Hotel Casa de Maris

• Sauna
Tonen op kaart

84 reviews over Hotel Casa de Maris

• 10Paul en Joke16-07-2019

Wat een super goed hotel waren voor de eerste keer hier. Personeel ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Het eten was heel erg goed zo veel en heel erg lekker. De kamers waren ook lekker ruim. Echt een aanrader zeker 5sterren waardig enigste minpunt veel geschreeuw van kinderen.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Karin12-06-2019

Droomhotel

Prachtig modern hotel van alle luxe voorzien Ontzettend vriendelijk personeel. Mooi zwembad en prachtig strand met pier. Zeer ruim restaurant en heerlijk terras om te eten of te borrelen. Zeker een aanrader. Voor de derde keer in dit hotel.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Geja de Wilde-Buitenkamp10-06-2019

Fantastisch!

Als je een dieet of vegetariër bent dan kun je dit melden en dan zorgt de kok voor een aangepast menu. Helemaal TOP!! Ook als je een extra matrasje nodig had dan kon je hier gewoon om vragen en dan werd het geregeld. Alleen als je laat aanschoof bij het diner dan was het eten wat lauw. Maar dat was ook echt het enige wat ik kon bedenken. Personeel ook ontzettend aardig en lief.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Y. van Dinten12-05-2019

Fantastisch hotel, voor herhaling vatbaar!

Ben je op zoek naar een hotel waar je echt in de watten wordt gelegd, waar nog een familiegevoel heerst en er aandacht is voor details? Waar iedereen alles voor je doet om het naar je zin te maken. Zowel receptie, manager klantenservice bediening in restaurant, kamermeisjes; iedereen deed nog eens extra zijn best om mijn partner met zijn verjaardag in het zonnetje te zetten! Wij gaan zeker weer terug!

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    9van Mourick Friederich05-10-2018

Ik vond het hotel super gelegen, direct aan 't strand. Als je het busje naar 't centrum nam was deze nog helemaal leeg, omdat we 1 v d eerste hotels was. Het hotel was klein schalig, goed verzorgd en vriendelijk personeel. Mooie kamers en we hebben zeker genoten.

• 7Sanne03-10-2018

Voor ons geen Casa De Maris meer!

Bij het inchecken geen duidelijke informatie gekregen. Bij een ander stel liep iemand mee en werden zelfs de koffers naar hun kamer gebracht. Wij moesten het zelf maar uitzoeken en onze koffers een trap naar boven tillen. Er werd ook niks uitgelegd over waar we de handdoeken van de handdoekenservice konden halen. Bij navraag kon dit bij de hammam beneden. Het ontbijt is trouwens echt super! De lunch en het diner vind ik wat minder. Verder werd ik op een ongepaste manier steeds benaderd door een ober. Hier is wat van gezegd, daarna was dit over. Volgens mij is dit een super hotel in het hoog seizoen maar in het na seizoen snap ik dat iedereen er een beetje klaar mee is. Waar ik wel nog even wat over kwijt wil is over de gala avond. Om 16:00 wordt alles al gereed gemaakt en alle bedjes aan het zwembad aan de kant geschoven. Je wordt verzocht om weg te gaan en als je niet weggaat, wordt je wel weggekeken... NIET fijn!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10Van malsen30-09-2018

Fantastisch aanrader

Alles was top. Personeel zeer vriendelijk niks was te veel erg behulpzaam. Eten goed warm voldoende aanvulling en lekker gevarieerd . Echt 5 sterren waard. Gezellige band opgebouwd met Tahir de juwelier en t gaat hem niet om te verkopen wat bij de meeste wel is . Super

• 10Elle30-09-2018

Ben er nu voor de 4 de keer. Helemaal geweldig super personeel altijd goede zin behulpzaam. Veel gevarieerd eten. En belangrijk wat warm moet zijn is warm Wordt meer dan voldoende aangevuld het eten. Echt een aanrader. Tahir v d juweliershop vriendelijk niet opdringerig niks te veel altijd goed. Gezellig.

• 10Wim16-06-2018

Super vakantie met zeer vriendelijk personeel

Klein hotel met van buiten niet echt de wauw factor ,maar dat verandert als je binnen vriendelijk word ontvangen,personeel zeer vriendelijk van chef Kok tot kamermeisje af en toe fooi doet wonderen !Hebben weer geboekt voor oktober

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Anita Putman02-03-2018

Een fantastisch hotel

Marmaris is prachtig van natuur met veel groen en is heel gezellig om langs de boulevard te wandelen tot aan de bazar .Het hotel Casa de Maris is super het is niet te groot en het eten is overheerlijk ,heel vriendelijke bediening en mooie kamers die netjes onderhouden zijn in 1 woord fantastisch

Gereisd met vrienden in mei 2016

16 tips over Hotel Casa de Maris

• anita van loosbroek, 08-05-2014

juwelierswinkeltje in het hotel is goedkoop en betrouwbaar en je wordt bijzonder goed geholpen door nesly (haar moeder selma heeft al vanaf 1988 een juwelierszaak in marmaris)

• Hendriks, 17-04-2014

Ik zou absoluut gaan voor zeezicht. maar alle kamers hebben hun luxe.

• Albert en Geja, 04-06-2013

Super luxe. Je voelt je echt gast. Zeer vriendelijk personeel. En altijd leuk om de baaientocht te doen met de boot.

7 vragen over Hotel Casa de Maris

• P.M., 24-10-2018

Overboekt!!

We kwamen rond 13.30 aan in Casa de Maris.Bij receptie vertelden ze ons dat we gelijk gebruik konden maken van de lunch tot 14.00.We kwamen terug om naar kamer te gaan vertelde de manager dat ons hotel was volgeboekt.Wat een zootje als je drie maanden van te voren hebt geboekt en hebt betaald.We waren ook niet de enigste er zat nog een echtpaar in de bus die ook overboekt waren.We werden naar OrsMaris Boutique hotel gebracht waar we alleen gebruik konden nemen van het ontbijt dus geen all incl.

• Kris & Sandra, 27-08-2015

ijsjes / borg

Enkele vraagjes: Zijn er all-in ijsjes verkrijgbaar? Zijn de gratis cocktails lekker? Welke snacks zijn er zoal? Moet men borg betalen voor de handdoeken? Is de safe betalend? Alvast bedankt!

• Diane, 26-12-2014

kamer/badkamer

Volgens de foto's staat de lavabo in de slaapkamer; wat staat er dan in de badkamer? Is er een frigo aanwezig op de kamer? Is internet, tv en safe ook gratis of afzonderlijk bijbetalen en zoja wat is de prijs hiervan

Kim Douchi, 27-06-2015

Er is geen badkamer apart, douche en toilet zijn elk afgesloten in de kamer aanwezig. Internet is gratis, tv is aanwezig en de safe is 2 euro per dag.

• Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch

• Afstand tot strand3 minuten lopen, 5 minuten met de auto, < 25 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Catering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk