Aparthotel Begonville

Aparthotel Begonville
7,1

6 tips over Aparthotel Begonville

josephine, 19-5-2015
Ga niet in het hoogseizoen: dan is het 40 graden, schijnen alle zwembadbedjes vol te liggen en is de boulevard zo druk als Koningsdag in Amsterdam. Dus beste Mei of September, als je rust wilt en niet wil oververhitten. Wel goed als je wilt stappen; bar street zag er geweldig uit.
miranda, 30-8-2013

Romance Palace, een super gezellig restaurantje, goede service met een hele grote glimlach.

En het eten daar is overheerlijk!!!

Don, 7-11-2012
Als je niet overbodig veel luxe verwacht is Hotel Begonville een prima hotel. Al helemaal voor de jeugd in het hoogseizoen. Uitgaan in de bekende Barstreet is gezellig, er zijn tevens allerlei Hollandse uitgaansgelegenheden te vinden zoals de Rembrandt waarbij je iets meer dan €3,- betaald voor een biertje. Het lopen naar de Barstreet duurt +/- 20 minuten; voor enkele Lira's ben je er echter ook met een Dolmus busje. Ook een taxi kost je slechts enkele lira's de man.

We hebben een aantal aanbieders voor Begonville voor je op een rij gezet:

Gerben Schokker, 21-10-2012
Maakt niet uit waar je heen gaat alles is leuk. Het centrum van Marmaris is erg gezellig geen gezeur van verkopers
Cgeorgina, 7-8-2012
Als je hier heen komt puur en alleen voor de clubs is het een prima hotel.
K., 18-6-2012
Restaurant Stella: heel smaakvol. Echt supergoed eten, hele aardige bediening dat zich niet zo opdringt, maar serviceverlenend is. Combinatie van goede muziek, inrichting en het eten. Echt waar voor je geld.

We hebben een aantal aanbieders voor Begonville voor je op een rij gezet: