Appartement Atlantis

9 reviews over Appartement Atlantis in het Nederlands

Super geweldig

Derk Bril
1-9-2015

Het appartement ligt in een rustig gedeelte van Marmaris dicht bij de hoofdstraat en de zee.

De kamers zijn eenvoudig maar erg schoon. Iedere dag werden de handdoeken verwisseld en het appartement schoon gemaakt.

Het restaurant van Selo bij het appartement is helemaal super. Erg vriendelijke mensen en goed eten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Geweldig verblijf op geweldige locatie

Laura en Denise
17-8-2015

afgelopen zomer 10 dagen vakantie gevierd in Marmaris in appartement Atlantis.

We werden al opgewacht bij de bus waar onze koffers werden aangenomen en naar de receptie werden gebracht.

Nadat we onze spullen op de kamer hadden gezet kregen we beneden een welkoms cocktail aangeboden.

Het personeel was erg behulpzaam en kenden iedereen en maakten met iedereen een praatje.

De locatie is ideaal je loopt de straat uit en bent op de hoofdweg, als je deze oversteekt ben je al op het strand. waar je gratis op bedjes kunt liggen als je een drankje koopt.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

in een woord SUPER!

anoniem
30-8-2010

Ik ben dit jaar samen met mijn vriend naar dit appartement geweest wij zijn 18 en 20 en we hebben hier 12 dagen gezeten! het is vooral een appartement voor jongeren en jonge stellen.

het personeel is heel aardig en het appartement heel erg schoon!

toen we aankwamen hebben we even het appartement gecontroleerd

en het houdertje van de douchkop was afgebroken

dit hebben we gemeld en binnen 5 minuten hadden we al een nieuwe:D en een handoek op de grond leggen is een nieuwe!

ik zou ook zeker het restaurant onder het appartement proberen

echt super lekker voor weinig geld! ook zit er een kleine supermarkt onder altijd handig:)

het strand is om de hoek dus voor strand gangers perfect!

ook is er een zwembad bij het appartement met veel ligbedjes, loop je de staat van atlantis uit dan ben je al bij de grote winkelstraat loop je nog verder dan kom je in de barstreet waar het uigaansleven echt super is!

onze vakantie was echt super en we gaan er zeker ooit nog een keer naar toe!!

Gereisd met partner in juli 2010

moooiiiii

tinus
22-8-2010

Ruime en schone appartementen. kamers elke dag schoongemaakt zelfs de afwas werd gedaan.

Gereisd met vrienden in juli 2010

De ontvangst is erg enthousiast. We krijgen direct een gratis drankje aangeboden in het restaurant. De ligging is fijn, dichtbij het (kiezel)strand, vlakbij de hoofdweg en ongeveer 20 minuten lopen van Barstreet. De appartementen worden goed schoongemaakt. Ze zijn wel echt voor twee personen, met vier personen zou het echt te krap zijn. Airco werkt prima, douche wisselt nogal van temperatuur. In het keukentje is het niet mogelijk om te koken. Slechte pannen, weinig kookspullen. Het zwembad en restaurant erbij zijn fijn. Je kunt voor 2,50 cocktails kopen, voor 2,50 ontbijten en voor 7,50 heb je een menu met soep, kip/pasta, fruit & drankje. Verder is er internet voor 1 euro per uur.

Wel zijn het echt eenvoudige appartementen. Je gaat hier niet heen voor luxe. Je krijgt wat je verwacht: schoon, netjes en prima ligging. Wij hebben hiervoor 440 pp betaald in het hoogseizoen. Dat is een prima prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd met vrienden in januari 2010

Super gezellig hotel

Jasper
22-8-2009

Zéér vriendelijk personeel, we hebben echt geweldig met ze gelachen en ze zijn erg behulpzaam en vriendelijk. Het is best een mooi hotel, meeste dingen zijn netjes en verzorgt. Onze douchehouder was afgebroken en de douche temperatuur was net een schommel maar voor de rest hadden we niks te klagen. Ohja de harde bedden maarja dat is op zoveel plaatsen zo.

1 Ding!

De nachtportier (dun haar, vrij grote brede man) moet je heel erg in de gaten houden. Hij is zeer onbetrouwbaar en heeft meerdere mensen proberen te naaien door te zeggen dat de airco bijvoorbeeld nog niet betaald is. (Wat we 100% zeker gedaan hadden)

Zorg dat je tekent als je je airco betaald. Voor de rest heb ik nog wat negatieve dingen over hem gehoord. Hij was het enige grote minpunt van dit hotel...

Gereisd met vrienden in augustus 2009

Super appartement

kimberley
13-4-2009

zomer 2008 hier geweest. Ligging ten opzichten van strand is perfect, centrum is ook te lopen en dolmus rijd vlakbij op de hoofdweg. Vriendelijk personeel en de kamers werden elke dag schoongemaakt. Echt een aanrader!.

Gereisd met vrienden in april 2009
2008

super appartement!

A.
23-12-2008

Wij zijn afgelopen zomer in appartement atlantis geweest. Echt een super appartement! Er wordt bijna iedere dag schoongemaakt, aardige mensen en een lekker zwembad. Wij hebben hier heerlijke 2 weken gehad. Je zit dicht bij het strand/boulevard/longbeach. Barstreet is ongeveer 15/20 minuutjes lopen, maar met de Dolmus of de taxi ben je er zo, en het kost bijna niets. Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2008

Het strand is 5 min lopen

en het is een mooie en een gezellige boulevard

het gezellige mensen die er rond lopen

en de vakantie is voor herhaling vatbaar

Gereisd familie in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Atlantis in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Atlantis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.