Appartement Bonjorno

Kleine hotelsWeer vandaag35°23°
Appartement Bonjorno
7,2

116 reviews over Appartement Bonjorno in het Nederlands

Touroperator was hier al heel lang niet geweest

Abeldina Kajuiter-Cazemier
24-8-2017

De wifi was goed en het zwembad schoon , maar het is een erg , erg oud complex We waren er via touroperator , maar touroperator was hier al heel lang niet geweest Het was wel schoon , maar o ,o wat oud , dus dat is dan weer moeilijk schoon te krijgen , zoals de kit randen om bad en toilet . En wij hadden via touroperator het ontbijt bij geboekt en kregen een A4tje met wat ontbijt keuzes, terwijl als je ter plekke boekte kreeg je een daadwerkelijke kaart . gelukkig gebruikten wij het alleen om te slapen , want verder kun je niets doen in je appartement , omdat de airco ( tenminste bij ons ) in de slaap kamer hing en dus nooit of te nimmer de kamer kon koelen , ook niet als je alle beide aan had staan. ( die moet je dus huren , maar op de site van touroperator staat hij wel gewoon aan gevinkt) De ligging is goed je bent zo in old marmaris en bij de zee , en daar is het dan goed toeven , de lira staat heel laag dus je kunt gerust een drankje of 2/3 nemen ( 10 lira was €2,40 ) De mensen van de strand tenten zien je graag komen , en zijn erg vriendelijke , en ook daar is de WIFI goed ! jammer dat Nederlanders Turkije , links laten liggen , als vakantie bestemming.. Dat hebben de turken die in de toeristen sector werken , niet verdient !

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Superleuk!

Angel
9-7-2017

Het was een leuk en gezellig hotel...topvakantie!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2017

prima verblijf

Bianca
15-6-2017

Het appartement is verouderd, maar wel schoon. Verwacht geen luxe, daar is de prijs ook niet naar. De eigenaren en het personeel zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben de 11 dagen dat we er verbleven een ontzettend fijne tijd gehad. Fijne bedden in het appartement, badkamer is klein en gedateerd. Ligging is prima, binnen 5 minuten sta je op de boulevard en aan het strand. Barstreet is 10/15 minuten lopen. Volgend jaar gaan we zeker weer!

Gereisd Met vrienden in juni 2017

Boek dit niet!

R.E.M
6-2-2016

Zomer 2015 hebben mijn vriendinnen en ik deze vakantiebestemming gekozen, mede door de goede recensies. Bij aankomst, waren de bedden vies, plekken op de muren, vieze bedden, er kwam alleen kokend warm water uit de douche + de handdoeken die je kreeg (2 x in de week; wat tegen ons werd verteld, elke dag) waren te smerig voor woorden. Daarnaast deed de airco het niet, met 40 graden lagen wij te koken als we wouden slapen, een koude douche nemen kon niet. Wij zijn zelfs benaderd door het programma Red Mijn Vakantie om dit uit te zenden, maar dit hebben wij niet gedaan omdat we niet op TV wouden. Achteraf hebben wij hier veel spijt van gehad! Voor een goed verblijf voor je geld, boek aub een andere bestemming! Het verblijf is vlakbij het strand, voor Bar-street is echt een taxi voor nodig.

Gereisd Met vrienden in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Belachelijk

M.
20-8-2015

Over het buitenterrein van het appartementencomplex was er niks te klagen, zwembad zag er prima uit, voldoende capaciteit aan ligbedjes, weinig problemen met drinken bij het zwembad.

Te voet naar de boulevard en het centrum was geen enkel probleem. De afstand was prima af te leggen.

Over de kamers is niks positiefs te melden. De bedlakens waren smerig, de handdoeken ranzig. De badkamer werd bewoond door een kolonie schimmels, in diezelfde badkamer bevond zich een waardeloze, smerige douche. De afwerking van het appartement was om te janken, scheef hangende keukenkastjes, een afzuigkap die de smerige lucht gewoon weer de kamer in blies omdat hij niet aangesloten was met de buitenafvoer. Kortom een groot drama.

Daarnaast was men er niet happig naar om de bedlakens te vervangen en mag je, in ons geval, minimaal 7 dagen met 1 set handdoeken doen. Zelfs wanneer ze op de grond liggen worden ze door de poetsvrouwtjes gebruikt als tapijtje.

Geen aanrader!

Gereisd Met vrienden in augustus 2015

Verschrikkelijk appartement !

Eveline
31-7-2015

Bij aankomst schrokken we ons kapot. Het appartement zag er vanaf de buitenkant goed uit, maar toen we binnenkwamen zagen we dat er op de gordijnen, het bed en de handdoeken allemaal kleine bloedvlekken en andere vieze vlekken zaten. Uit de koelkast kwam een zeer vieze lucht, deze is ongetwijfeld al lang niet schoongemaakt. De kookplaat deed het niet. Uit de douch kwam enkel zeer warm water, normaal douchen ging niet. Dit hebben we allemaal aangegeven bij de eigenaren en medewerkers, maar er werd niks aan gedaan. 'Zeikende Nederlanders altijd.' De taxichauffeurs vertelden ons dat Bonjorno hier in Marmaris als een van de slechtste verblijfplekken bekend staat. Kortom: Zeer slecht appartement, zeer onvriendelijk personeel, alleen de locatie was goed.

Dit nooit meer!

Bezoeker
31-7-2015

Samen met 2 vriendinnen deze accomodatie geboekt naar aanleiding van de goede recensies. Bij aankomst schrokken we ons kapot! Het appartement zag er heel erg vies uit. Kalkplekken in de badkamer, bloedvlekken op de gordijnen en op het bed en de keuken zag er smerig uit.. alsof dit appartement al tijden niet goed was schoongemaakt. Douchen was bijna onmogelijk! Het warme water was bloedheet en koud was er niet. Hier werd ook niks aan gedaan door de eigenaren. Dan de handdoeken.. Deze waren te goor voor woorden!! Allemaal vieze vlekken erop en ze werden om de 5 dagen verschoond. Nieuwe handdoeken kregen we dan ook niet. De service was dus super slecht en het personeel was ook erg onvriendelijk! Kortom Bonjorno is een verschrikkelijk en vies appartement! Het enige lichtpuntje was de goede locatie.

Super!

Anja
19-7-2015

Dit appartementen complex ziet er heel leuk uit en ook de ligging is super. Je steekt de straat over en je bent al bij de boulevard en het strand. Ook stopt er voor het appartement een dolmus busje. Wat het zo leuk maakte was het extreem aardige personeel. Ze waren heel persoonlijk en ze deden hun werk super. Elke dag kregen we iets kleins, een bosje bloemen op tafel, een zak koekjes, watermeloen.. noem zo maar op. Ze vonden het ook erg jammer dat wij weg gingen, en wij ook! Voor de prijs wat wij betaald hebben is dit echt goed, de keuken is simpel maar alles wat je nodig hebt is er. De badkamer was netjes, er werd elke dag goed schoongemaakt en als je vragen hebt of er ontbreekt iets of je hebt iets nodig staan ze meteen voor je klaar. We hebben zelf niet bij het restaurant gegeten omdat we op de boulevard aten, maar bij het zwembad wel wat drinken gehaald, dit kwam de barman ook bij je bedje brengen. Geen last gehad van overlast met slapen, hoorde geen bovenburen etc.

leuk appartement, vreselijk volk

daphne dh
8-7-2014

Bonjorno heeft een prima ligging in marmaris, genoeg supermarktjes etc. en binnen 10 minuten lopen bij de boulevard. het ziet er allemaal gezellig uit, personeel is best aardig, De appartementen waren ruim en wij hadden 3 balkos zelfs. badkamer niet luxe maar wel oke. alleen wat het probleem hier was, er waren behoorlijk wat groepen jongeren in dit appartement en die gingen iedere avond op hun balkon kei en keihard muziek draaien, het liefst allemaal door elkaar. 's avonds rustig op je balkon zitten was er dus niet bij.. en wij zijn daarom steeds maar een beetje ons appartement ontvlucht tot de jongeren gingen stappen. (rond 12 uur snachts..) wanneer zij dan rond half 5 thuis kwamen van het stappen leek het wel oorlog, daardoor ook iedere nacht wakker geworden. de eigenaar zei steeds dat hij er wat aan ging doen maar deed dit niet omdat hij voor iedereen aardig wilde zijn. al met al dus totaal niet tot rust gekomen. buiten het hoogseizoen zal het hier wellicht beter zijn

Gereisd Met partner in augustus 2013

Oud maar ruim en schoon appartement

Rutger
21-10-2013

Wij verbleven in een 3kamerapp. op 2e verdieping. De lawaaierige en drinkende russen van hotel Aegean Park maken 's nachts veel herrie, ligging niet voor rustzoekers. Het schone zwembad met de bedjes en de palmen ziet er gezellig uit. De barman is dat niet. De app. zijn schoon, de schoonmaakster is heel aardig maar doet t werk met een bezem zonder steel.. Airco is duur, 12 euro pd. Verwacht én betaal niet teveel dan heb je aan Bonjorno een prima accommodatie.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2013

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koffie en thee, TV

• Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bonjorno in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bonjorno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.