Appartement Avos

Appartement Avos
8,2

4 tips over Appartement Avos

Jacq, 7-7-2015
Tip: Wij hebben een deal gemaakt met de schoonmaakster. Wij legde elke dag 10 lire voor haar neer en zij zorgde dat we elke dag schone handdoeken hadden.
Natasja, 9-6-2014
Met de taxiboot naar Içmeler.
Harry, 19-8-2013
geef schoonmakers van te voren fooi en ze doen alles voor je.

We hebben een aantal aanbieders voor Avos voor je op een rij gezet:

Danique, 5-8-2012

De manager is deels booteigenaar. Daarmee doet hij boottochten, van 10 tot ongeveer 8 uur. Daarvoor moet je wel met een groep van 15 man komen, maar het is echt super leuk en heel goedkoop. Wij waren met 12 jongeren op de boot, en we waren 30 euro p.p. kwijt, met bbq, eten, drinken, chips, ijsjes etc!

Wij hebben met x-travel geboekt (dit NOOIT meer), maar de jeepsafari is wel een aanrader! Is heel mooi, misschien dat de manager dat kan regelen!

We hebben een aantal aanbieders voor Avos voor je op een rij gezet: