Aparthotel Begonville

199 reviews over Aparthotel Begonville in het Nederlands

Anders

Angela westerhof
14-10-2018

Hotel ziet er op t eerste gezicht leuk uit . Locatie is top

Personeel kent geen of nauwelijks engels

Alleen n aantal jongens bij de Pooljaar

Eten is elke dag hetzelfde

Gelukkig veel in de omgeving te eten en te doen

Jongen aan de receptie spreekt geen Engels en wil je daardoor ook niet helpen

Fam bruintjes
14-10-2018

Geen all in reserveren geen variatie in warm eten friet rijst iedere dag wat koud en slap is stokbrood bij ontbijt iedere dag mag ook wel eens normaal brood .bar slecht bemand geen cocktails o.d kamers qua schoonmaak kan beter zou graag lakens zien ipv dekentjes bedden waren wel goed

Kortom niet voor herhaling vatbaar volgende x ander hotel

(Strand) wel lekker dichtbij vrije strandbedden als je af en toe maar drankje neemt😉maar die wordt je ook nog gebracht prachtige boulevard

Heerlijk kijken er elk jaar naar uit.

Danielle
4-10-2018

Wij komen hier al jaren, het bevalt ons prima. Elk jaar is het weer thuis komen. Tuurlijk moet er dingen opgeknapt worden maar dat is thuis ook. Eten is goed te doen. Je bent eenmaal in het buitenland en is het aanpassen. Elk jaar zijn er weer aanpassing, om mee te gaan met de tijd. Heerlijk zwembad heledag zon en wij schuiven zelf altijd een bedje tussen ons uit voor de ruimte. Het personeel is vriendelijk en zeker niet moeilijk. Het zijn er niet veel die Engels spreken maar genoeg om dingen aan te vragen.

Vakanties.nl

Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Quirien Bijl
24-9-2018

Slecht hotel, personeel kan geen Engels. Bij de all inclusive formule zit qua alcohol alleen wijn, bier, vodka & gin. Verder was het eten ook niet variërend en weinig keus maar wel eetbaar. Strandbedjes zijn tegen betaling en ook de drankjes dienen aan het strand betaald te worden. Er zijn heeeel veel trappen dus mensen die slecht ter been zijn houdt hier echt rekening mee een hotel met 4 verdiepingen zonder lift is dan een behoorlijke klim in je hopelijk zonnige vakantie. De locatie is top m.b.t. strand winkeltjes en boulevard. Maar voor ons nooit meer dit hotel dan nog liever een appartement.

Voor de zoveelste keer genoten van een heerlijk ve

Rob Geldman
18-9-2018

Ligging, service, kamers, restaurant voortreffelijk

Helaas nog geen lift

Fbm Peeters
17-9-2018

Wat een bagger hotel. Hotel is verouderd, schoonmaken van de kamers wordt met een vieze oude doek gedaan. Badkamer geen ene keer schoongemaakt, handdoeken in 10 dagen 2 keer verschoond. Het eten is erg eentonig. Kortom dit hotel is beslist geen 3 sterren waard. Personeel zeer onvriendelijk met uitzondering van de 2 jongens achter de bar.

Marmaris zelf is geweldig hele leuke strandtenten met Yali beach club als aanrader waar je voor een paar euro heerlijk kunt eten

Prima hotel voor die prijs!

Cheyenne
15-9-2018

Voor de prijs en de 3 sterren moet je over dit hotel niet al te veel klagen. Ok, het eten is niet bepaald fantastisch en aan het zwembad lig je wel erg hutje mutje naast elkaar op je ligbedje maar er zijn genoeg erg goede restaurants aan de boulevard waar je voor een appel en een ei kunt eten en op het strand zoek je een leuk tentje op, je gaat op je gratis bedje liggen en je wordt op je wenken bedient...ook weer voor een paar lira’s. Wij hebben enorm genoten van onze vakantie en de klagende Nederlanders (‘op de foto’s zag het er veel groter en mooier uit’)? Dat was ook een bron van vermaak!

Nooit meer !

Sylvia Zwaal
14-9-2018

Heel erg tegen gevallen! zo naar uit gekeken een familie kamer geboekt want we wilde nog voor de laatste keer met onze zonen op vakantie want ze gaan volgend jaar allebei de deur uit. Maar eenmaal in het hotel wordt je al niet vriendelijk ontvangen. De familiekamer bleek een kamer met 2 bedden en een uit geklapte stoel en 1 bed in apart kamertje wat er uit ziet als een rouwkamer . Dus heeft onze jongste zoon de hele week naast ons gelegen. Natuurlijk even naar de receptie om uit te leggen dat dit niet wilde. Maar ze konden er niks aan doen . Zo was hun concept. Kamers schoonmaken 1keer gebeurd schone handdoeken 1 x gehad. Gelukkig hadden we zelf gevonden waar die lagen . Het eten is erg saai en weinig keus. Verder is alles er gewoon vies.

Geen 2e x

M v houten
13-9-2018

Ga niet voor all inclusief, het eten erg matig. Elke dag hetzelfde en erg weinig keus. De restanten zag je de volgende dag verwerkt in de maaltijden , drinken in he5 resttaurant kon alleen in plastic bekers . Bedden zijn prima net als de kamers , ga je voor een strandvakantie dan zou ik verder zoeken. Vriendelijk personeel. Jammer dat er geen animaties in de avond.

Prima hotel

Chantal
7-9-2018

Prima hotel. Kleinschalig. Geen ruzie voor een bedje aan het zwembad. Prima kamers. Eten kan beter maar is goed te doen. Nadeel de katten bij het eten, geen lift. Levensgevaarlijke trappen bij het zwembad. Zoveel mensen zien vallen.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Begonville in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Begonville zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.