Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag21°10°

175 reviews over Hotel Blue Bay Classic in het Nederlands

Prima hotel

klaassnijder
26-5-2015

Wel druk in het hoogdseizoen maar voor jongere vakantiegangers prima te doen. Geen groepen jongeren!

is zijn 5 sterren niet waard

verhalle vannessa
4-8-2013

wij kozen voor de all inn formule maar voor bepaalde dingen moest je nog betalen zoals de kluis, ijsjes, bepaalde dranken en dranken aan de cuba bar. Het was zijn 5 sterren niet waard, eerder 4 tot 3 sterren. Wij gaan zeker nooit meer terug! personeel was wel supervriendelijk maar dit was het dan. het animatiepersoneel kwam voortdurend vragen of we niet wilden meedoen, wij kwamen voor rust en niet om die onozele spelletjes mee te doen. En daarbij het was alle dagen hetzelfde, waterpolo!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Tof, modern hotel met super vriendelijk en behulpzaam personeel.

Zeezicht was anders dan op de foto, keken uit op plat dak met daarachter een zandweg en dan pas het strand.

Personeel is heel erg vriendelijk, sociaal, aangenaam en werken erg hard!

Ligt in een buurt vol (dans-) café's. Vaak luidruchtige en dronken toeristen, ook de kamers naast ons. Heel toeristisch en op wandelafstand van hotel, behalve winkels, café's en de haven, niet veel te zien. Uitstappen in de buurt waren wel erg mooi en de moeite waard! (Dalyan, Markt in Mùgla, Rhodos).

Uitgebreid buffet (lekker eten!) met voor ieder wat wils. Bij de all in is naast ontbijt, lunch en diner ook snacks en koffie/thee met zoetigheden voorzien.

Onze kamer was klein, maar mooi en werd goed schoon gehouden, eerste dag hadden we wel i.p.v een dubbel bed (wat we gereserveerd hadden), twee enkele bedden (ze zouden het de dag daarna oplossen), na zelf de bedden tegen elkaar te schuiven vonden we wel erg veel vuil en stof op de vloer.

Gereisd met partner in juni 2013

Het geld niet waard.

Nadir
10-7-2013

Ik ben veel hotels in Marmaris bezocht, en ik kan je vertellen dat deze hotel erg slecht is voor de prijs die je betaald. Plaats is wel goed, je kan lopend overal naar toe. Zwembad lekker gezellig, veel jongeren en stellen. Maar eten van het hotel sloeg werkelijk nergens op. Engelse keuken, elke dag hetzelfde, ik heb vaak gezien dat het er lekker uitzag, maar nergens naar smaakte maar dat er niet lekker uitziet en nog eens niet smaakte vond ik het wel een beetje eng. Dus maar besloten om dagelijks buiten het hotel te eten. Veel Engelsen(80%). Kortom nooit meer.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Zeer goede vakantie!

Mark & Sylvia
2-10-2012

We hadden eigenlijk het blue bay platinum hotel geboekt ,

maar bij aankomst kregen we een upgrade naar het classic gedeelte.

Hierbij waren we welkom in beide hotels voor eten en drinken enz.

Het heeft een goede ligging, het ligt op een zeer korte wandelafstand van het strand.

Het hotel zelfs was zeer goed, had een mooie kamer, personeel was vriendelijk, het eten was lekker.

' s morgens moest je wel vroeg uit de veren voor een goed plekje aan het zwembad te hebben.

Kort samengevat was het wel een zeer geslaagde vakantie.

dit nooit meer

verstrepen
14-9-2012

dit hotel is geen 4 of 5 sterren waard, eerder 3 sterren. Te klein zwembad, te weinig ligzetels, je zit als sardinnen opeen gepakt. Animatie 10 maal nul, lakens moet je vragen lawaaierig, airco's die niet goed werken,of ze gaan niet uit en blijven draaien, marcheren niet en zo gaan we maar door. s'nachts om 3u ping pong spelen. eten slecht, doen vis in dezelfde plat chaud als het vlees, het eten van de dag ervoor word terug opgewarmd en zo gaan wschimmel in de badkamer vliegen op eten en sla niet ge;in een woord door slecht

Gereisd met partner in januari 2012

super hotel!!!

k geertsma
9-9-2012

Voor het eerst naar Turkije geweest met 4 volwassenen in een al-inclusive hotel.Een erg mooi hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en erg schoon.We hadden een kamer met zeezicht geboekt,erg mooi.Het hotel ligt alleen niet direct aan zee,je moet eerst over een braak liggend stukje land lopen(wat je op de foto's in de vakantieboeken niet kunt zien).

Het is wel een erg levendige omgeving en de kamers zijn iets wat gehorig.

Je moet het dus treffen met je buren.(veel Engelsen Russen en Nederlanders),.Het eten word allemaal in bufet vorm gepresenteerd wat helemaal super is.Al met al een echte aanrader

Gereisd met vrienden in september 2012

goed verzorgt hotel

erica tukker
9-9-2012

hele goede keuken erg gevarieerd elke dag wel iets anders . personeel erg vriendelijk en lopen de benen uit hun lijf. Goede locatie lekker dicht bij strand Mooie kamer lekker ruim en schoon ook beddengoed en handdoeken prima verzorgt

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Zalige vakantie !

NW
24-8-2012

Wij hebben een geweldige vakantie achter de rug. Een mooi hotel, hele leuke animatie, mooie kamers (wel vrij klein en je hoort alles door de muren!!) De service was iets minder. We hebben zeker drie keer moeten vragen naar toiletpapier en uiteindelijk zijn we het zelf moeten gaan halen omdat ze het niet brachten, kamer was in het begin in orde gemaakt voor twee personen terwijl we met drie waren (door dit ongemak hebben we wel fruit en wijn gekregen op de kamer en een late check out) Al bij al is het toch een aanrader, zeker voor jonge koppels, vrienden die samen op reis gaan en eens stevig willen uitgaan (barstreet), ....Je mag er pas binnen vanaf 16 jaar en dat vonden wij wel een voordeel, daardoor is het ook veel rustiger aan het zwembad, ....Het eten was niet echt gevarieerd maar wel erg lekker! Wij gaan zeker nog eens terug !

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Kort samengevat: Heerlijk genoten!

Anna
21-8-2012

In 't blue bay Classic hotel kwamen alleen gasten van 16+. Wij, 'n stel van beiden 22 jr, hebben hier heerlijk genoten. Het bevat een mooi zwembad en er zaten accomodaties zoals tafeltennis en minigolf inbegrepen in de all in. Een animatie team zorgde elke dag voor lol in en rond het zwembad met spellen zoals o.a. waterpolo en aquagym. Onze kamer had een mooi uitzicht op de zee welke op ong. 200m afstand van het hotel lag. De kamer was keurig netjes, heel modern, en werd elke dag verschoond (incl. handdoeken!). Bijkomend voordeel: je kon de airco zelf instellen op gewenste temperatuur. Verder was het eten perfect: Een mooi restaurant waar 's morgens 's middags en 's avonds het eten verschillend was en elke dag gevarieerd werd; voor ieder wat wils! Het personeel was ook zeer klantvriendelijk; met vragen kon je altijd terecht bij o.a. de receptie of een Nederlandse dame die zeer geregeld in het hotel was. Enige kleine nadeel: Barstreet lag wat ver, maar was goed bereikbaar met bussen.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blue Bay Classic in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blue Bay Classic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.