Aparthotel Banu

48 reviews over Aparthotel Banu in het Nederlands

zeker weer eens heen

anoniem
28-7-2018

Goed hotel kamers mooi ruim eten erg goed en personeel vriendelijk. jammer vond ik dat het zwembad wat aan de kleine kant is. kinderbad is zeker het noemen niet waard.

Goed hotel voor de prijs

Anita van bekkum
25-7-2018

Heel schoon hotel .leuke ligging en leuk personeel.eten was ook prima.eigenlijk geen minpunten

Voor herhaling vatbaar

Horden
28-5-2018

Perfect hotel voor die prijs

Kamer werd elke dag schoon gemaakt vriendelijk personeel

Eten was goed alleen een klein beedje voorspelbaar de ene dag kip de volgende dag gehakt

Ligging was goed net aan het einde van de winkelstraat en 50 m van het strand

geweldig hotel , top personeel

jos van der neut en esmeralda de ben
27-5-2018

“een prima vakantie hotel, waar personeel de tijd voor u neemt”

de voorzieningen zijn uitstekend,kamers hagel nieuw, echt een mooi hotel,

personeel uitstekend, vriendelijk en goed lachs,het ontbijt prima,voor ieder is er wat,

lunch prima warm , en diner veel,met veel keus, en ook lekker warm

en een restaurant lekker ruim en mooi, lokatie 150 meter van het strand

de cocktails met lokale dranken prima!!! niets hoeven bij betalen!!!

ze hebben geen strand maar in de omgeving kan je gratis een bed nemen . maar wel een drankje nuttigen een of twee . die zijn er!!! effe zoeken of vragen

oooo!!! nog een tip!!!! de grote hotels zijn vaak van Russische eigenaren !!!!

dus trek u plan!!!! ik ga voor banu

Aanrader

Ed
19-5-2018

Zeer gezellig familiehotel. Goede service, vriendelijk personeel, ontbijtbuffet, lunchbuffet en dinerbuffet van goede kwaliteit. Allemaal Turkse gerechten met een Europees tintje. Zwembad met handdoekservice, dagelijks een schone kamer met alles erop en eraan. En dat allemaal voor die prijs...aanrader van de bovenste plank...!!!

Geweldig!

Priscilla
10-12-2017

Ontzettend fijne vakantie gehad in marmaris, super fijn hotel. Hele nette kamers, elke dag schone handdoeken en goede service. Vriendelijk personeel en goed eten! Zou hier zeker nóg een keer heen gaan! Jammer dat sommige mensen om kleine dingen kunnen zeuren.

Verre van perfect

Sabrien
2-10-2017

Wij hadden een prima kamer en deze was op kakkerlakken na schoon. Zwembad was oké, personeel was oké. Ligging is prima.

Geen strand, dus je moet naar de public beach met de dolmus in iclemer.

Eten was koud en weinig variatie. In de ochtend altijd hetzelfde, middag was dan meestal wel oké en en in de avond vreselijk! Eten was koud, slap, smaakloos en echt weinig keus! Ook heel veel hetzelfde. Altijd 1 bak rijst en1 bak koude slappe friet of kleffe aardappel. 1 soort vlees of vis en dat was het...Wij hebben nog nooit zoveel buiten de deur gegeten. Waterflesjes en thee en koffie worden niet aangevuld in de koelkast/kamer, je moet als deze op zijn betalen of ze zelf halen bij de supermarkt. Om 12u moet je de kamer uit en moet je betalen voor je drankjes, eten en geen WiFi meer kosten 40tl per persoon ook voor kinderen en baby's! Erg ongastvrij!

Voor ons was dit hotel met kinderen vreselijk...wij gaan nooit meer terug!

herhaling vatbaar

wilma beek
30-8-2017

voor een 3 sterren hotel was het wel 4 sterren waard wat hebben we genoten,alleen s avonds mag het drinken wel in gewone glazen ipv plastic bekers.

Prijs / kwaliteit perfect

Helma
4-7-2017

Goed hotel !! Mooie grote kamer houdt er alleen rekening mee dat er geen lift aanwezig is dus als je 4 hoog zit , misschien een probleem . Het eten is keurig schoon en goed van smaak , keuze beperkt maar wat er staat is prima !! Elke dag schone handdoeken en gratis handdoekservice voor zwembad en strand. Het hotel ligt stukje van het centrum maar vervoer kost niets !! Prima hotel zeker voor deze prijzen. Veel Turkse hotelgasten voor een paar dagen

Heel goed hotel

Marianne van eekelen
25-9-2016

De kamers en hotel zelf is fantastisch erg schoon alleen het eten Werdt steeds slechter zonde van zo een goed hotel

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Banu in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Banu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Banu scoort een 8.07 uit 10 op basis van 48 reviews.