Hotel Balim

Hotel Balim
7,5

7 tips over Hotel Balim

Annamaria, 9-8-2014
Kamers aan de achterkant (zee) zijn stukken rustiger, wij hebben meteen van kamer geruild omdat het te druk was aan de voorkant, is direct goed opgepakt. Er is heel veel te doen in de omgeving, allerlei leuke excursies via de hostess (betaling);de groene/oranje busjes rijden hele dag af en aan voor 2 TL mee naar oude centrum/Haven of max tien minuten lopend te doen. Een excursie op de boulevard geboekt, boottrip Tunic super leuk. De jeepsafari+Hamam/Efeze/Rhodos via hostess Corendon geboekt.
danny, 4-9-2013
Jongeren moeten de Buggy safari doen een geweldige ervaring !!!!
Monique, 31-7-2013
dragon watersports, naast strand lavita, in het paadje een excursie boeken bij Zorro of McGuyver. Shoppen in de Bazaar.

We hebben een aantal aanbieders voor Balim voor je op een rij gezet:

justkidding37, 14-6-2013
Probeer bij La Vita eens de Iskender kebab. Bekijk 's avonds eens de grote fontein in het park met licht en muziekshow. Neem de watertaxi naar Icmeler, heerlijk ommzo te varen langs de kust. Bezoek op woensdag de markt in Icmeler.
charissa86, 23-5-2013
Boek je hotel dicht bij oude centrum (bv Balim of Halici), anders is het ver lopen. En je activiteiten kun je het beste bij de turken in de haven boeken. Kost het je veeeel minder. Hammam/ jeep safari/ duiken/ boot trip enz
charissa, 23-5-2013
Boek je hotel dicht bij oude centrum, anders is het ver lopen. En je activiteiten kun je het beste bij de turken in de haven boeken. Kost het je veeeel minder. Hammam/ jeep safari/ duiken/ boot trip enz

K, 4-9-2012

Santana karaokebar is de leukste bar aan het strand (ook voor overdag op het strand). Daarnaast kun je heerlijk eten bij Tiffany's. Beide voor het hotel naar links eerste links en dan rechts. Meteen op de hoek ligt Tiffany's en iets verder Santana.

Boek je excursies bij Baki/Zorro. Die ligt het hotel uit naar rechts eerste straatje rechts. Als je doorloopt bij het strand naar rechts heb je La Vita, waar je ook heerlijk kunt eten!

We hebben een aantal aanbieders voor Balim voor je op een rij gezet: