Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag15°9°
7,8

Omschrijving
Hotel Blue Bay Platinum in Marmaris is groot, maar daar heb je geen last van. Je kunt een plekje uitzoeken aan een van de vier grote zwembaden. Het eten is lekker, al kan het wel druk zijn bij het buffet. Door het animatieteam hoef je je ook niet te vervelen. Met de bus is Marmaris makkelijk te bereiken. Ook Içmeler is leuk om te bezoeken.

We hebben een aantal aanbieders voor Blue Bay Platinum voor je op een rij gezet:

722 reviews over Hotel Blue Bay Platinum in het Nederlands

Nooit meer

Melissa H,
18-11-2018

Verschrikkelijk hotel! Slechte service. Je wordt bijna de tent uit gekeken. Bed was ontzettend hard. Airco lekt. Badkamer vies, schimmel plekken, erg broeierig. Eten was smerig... elke dag buiten de deur gegeten. Zwembad zat stampes vol... geen bedje te verkrijgen. (Je wilt toch niet aan het zwembad liggen want het stinkt enorm naar ei.) Vieze geur hangt er door het hele buitenterrein en in het kleine barretje. Geen leuk entertainment. Al met al echt een rot hotel voor de prijs die wij betaald hebben.

Wel een heel leuk tentje iets verderop. Vamos, heerlijk eten, vriendelijk personeel en lekkere ligbedjes direct aan het strand..

Dominique,
11-11-2018

Geweldig hotel. Leuk animatie team, goed eten!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Jan en Geertje Huisken,
1-11-2018

Super goed hotel ,eten was goed,lief personeel,

Een aanrader om daar heen te gaan

nooit meer dit hotel

Edwin Bekkens,
26-10-2018

wat een tegenvaller deze accommodatie. geen 5 sterren waardig.

het is gedateerd, vies en veel is kapot, ook hadden wij last van beestjes op de kamer waar pas na 10 dagen iets aan werd gedaan (het hotel werd ontsmet waarmee de kakkerlakken het pand verlieten).

het eten is erg eenzijdig en koud.

guestrelations is zeer onbeschoft omgegaan met mijn verzoek een parasol op het balkon te plaatsen, men vond dit niet nodig, (ondanks dat ik reisde met mijn ouders van 74 en 73 jaar.)

ik had dit al 5 keer gevraagd aan de receptie en er werd 5 keer gemeld dat men dit ging regelen na 5 keer de confrontatie aangegaan met guestrelationst waar ik na wat onenigheid te horen kreeg dat als ik niet tevreden was ik ook het hotel kon verlaten.

voor een kluis is een bijdrage van 45 euro benodigd (15 dagen) en als je Nederlandse zenders op de tv wil kost dit ook nog eens 25 euro.

de drank is ook van een zeer slechte kwaliteit en het zwembad erg koud

Gereisd met partner in oktober 2018

Slechte eerste indruk maar toch erg leuk!

Bianca Schop,
4-10-2018

Eten is heerlijk, afgezien van het ontbijt wat beetje taai is. Tot 1800 uur kun je snacks krijgen in het kleine restaurantje buiten bij het zwembad. Dit is erg lekker en makkelijk op te eten, dit kan ook op je sunbedje. Hotel zat bomvol waardoor er weinig plek was in het restaurant. Maar als je een ober 20 lyra geeft (ongeveer 2.50 euro) kan je vrijwel elke x meteen zitten in zijn wijk. Het strand vonden wij helemaal niks, erg klein en niet lekker. Zwembad is goed vertoeven, lekkere drankjes inclusief. Animatie slaat helemaal nergens op. De dames lopen halfnaakt voor de alleenstaande jongens en andersom van de mannelijke animatoren, rest krijgt geen aandacht. Wi-Fi werkt niet op de kamer. De lounge is helaas veel te klein. Zonnebedjes genoeg, rennen hoeft niet. Als excursie moet je echt de jeeps doen, dit is absoluut geweldig, prachtige omgeving. Wel van het bedrijf Patika. Alle medewerkers zijn erg vriendelijk. Behalve de receptie...

Gereisd met partner in oktober 2018

Uitstekend

Benny Klieverik,
3-10-2018

Prima keus dit hotel kamer niet te groot maar alles prima schoon fijne douche en de zieligerds die kritiek hebben op het eten lekker thuisblijven en achter je eigen 6 gangen diner gaan zitten met je bord op schoot

Geweldige week gehad

Erik u Voskuil,
2-10-2018

Prima hotel, mooi ligging vriendelijk personeel en zeer uitgebreide keus bij het eten

Gereisd met vrienden in september 2018

Genoten!

Patricia,
28-9-2018

Super hotel! Hele moderne kamers met een heerlijke stortdouche. Heel schoon en netjes. Eten zag er goed uit en een groot aanbod. Alleen jammer met all inclusive dat aan het strand niet een beachbar van het hotel zit waar je gebruik van kan maken qua eten en drinken. En de plaats Marmarisecht geweldig. We hebben ons super vermaakt en missen het nu al! Vanaf het hotel naar de haven en barstreet is het in 35 min prima te belopen. Deden wij elke avond ☺️ Over de gezellige boulevard met allemaal leuke eettentjes en barretjes. Aanrader Vamos beach overdag kan je hier heerlijk liggen en je kan er echt super lekker en goed eten.

Gereisd met vrienden in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Vieze tegenvaller.

Jan Van Emst,
19-9-2018

We zijn met z'n tweeën in September in dit hotel. Viel allemaal vies tegen. Badkamer was zeer smerig. Haren in het bad, tegels,badafscheiding zeer vies. Diverse keren gemeld.Is niets mee gedaan.Openbare toiletten waren zeer vies. Aan het eind van de dag was de stank niet harden. Goten van het zwembad waren zeer vies en stonken. Keiharde muziek bij het zwembad.Vloer van het zwembad nooit schoongemaakt. Er is veel achterstallig onderhoud. Strand is echt niks. Vieze en kapotte bedden.Zwerfkatjes hadden een goede slaapplek.Bedjes werden niet opgeruimd, water was zeer vies door de motor boten. Personeel was zeer onvriendelijk, kunnen ook bijna geen Engels. Animatieteam zeer slecht en opdringerig en zeer handtastelijk. Meisjes en vrouwen werden geronseld om mee te gaan naar een sexclub.Dus al met al viel het ons erg tegen. Er zijn mooiere en zeker schonere 5 sterren hotels in Turkije. Hier gaan we dus nooit meer naar toe. Geen Aanrader.

Suzanne,
27-8-2018

Zeer goed hotel, lokatie is uitstekend, harwerkende mensen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blue Bay Platinum in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blue Bay Platinum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.