Hotel Blue Bay Platinum

Hotel Blue Bay Platinum
7,5

26 tips over Hotel Blue Bay Platinum

Jolanda en Linda, 3-7-2014
Koffie en eten bij Faros op de boulevard
Anne, 28-6-2014
In Marmaris en Icmeler is geen markt meer alleen groente en fruit markt voor de kledingmarkt kun je met de taxi boot voor 20 lira pp heen en terug naar Turunc leuk klein dorpje met kleine markt.
niikki, 11-12-2013
het centrum is niet heel dicht bij maar met de dolmus(het busje) ben je er zo.

We hebben een aantal aanbieders voor Blue Bay Platinum voor je op een rij gezet:

jill, 4-11-2013
Als je dit hotel boekt, doe dit dan best in hoog seizoen: Juni tot september
Karima, 19-10-2013
Daylan tour als excursie !! erg leuk
Marieke, 28-9-2013
Uitstappen naar Dalyan en Rhodos zijn aanraders.

schoutsen, 10-9-2013
ik raad je aan een kamer aan de straatkant als je rustig wilt slapen
Stephanie de Groot, 27-8-2013
In het hotel zit een welness center. Wij hebben hier de hammam gedaan en dr. fish. Beide een aanrader, wat was de hammam heerlijk! Sauna, gescrubd, gemasseerd, gezichtsmasker en noem maar op.
berkenbosch, 23-5-2013
de rond vaart trips zijn geweldig, en dan lekker eten bij jan de wit , is goed en gezellig en nederlands sprekend, den tol , voor een hollands patatje of een kroketje
Piet, 20-5-2013
Na het avondeten lekker wandelen over de geplaveide boulevard naar marmaris (25 minuten) of icemiler (70 minuten)