Aparthotel Begonville

192 reviews over Aparthotel Begonville in het Nederlands

Matig voor all inn

Robbin noya
11-7-2018

T zwembad is kleiner dan de fotos je laten zien .

T eten is minimaal en erg schraars voor een all inn hotel ,er staan een paar schaaltjes waar je keuze uit bestaat .helaas .

Sportschool ook niet kunnen onddekken .t strand is een korte strook dus verwacht er niet te veel van .t eten in de buurt is goedkoop dus enkele malen er op uit geweest voor t avond eten .

Mooi

Sandra
29-8-2017

Sommigen zeuren om alles, eten is prima maar veel Turks, altijd wel iets lekkers bij. Kamers zijn ze as het renoveren van buiten bijna klaar, van binnen moet nog. Prima ruined kamers, 2 min op het strand , eten voldoende lugging super, anders moet je voor 5 of meer sterren gaan prijs kwalitiet super. Personeel

Super en aardig. Wel veel russen. We zitten er

Nog en genieten nog ff

Prima hotel!

Ilovemarmaris
23-10-2016

Prima hotel. Mooie ruime moderne kamers. Vriendelijk personeel en prima ligging. Hotel uitlopen, 3minuutjes lopen en je bent op het strand. Eten was niet zo ons ding, maar kunt niet aan ieders wensen voldoen. Sommige dingen in het hotel kunnen een opknapbeurtje gebruiken en het was jammer dat de spa dicht was. Desalniettemin top vakantie gehad!

Tjingo

Fijn hotel met aardig personeel.

Jan
15-9-2016

Wij kwamen aan toen het seizoen juist geopend was. Er moest nog van alles opgebouwd en aangepast worden. Bovendien hadden wij een ander hotel geboekt maar door een fout van de reisorganisatie kwamen wij hier terecht.

In eerste instantie een tegenvaller omdat het verder van het strand was dan gepland, maar evengoed een fijne vakantie gehad mede door het vriendelijke personeel en het goede eten!

Nooit meer dit hotel

L.A.Keur
6-9-2016

Eten zeer slecht elke dag vis met kop pasta en rijst of kipbrokken in saus elke dag hetzelfde.

Al het drinken uit plastic kinderbekertjes nou een biertje of wijntje smaakt echt niet en de bekertjes stinken ook nog.

In 16 dagen tijd 1x schone lakens gehad, badmatje geen ene x verschoont en handdoeken ook bijna niet ze laten ze drogen en vouwen ze dan gewoon weer op. Geld op handdoeken hielp ook niet.

Onvriendelijk personeel vooral die dikke achter de bar.

Geen animatie,hamam of fitnesstoestellen staat wel op de site dat dat er zou zijn.

Het enige positieve was de kamer erg ruim, goede bedden en goede airco.

Dikke prima!

RH
28-7-2016

Wij hadden voor 3 personen geboekt, helaas een kamer met 2 normale bedden en een slaapbank(stoel), dit kan echt niet voor iemand van 1.85. Na heel veel gepraat kregen we een familie kamer (wij hadden een ander bed ook prima gevonden), topservice van hotel (touroperator kon dit niet regelen, ja met bijbetaling). Koelkast en föhn deden het niet, maar meteen omgewisseld, helemaal top! Heerlijk zwembad, eten prima, wel aan de lauwe kant, maar er was altijd wel iets bij wat je lustte. En ach een x uit eten bij BONO is ook heel leuk! Absoluut voor herhaling vatbaar. Oh ja, geen fitness meer in hotel, maar heel vlakbij een boksschool waar je prima kon fitnessen, mocht je dit willen, jammer dat op site staat dat er kosteloos fitness is, deze is in het hotel vanaf vorige jaar gesloten. Vlakbij het strand en de winkels. Ik vind het een aanrader.

Vies eten en drinken

B Kremer
22-6-2016

Kamers waren prima, er is een heel lekker zwembad met genoeg bedjes. Een massage is ook een aanrader! Het stand was een paar minuutjes lopen en als je naar het centrum van Marmaris wil gaan, ben je met de taxi voor een paar euro klaar. Helaas was er geen wifi op de kamer, alleen bij de poolbar (zo nu en dan). Daarnaast was het eten echt heel erg slecht en was er alleen low-budget drank.. Na een aantal pogingen hebben we het restaurant gelaten voor wat het is en hebben we buiten de deur lekker gegeten.

Mooie en leuke hotel

Ilker
13-6-2016

Vriendelijke hotel mooie zwembad personel is heel netjes ik raad het aan

Echte aanrader fantastische plek.

Cengiz.
13-6-2016

Mooi bar aan de zwembad, heerlijk eten, gast vrije bediening en prachtig locatie.

Excellent hotel to relax

Ernst J. Poppen
10-6-2016

Friendly hotel at walking distance from the seaside. Very friendly personnel. Most of them speak acceptable up to very good English. The hotel manager mr Ahmet Colak told me they will renovate the complete hotel, starting around October 2016.

I booked all-in and was very pleased with the variety and quality of the food and beverages. Rooms are very clean and large. At night no loud music.

All in all, good value for money!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Begonville in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Begonville zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Begonville scoort een 7.28 uit 10 op basis van 192 reviews.