Hotel Blue Bay Platinum

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag26°16°
Hotel Blue Bay Platinum
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Blue Bay Platinum voor je op een rij gezet:

718 reviews over Hotel Blue Bay Platinum in het Nederlands

Anders

Slechte eerste indruk maar toch erg leuk!

Bianca Schop
4-10-2018

Eten is heerlijk, afgezien van het ontbijt wat beetje taai is. Tot 1800 uur kun je snacks krijgen in het kleine restaurantje buiten bij het zwembad. Dit is erg lekker en makkelijk op te eten, dit kan ook op je sunbedje. Hotel zat bomvol waardoor er weinig plek was in het restaurant. Maar als je een ober 20 lyra geeft (ongeveer 2.50 euro) kan je vrijwel elke x meteen zitten in zijn wijk. Het strand vonden wij helemaal niks, erg klein en niet lekker. Zwembad is goed vertoeven, lekkere drankjes inclusief. Animatie slaat helemaal nergens op. De dames lopen halfnaakt voor de alleenstaande jongens en andersom van de mannelijke animatoren, rest krijgt geen aandacht. Wi-Fi werkt niet op de kamer. De lounge is helaas veel te klein. Zonnebedjes genoeg, rennen hoeft niet. Als excursie moet je echt de jeeps doen, dit is absoluut geweldig, prachtige omgeving. Wel van het bedrijf Patika. Alle medewerkers zijn erg vriendelijk. Behalve de receptie...

Uitstekend

Benny Klieverik
3-10-2018

Prima keus dit hotel kamer niet te groot maar alles prima schoon fijne douche en de zieligerds die kritiek hebben op het eten lekker thuisblijven en achter je eigen 6 gangen diner gaan zitten met je bord op schoot

Geweldige week gehad

Erik u Voskuil
2-10-2018

Prima hotel, mooi ligging vriendelijk personeel en zeer uitgebreide keus bij het eten

Genoten!

Patricia
28-9-2018

Super hotel! Hele moderne kamers met een heerlijke stortdouche. Heel schoon en netjes. Eten zag er goed uit en een groot aanbod. Alleen jammer met all inclusive dat aan het strand niet een beachbar van het hotel zit waar je gebruik van kan maken qua eten en drinken. En de plaats Marmarisecht geweldig. We hebben ons super vermaakt en missen het nu al! Vanaf het hotel naar de haven en barstreet is het in 35 min prima te belopen. Deden wij elke avond ☺️ Over de gezellige boulevard met allemaal leuke eettentjes en barretjes. Aanrader Vamos beach overdag kan je hier heerlijk liggen en je kan er echt super lekker en goed eten.

Vieze tegenvaller.

Jan Van Emst
19-9-2018

We zijn met z'n tweeën in September in dit hotel. Viel allemaal vies tegen. Badkamer was zeer smerig. Haren in het bad, tegels,badafscheiding zeer vies. Diverse keren gemeld.Is niets mee gedaan.Openbare toiletten waren zeer vies. Aan het eind van de dag was de stank niet harden. Goten van het zwembad waren zeer vies en stonken. Keiharde muziek bij het zwembad.Vloer van het zwembad nooit schoongemaakt. Er is veel achterstallig onderhoud. Strand is echt niks. Vieze en kapotte bedden.Zwerfkatjes hadden een goede slaapplek.Bedjes werden niet opgeruimd, water was zeer vies door de motor boten. Personeel was zeer onvriendelijk, kunnen ook bijna geen Engels. Animatieteam zeer slecht en opdringerig en zeer handtastelijk. Meisjes en vrouwen werden geronseld om mee te gaan naar een sexclub.Dus al met al viel het ons erg tegen. Er zijn mooiere en zeker schonere 5 sterren hotels in Turkije. Hier gaan we dus nooit meer naar toe. Geen Aanrader.

Suzanne
27-8-2018

Zeer goed hotel, lokatie is uitstekend, harwerkende mensen

Leuk voor 1 keer

Joelle
14-7-2018

Mooi hotel op een super goede locatie. Vriendelijk en hardwerkend personeel. Prima naar mijn zin gehad. Voldoende eten en drinken. Groot hotel maar je hebt er geen last van.

Kamer die wij hadden anders dan op de foto, dat was erg jammer. Animatie was amateuristisch en de WiFi is te slecht.

Prima hotel gaan zeker terug De boulevard gezellig

Inno Bijster
22-6-2018

Zeer goed eten op loop afstand van boulevard en strandje met allerlei watersport mogelijkheden (betaald)

Geen all inclusief op het strand wel consumpties tegen betaling

Super goed

Wouter Dolman
30-11-2017

Het is een super goed hotel personeel is erg vriendelijk kamers erg netjes en mooi ingericht .

Geweldige all inclusive vakantie gehad!

Isabel Kamphuis
25-11-2017

Prima verblijf met mooie zwembaden, eten voor ieder wat wils en genoeg in omgeving te doen/zien!

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blue Bay Platinum in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blue Bay Platinum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.