Hotel Blue Bay Platinum

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag26°7°
Hotel Blue Bay Platinum
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Blue Bay Platinum voor je op een rij gezet:

710 reviews over Hotel Blue Bay Platinum in het Nederlands

Super goed

Wouter Dolman, 30-11-2017

Het is een super goed hotel personeel is erg vriendelijk kamers erg netjes en mooi ingericht .

Geweldige all inclusive vakantie gehad!

Isabel Kamphuis, 25-11-2017

Prima verblijf met mooie zwembaden, eten voor ieder wat wils en genoeg in omgeving te doen/zien!

Fantastisch!

MR. Martens, 27-10-2017

Het eten was heerlijk, obers beleeft, sfeer was goed. enige is we hadden 1 van de eerste dagen een glas laten vallen, en de laatste dag vonden we precies op dezelfde plek vonden we nog glas scherven

Gewoonweg: Super en uiteraard Fantastisch!

Bart en Wilma de Visser Rotterdam, 9-10-2017

Je moet jezelf laten verrassen door alles wat Blue Bay Platinum je te bieden heeft. Je zult verrast zijn wat je daar aantreft: vriendelijkheid, fantastisch hotel, mooie ligging, uitstekende verzorging, kortom gewoon alles wat een mens op zijn vakantie verwacht en daar kan aantreffen.

super hotel

eleonore, 3-10-2017

een enorme keus aan eten, 4 grote zwembaden, genoeg ligbedden en stoelen

ruime kamer

Fijn hotel in leuke omgeving

Ronald, 21-9-2017

Ideale uitvalsbasis om Marmaris te voet of per dolmus te ontdekken. Fijn hotel, goed servicegericht personeel, uitgebreide en kwalitatief uitstekende buffetten, goede zwembaden en dicht op het strand.

Zeer goed hotel, aanrader

eLDeBe, 17-9-2017

Goede keuken; rustige pool apart; goede sfeer

Super

Gegroet, 31-8-2017

Avond eten was minder, maar niet slecht. Kwestie van smaak. Verder niks te klagen.

Geen vijf sterren waard

Ozturk, 14-8-2017

Personeel is super aardig en gezellig alleen het eten en schoonmaak van de kamers is echt slecht!

Ik ga er zeker niet meer naar toe.

Super fijne vakantie!

Rachel, 31-7-2017

Samen met een vriendin ben ik naar dit hotel geweest. Eerste indruk was super! Hele vriendelijke mensen, mooi hotel en een hele mooie kamer!

Ik snap niet waarom sommige mensen zo een slechte recensie plaatsen. Wij gingen met een minder fijn idee naar dit hotel ivm de recensies. Maar niets van gemerkt! In tegendeel het was beter dan verwacht!

Animatieteam is echt super! Zij zorgen dat je vakantie nog beter wordt. Wel voor de oudere kinderen en volwassenen, gezellig met de animatie naar de barstreet geweest. Gelo, simba, chacha, qb, asude, celil en dodo super bedankt!!

Echte aanrader: boottrip met de Harika boot uit scheveningen. Kost 12,50€ en je hebt een super gave dag op zee!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blue Bay Platinum in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blue Bay Platinum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Blue Bay Platinum scoort een 7.45 uit 10 op basis van 730 reviews.