Aparthotel Begonville

188 reviews over Aparthotel Begonville in het Nederlands

Mooi

Sandra
29-8-2017

Sommigen zeuren om alles, eten is prima maar veel Turks, altijd wel iets lekkers bij. Kamers zijn ze as het renoveren van buiten bijna klaar, van binnen moet nog. Prima ruined kamers, 2 min op het strand , eten voldoende lugging super, anders moet je voor 5 of meer sterren gaan prijs kwalitiet super. Personeel

Super en aardig. Wel veel russen. We zitten er

Nog en genieten nog ff

Oude reviews (archief)

Prima hotel!

Ilovemarmaris
23-10-2016

Prima hotel. Mooie ruime moderne kamers. Vriendelijk personeel en prima ligging. Hotel uitlopen, 3minuutjes lopen en je bent op het strand. Eten was niet zo ons ding, maar kunt niet aan ieders wensen voldoen. Sommige dingen in het hotel kunnen een opknapbeurtje gebruiken en het was jammer dat de spa dicht was. Desalniettemin top vakantie gehad!

Fijn hotel met aardig personeel.

Jan
15-9-2016

Wij kwamen aan toen het seizoen juist geopend was. Er moest nog van alles opgebouwd en aangepast worden. Bovendien hadden wij een ander hotel geboekt maar door een fout van de reisorganisatie kwamen wij hier terecht.

In eerste instantie een tegenvaller omdat het verder van het strand was dan gepland, maar evengoed een fijne vakantie gehad mede door het vriendelijke personeel en het goede eten!

Nooit meer dit hotel

L.A.Keur
6-9-2016

Eten zeer slecht elke dag vis met kop pasta en rijst of kipbrokken in saus elke dag hetzelfde.

Al het drinken uit plastic kinderbekertjes nou een biertje of wijntje smaakt echt niet en de bekertjes stinken ook nog.

In 16 dagen tijd 1x schone lakens gehad, badmatje geen ene x verschoont en handdoeken ook bijna niet ze laten ze drogen en vouwen ze dan gewoon weer op. Geld op handdoeken hielp ook niet.

Onvriendelijk personeel vooral die dikke achter de bar.

Geen animatie,hamam of fitnesstoestellen staat wel op de site dat dat er zou zijn.

Het enige positieve was de kamer erg ruim, goede bedden en goede airco.

Dikke prima!

RH
28-7-2016

Wij hadden voor 3 personen geboekt, helaas een kamer met 2 normale bedden en een slaapbank(stoel), dit kan echt niet voor iemand van 1.85. Na heel veel gepraat kregen we een familie kamer (wij hadden een ander bed ook prima gevonden), topservice van hotel (touroperator kon dit niet regelen, ja met bijbetaling). Koelkast en föhn deden het niet, maar meteen omgewisseld, helemaal top! Heerlijk zwembad, eten prima, wel aan de lauwe kant, maar er was altijd wel iets bij wat je lustte. En ach een x uit eten bij BONO is ook heel leuk! Absoluut voor herhaling vatbaar. Oh ja, geen fitness meer in hotel, maar heel vlakbij een boksschool waar je prima kon fitnessen, mocht je dit willen, jammer dat op site staat dat er kosteloos fitness is, deze is in het hotel vanaf vorige jaar gesloten. Vlakbij het strand en de winkels. Ik vind het een aanrader.

Vies eten en drinken

B Kremer
22-6-2016

Kamers waren prima, er is een heel lekker zwembad met genoeg bedjes. Een massage is ook een aanrader! Het stand was een paar minuutjes lopen en als je naar het centrum van Marmaris wil gaan, ben je met de taxi voor een paar euro klaar. Helaas was er geen wifi op de kamer, alleen bij de poolbar (zo nu en dan). Daarnaast was het eten echt heel erg slecht en was er alleen low-budget drank.. Na een aantal pogingen hebben we het restaurant gelaten voor wat het is en hebben we buiten de deur lekker gegeten.

Echte aanrader fantastische plek.

Cengiz.
13-6-2016

Mooi bar aan de zwembad, heerlijk eten, gast vrije bediening en prachtig locatie.

Gigantisch hotel

Sulo Sanver
25-5-2016

Het is prachtige hotel zwembad is groot vooral kamers 1 persoons kamer zijn 32m2 klantvriendelijk süper eten is goed alles wordt vers bereid. Het strand is wel een beetje ver van het hotel maar je kan strand gebruik van het strand van hun 2de hotel begonville beach kort en krachrig topper top hotel. Het hotel begonville heeft een nieuwe straling gekregen alles is vernieuwd dit is 4 e keer dat k dit hotel bezoek

Geweldig hotel!

Rob Geldman
20-5-2016

Hotel Begonville is heerlijk relaxed hotel, een fijn stel mensen als personeel, alles is goed verzorgd, clean en ze zijn druk bezig om het nog beter te maken. Ook is er een Spa met Hammam in het hotel...

super!!!!!!

tamara
5-9-2015

Na alle negatieven dingen hier over het hotel telezen ging ik al met wat tegen zin er naar toe maar ik weet niet waar deze mensen zijn geweest want niks bleek zo tezijn ....personeel vriendelijk maken zelfs geintjes met je ....het eten super erg gevarieerd en altijd vol op.....ligging perfect...ik kan niet anders zeggen dat wij een super vakantie hebben gehad.....dus laat je niet tegen houden hier heen trgaan door alle nagatieven meldingen....prijs verhouding met wat je krijgt is super ....

We hebben een aantal aanbieders voor Begonville voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Begonville in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Begonville zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Begonville scoort een 7.34 uit 10 op basis van 191 reviews.