Hotel Begonville

222 reviews over Hotel Begonville in het Nederlands

Zeer minimaal “all-in” hotel

Evers
23-8-2019

Normaal reviewen we alleen wanneer het goed bevallen is en bij minder laten we het liever aan de gast zelf over ter beoordeling. Helaas denken we daar nu anders over. We zijn makkelijke eters en snel te vreden. Echter zullen we dit hotel nooit aanraden en zijn we verbaasd over de positieve reacties. Niemand was tevreden. Het concept is verre van all-in en het eten is niet hotel waardig. Keuze uit 6 warme buffet bakken waarbij het dagelijks hetzelfde is, amper gebakken, smaakloos en lauw. Snacks zijn ongebakken tosti of oude patat. 07:30 handdoek leggen noodzakelijk.Concept eindigd 12:00 op de dag van vertrek en een glaasje water voor paracetamol is dan al te veel gevraagd. Geen ruimte om te douchen als je transfer laat vertrekt helaas. Receptionisten kennen geen vriendelijkheid. Bar jongens wel erg vriendelijk, alle punten voor hun! Enige andere positieve is de vrij nieuwe kamers(maar niet altijd warm water) en de goede locatie.

Fijne vakantie gehad in Marmaris

Deborah
19-8-2019

De ligging van het hotel is perfect, ligt in een rustige straat maar enkel 2 straten van het strand/de boulevard. De kamers in het hotel zijn best ruim en voorzien van een balkon. Kamer word elke dag "schoongemaakt". All inclusieve was een beetje matig, weinig keuze tijdens maaltijden en ook voor de snacks maar 2 opties. Weinig keuze in alcoholische drankjes bij de bars en tijdens de maaltijden in het restaurant drink je uit hard plastische bekers. De zwembaden waren mooi en schoon met voldoende ligbedden erom heen. Over het een algemeen een goed hotel voor de prijs die hiervoor beschreven staat.

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Kaya
12-8-2019

Via een touroperator gekozen voor Hotel Begonville. Een hotel waar de uitstekende prijs/kwaliteit verhouding voorop staat. De kamers zijn recent gerenoveerd en bieden voldoende ruimte. Voor een 3/3.5 sterrenhotel is het eten prima met een redelijk gevarieerd aanbod aan gerechten. Het personeel werkt hard en doet hun uiterste best om je als klant van een goede service te voorzien. Vooral de barmannen Ibrahim en Ahmet verdienen een aparte vermelding. Deze twee gasten hebben met hun hartelijkheid voor veel gezelligheid gezorgd en staan altijd open voor een praatje. Al met al een prima hotel voor wie van een levendige vakantie houdt midden in Marmaris.

Gereisd Met vrienden in Mon Jul 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer goed

O.Gozde
4-8-2019

Zeer prettige vakantie gehad dit jaar bij Begonville, zowel het eten als de accommodatie was top, prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed, met name de bar personeel Ibrahim en Ahmet hebben hard gewerkt om deze vakantie geslaagd te maken. Aanrader voor iedereen.

Volgende keer een 5* hotel

Perry
21-7-2019

Kamers zagen er goed uit. Personeel was vriendelijk. Eten was niet op en top en er was weinig afwisseling maar dit kun je ook niet verwachten van een 3,5 ster hotel. Nadeel waren de Russen die in grote getalen aanwezig waren. Erg luidruchtig en heel veel eten opscheppen en daarna meer dan de helft weggooien. Zwembad is mooi en groot mooie bar aan het zwembad Nadeel is dat voor ICE tea extra betaald moet worden en dat om 23:00 het all in vervalt

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Fijne vakantie gehad

Rudy
19-6-2019

Goed hotel voor gezinnen met iets oudere kinderen

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Nooit meer

Desere Tokatlioglu van Dongen
12-6-2019

Zeer onvriendelijk personeel. Van een goede dag zeggen schrikken ze. Ze kunnen geen engels. Zeer weinig keuze qua eten en koud eten. Vieze vloeren en 1x per week "schone" handdoeken. Bij vetrek na 12 uur uit je kamer en alles betalen die dag. En voor mensen die denken daar heb je weer zo'n zeikerd. Neeee absoluut nooit!°°°

Gereisd Met partner in juni 2019

Goed kleinschalig hotel

Sandra met ouders of alleen
31-5-2019

Gezien de prijsverhouding is dit een goed hotel waar ik al jaren kom, zowel in Mei met me ouders en in September alleen. En dat bevalt ons prima!!! De kamers met koelkast, gratis kluisje en balkon zijn erg groot. De onlangs gerenoveerde badkamer is prachtig met heel veel bergruimte waar je je toiletartikelen makkelijk kwijt kunt. Heerlijke bedden, kamers zijn schoon met regelmatige wisseling van beddengoed en handdoeken en als je aan de werksters vraagt om schone handdoeken en/of lakens is dat geen enkel probleem. Het eten is lekker met voldoende keuze. Rondom het grote zwembad waar de hele dag de zon op schijnt staan veel ligbedjes met parasols. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. De ligging van het hotel is perfect: 1 minuut vanaf de hoofdstraat en 5 minuten van het strand. Richting de bazaar is het een mooie wandeling van een half uurtje via de hoofdstraat of boulevard.

Gereisd Alleenreizend in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Echte Aanrader......

Betul Kalayci
23-5-2019

Kom al jaren naar begonville en bevalt me echt goed leuk en groot zwembad ook voor de kinderen kamers en badkamers zijn vernieuwd heel chique en mooi eten is goed top plek en klantvriendelijk.

Gereisd Met partner in mei 2019

Fantastisch hotel...lekker genieten...

Ertan Can
23-5-2019

Süper mooie vernieuwde hotel...slaapkamers zijn lekker groot en heel schoon... mooie en lekker grote zwembad...en heerlijke eten...ten slotte heel dichtbij bij het strand....

Gereisd Met jonge kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Begonville in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Begonville zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.