De wellness faciliteiten zijn het begin van een heerlijke vakantie.
kuiper16, 30-10-2013
veel excursies mogelijk en prachtig wandelen langs de boulevard.