Appartement Banana

Anders

topeer

maikel
25-8-2010

wij zij vorige week een week naar dit appartement geweest we waren met 3 vrienden. we werden hartelijk ontvangen. en was erg gezellig. aangezien we voor dit geld weinig verwachte viel het heel erg mee. personeel kon je echt mee lachen. het eten in het restaurant wat er bij zit was erg goed. er werd elke dag goed schoongemaakt in het appartement. verder lag je dicht bij het strand en flak bij de hoofdweg waar je de dolmus naar het centrum kon pakken

Ik ben 4 keer na Banana appart geweest.

dit was 4x super gezellig. sfeer goed leuke personeel leuke mensen ontmoet. kamers zag er netjes uit.. wel af een toe en wc verstopping maar dat was in die tijd heel normaal. en de douche´s springen om 18:00 warm maar je moet wel oppassen want iedereen gaat na 18:00 douchen en te veel mensen die tegelijkertijd gaan douchen springt hij weer uit.

de ligging om op stap te gaan was minder maar je had daar leuke restaurantjes en leuke boulevard om te wandelen en een drankje te doen.

Voor de kinderen is minder. er is een klein zwembadje voor kinderen maar meer niet.

Alleen hoor ik nu dat er veel engelse en russen Na turkije gaan. dit vind ik minder..

maar ik zou best wel een keer weer terug willen nna banana appart.

vorig jaar ben ik op bezoek geweest.veel veranderingen met persooneel maar de zoon van de baas herkende mij nog wel. hihi

Gewoon Goed!

Richard
19-8-2009

Wij zijn met 4 vrienden een weekje in marmaris geweest en hebben een 4 persoonskamer gekregen bij Banana Apart.. De eerst indruk was wel oke. ons enige minpunt was dat wij ipv 4 losse bedden, 2 bedden en 2 slaapbanken/stoelen hebben gekregen, hier hebben wij in goed overleg met de manager een oplossing op kunnen verzinnen.

Wij vonden het personeel (de barmannen Tim en Mehmet) GOED en EERLIJK, deze gingen zelfs met je mee winkelen zodat je niet ''genaaid'' word in het centrum. Ook heeft de vader van barman tim ons met zijn auto terug naar het vliegveld in bodrum gebracht waarbij wij onderweg een flinke en leuke tour door de bergen hebben gekregen.!!

Er werd bij ons iedere dag schoongemaakt en we kregen ook iedere dag schone beddengoed en handdoeken..

Uitgaan in barstreet is idd duur!! in kroeg buiten barstreet om is het veel goedkoper...

Een keer, nooit weer!

Karin
14-1-2009

Onze indruk was: 'Op de foto is het zwembad altijd groter! Maar dit is de overtreffer...'

Het personeel was aardig, maar soms ook te aardig (plakkerig, verliefd binnen no-time incl. toekomstplannen).

Het nadeel was dat je ver van Barstreet af zat!

De gasten waren erg verschillend.. Er was weinig jeugd, maar wel super ordinaire engelsen!

Wij hadden problemen met warm water. Onze douchekop was overleden en de wc hebben we zelf maar gefixt, want die hield er na een dag mee op!

Uitzicht vanaf balkon was de 'achtertuin' en een ander hotel.

Het strand was ook niet veel soeps! Voor het echte strand moest je dus de dolmus pakken richting de stad.

De lakens en handdoeken hebben we 8 dgn mee moeten doen, dus hebben we ze uiteindelijk vd kar gepakt. Wcpapier hebben we van de werknemerwc's moeten jatten..

2008

Ik logeerde eerst met me zus bij me nicht, maar toen 2 vriendinnen kwamen uit Nederland, dachten we dat we toch maar ergens anders moesten verblijven.. Firat/Alex van de Apple Bar, heeft een kamer geregeld bij de Banana Apart.

Kamer was behoorlijk netjes/schoon.

Ruime balkons (2x). Elke dag werd er schoongemaakt in de kamers.

En ze waren behoorlijk vriendelijk om ons elke ochtend wakker te maken ivm tours waar wij aan deelnamen..

16 augustus ben ik er weer.

Voor het eerst geweest hele vriendelijke mensen en behulpzaam. Elke dag schoongoed en schoongemaakt. en je kon er ook heerlijk eten en gezelg aan de bar zitten en praaten met de personeel. Het zwembad werd ook elke dag schoongehouden, Kijk ook naar de foto´s

Hey wij zijn 4 keer naar Banana appart geweest met Familie Vrancken & Familie van de laar[Pf te wel Familie Flodder] Helaas hebben mijn ouders turkije nu voorlopig wel eventjes gezien. volgend jaar ga ik denk met vriendinnen naar Turkije dan denk ik ook naar Banana Appart. ik mis Serdat BIGBAAS. Alex Abdul Murat Ali en Serkan.

Groetjes van Familie van Rijt uit Best

Wij zijn in oktober 2007 een week geweest

John / Vera
2-1-2008

Wij zijn in oktober 2007 een week geweest. Het was een noodoplossing ivm failliet gaande reisorganisaties.

Wij kwamen naar dit appartement zonder al teveel verwachteningen.

Onze eerste indruk was niet erg positief zwembad werd niet goed onderhouden ook de bar zag er werkelijk niet uit.

Ook wij hadden problemen met een douche putje die niet leegliep.

Warm water was ook erg lastig.

daarintegen hadden we wel een gigantisch groot balkon, en elke dag schoon linnengoed.

Personeel was erg vriendelijk en als je een fooitje liet liggen maakte ze van je bed iets prachtigs.

de afstand naar het centrum was om te lopen net iets te ver. Voor jongeren dus niet erg handig als ze savonds uit willen want dan rijden de dolmus bussen niet.

2007

Ik was in october met een vriendin naar marmaris gegaan het Banana Apart.

We kwamen er aan en hadden wel een goeie indruk eenmaal binnengekomen vond ik de kamer er vies uit zien en uitgeleefd.

In de douche lagen nog haren en kleine vliegjes.

Onze toilet spoelde niet door geen warm water en de lakens zyn maar 1 keer verschoond in 8 dagen geen schone handdoeken niks gekregen in heel die 8 dagen.

Maarya wat wil je voor die prys.

Maar als u gaat zou ik u afraden om naar het Banana Apartement te gaan !

Weinig of géén warm water - vaak koud douchen,'eten' veelal uit zéér oud frituurvet,electriciteit storing in het appartement zat bij de service in,evenals de mega grote kakkerlakken. Wc-papier moet je een aantal dagen om vragen voordat je het krijgt...als je het überhaupt krijgt.

Bedden zijn netjes, kamers redelijk schoon..de 'bedbank' een ramp..balkon max 3 meter van ander gebouw. Douche putje loopt niet leeg of langzaam of geeft zooi terug?! Kortom accomodatie zwaar shit. Personeel erg aardig..Saada (Tim), Ahmet(Andy), Issa etc..erg leuk..kunnen zelfs schrijven met een 'vork'. Wel lekker dicht bij strand, beste Engels onbijt op de hoek bij Caprice, Dolmus 1 min afstand, centrum zo'n 3km..iets te ver van Barstreet. Al met al een beetje een afbraakhut...maar ach je hoeft er alleen maar te slapen...en willen de kinderen paardrijden,gooi je toch gewoon een kakkerlak een zadel op de rug!!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Banana in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Banana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.