Géén boekingskosten

Aparthotel Banu

TurkijeEgeïsche ZeeMarmaris

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Banu voor je op een rij gezet:

5.5VoldoendeScore uit 86 reviews

Meer aparthotel info

86 Reviews over Banu

• 2Scirocco-versmissen18-08-2022

Nooit meer!!!

14 dagen in dit hotel geweest en was zeker 3 sterren waard.eerder 1 ster en dit enkel omdat het centrum leuk was.wat het hotel betreft was het gewoon zeer zwak.onvriendelijke garcons,eten steeds koud,de zogenaamde manager was een echte vrouwengek en volgde hun tot hun kamer.rond het zwembad was het net een schaatsbaan.kan hier nog enkele uren verder gaan .de All in trekt op niks.Cola was smiddags al op en werd geserveerd in plastieke bekers.hier dus nooit meer

• 4Ester17-08-2022

Nooit meer!

Op dit moment in Banu. In 2 dagen tijd zowel kinderen als volwassenen zien uitglijden op de spekgladde tegels bij het zwembad. De eigenaar verbergt zich achter zijn "gecertificeerde vloer". 1 persoon al met de ambulance weggebracht. Mijn zoon die zonder rennen uitglijd en zijn tanden los heeft zitten en een gescheurde lip! Ipv iets van een kunst grasmat om het zwembad heen leggen je mooi verschuilen achter je gecertificeerde vloer! Walgelijk! Zoveel personeel die de hele dag mensen zien uitglijden van jong tot oud. Goed verdienen aan de toeristen maar te beroerd zijn om geld uit te geven voor een goede anti slip mat om het zwembad. Nooit meer Banu. Ga 3x per jaar op vakantie, en dat het glad is om het zwembad is normaal. Maar zo erg nog nooit gezien. Iedereen praat erover. Nooit meer Banu voor ons!

• 8Beppie en Ed10-10-2021

Een fijn hotel

Het is een mooi en goed hotel. Je steekt de straat over en je bent op het strand. Hotel is schoon en netjes. De Corona regels werden goed nageleefd. Vriendelijk personeel. Kamers zijn schoon en netjes. Al mag er wel iets meer opbergruimte komen, maar ach dat went. Het buffet werd opgescheept ( wat een luxe). Het eten was lekker van smaak en veel variatie. En wat je in elk hotel vind is “ handdoekje” leggen bij het zwembad. Er was een groep die iedere ochtend vroeg de handdoeken neerlegde. Lag er een handdoek van iemand anders werd die weggehaald. De laatste week werden ze s’nachts al neergelegd. En de laatste week een grote groep Hollanders die tot diep in de nacht aan het feest vieren waren. Dat is niet zo erg, maar zingend en lallend over de gang was heel vervelend en er werd weinig aan gedaan. Grote bewondering voor het personeel die hard aan het werk waren. Prijs kwaliteit is hoog. 🙏

• 9Harrie Smit14-09-2021

Lekkere vakantie met alle dagen zon.

Marmaris is een leuke plaats met voor iedereen wel iets te doen. Wij verbleven 2 weken A.I in hotel Banu. De al inclusief formule is goed bevallen al is het niet zo uitgebreid als in de grote resorts. Mensen die zeuren over het eten hebben thuis zeker ook zo'n uitgebreid buffet met eigen butler, want er was voldoende voor een ieder, zowel ontbijt, lunch als diner. Zwembad groot genoeg en het strand op 8 minuten lopen, winkels en restaurants op nog geen 100 meter. Voor de gasten die Ozzy als barman hebben meegemaakt, helaas deze geweldige barman is ontslagen en daar waren de gasten het niet mee eens. Zo'n goeie vinden ze niet gauw weer. Nog even benadrukken dat wij vele hotels hebben bezocht maar nog nooit op zulke goede bedden hebben geslapen. Iets meer opbergruimte zou wel wenselijk zijn, maar heb van de manager begrepen dat ze daar wat aan gaan doen. Corona maatregelen zeer goed nageleefd, geen mondkapje dan de bus uit.

• 9Beppie27-02-2020

Geweldig!

Een heel goed kleinschalig hotel. Fantastisch personeel. Mooie schone kamers. Iedere dag schone handdoeken. Het eten was heel erg goed en wisselend. Na 2 dagen, wist het personeel al of je smorgens koffie of thee wilde. Heel voorkomend en beleefd. Strand heel dichtbij wat wij prettig vonden. Wij vonden het zwembad een beetje te klein en benauwd, maar dat ligt aan ons zelf. Voor herhaling vatbaar ? Zeker wel. We hebben voor dit jaar 2 x geboekt.

• 8Andre lanphen16-10-2019

geslaagde vakantie in mamaris

Een prettig verblijf mede door de service van Ozzy en Onur mooie schone kamers eten en drinken was was goed prettige omgeving strand, winkels ,bar en restaurants op loop afstand bus voor de deur zo naar centrum

• 8Dennis en Yvonne16-10-2019

Prima hotel waar een goede sfeer heerst.

Goed hotel kamers en schoonmaak prima op orde, eten was de eerste week beter als de tweede week, patat bakken is toch niet zo makkelijk, verder prima gezellig hotel waar iedereen een praatje met elkaar maakt en elkaar steunt daar waar nodig is, dat maak je niet veel meer mee. Helaas hebben ook andere gasten dit hotel ontdekt en dat kon je goed merken aan de sfeer en drankgebruik en muziekkeuze ik hoop wel dat het de sfeer behoud die het had, het zou zonden zijn als je hierdoor trouwe gasten zou verliezen die hier juist zo graag komen.

• 10Marianne13-10-2019

Super hotel

Mooie kamers perfecte ligging aan een straat met veel leuke winkels en restaurantjes...personeel super vriendelijk,complimenten aan ozzy die alles voor je doet..eten was de eerste week heerlijk de tweede week wat minder ,maar genoeg goede betaalbare restaurantjes in de buurt een tip golden river serveert geweldig lekker eten 1 minpuntje van banu de koffie is vreselijk,had gelukkig mijn eigen koffie meegenomen Maar ga zeker nog een keer terug Voor 3 sterren gewoon erg goed

• 9Bep van Hemert07-10-2019

Gewoon gewéldig.

Gezellig familie hotel. Schoonmaak perfect. Eten is perfect. Personeel top. Vooral Ozy en Onur. Gewoon voor herhaling vatbaar.

• 9Zussen van den Brink06-10-2019

Fantastisch👍🏼

Heerlijk familie hotel , gezellig. Met veel Nederlanders ,prima eten , en schone mooie kamers. Zijn in de 2 weken dat we hier waren niet 1 keer wakker geworden door lawaai 👌 ., zeer vriendelijk personeel , die alles voor je doen , voor mij een top hotel 👍🏼

Aparthotel Banu info

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• All inclusiveBeschikbaar