Appartement Amphi

2006

wij vonden dit app

mies
28-7-2006

wij vonden dit app. erg tegen vallen, slechte ligging, raar personeel in het app( kwam later) alleen de jongens bij de bar van het zwembad waren erg oke, verder waren de handdoeken en het bed verschonen super slecht, verder is het ons ook tegen gevallen onder andere redenen, met de reisorganistie wij zouden niet zo snel terug gaan naar dit app. kwam je snachts uit het centrum moest je nog door een donker stuk lopen, wwat er niet erg prettig uit ziet!

Gereisd Anders in juli 2006

Supervakantie gehad, voor jongeren: Appartement zelf is is

Iris (17)en Femke (18)
15-1-2006

Supervakantie gehad, voor jongeren: Appartement zelf is top, alleen is het wel een behoorlijk eindje lopen naar de uitgaansgelegenheden (Barstreet). Dolmus is wel om de hoek, maar die rijdt maar tot 1uur 's nachts. Veel gelachen met het personeel, voor de mensen die gaan, doe de groeten aan Wolkan, Jason en Smile, van Iris en Femke :)

Gereisd Anders in januari 2006
2005

ik ben van 27 sept t/m 11 okt in appartement amphi en ik

kelly van den heuvel
16-10-2005

ik ben van 27 sept t/m 11 okt in appartement amphi verbleven en aangezien ik al 15 keer in marmaris ben geweest was dit het slechtste appartement wat ik ooit gezien heb... kamer waren niks ... en personeel was al helemaal niks heel onbeschoft en teveel engelsen en schotten.... voor mij nooit meer appartement amphi ik ga volgend jaar weer naar hotel pasa beach dat was 1000 keer beter....

kelly

Gereisd Anders in oktober 2005

HELEMAAL GEWELDIG DAAR! Geen klachten, heb het er reuze we

Yara & Patrick
16-10-2005

HELEMAAL GEWELDIG DAAR! Geen klachten, heb het er reuze naar mijn zin gehad. we hadden een stukke waterpomp (eind sept. 05) dus dehele nacht een heel irritant geluid alsmaar door. We kregen een nwe. kamer en wel een 2 kamerapp. haha terwijl we voor n studio hadden geboekt. Nee het personeel was echt goed en de barboys waren erg aardig, vooral Jason....!!! Het enige min puntje vond ik dat het heeeeeeeeel gehorig was daar maar ik ga zeker nog eens terug naar Amphi!!! En idd erg veel engelsen en schotten maar geen last van hoor hahaha.

Gereisd Anders in oktober 2005

Hallo wij zijn net vanmorgen terug gekomen vanuit Turkije

Nadia & Rianne
17-8-2005

Hallo wij zijn net vanmorgen terug gekomen vanuit Turkije en ook wij verbleven in appartement Amphi!! Tis een erg mooi appartement en het ontbrak ons eigenlijk bijna nergens aan... Even een paar kleine tips voor toekomstige gasten;
1.) neem extra handdoeken mee, want die worden weinig verschoond.. 2.) toiletpapier en afwasmiddelen zijn ook erg handig.. (theedoek, handoek, etc.) Verder ligt het app. inderdaad niet erg in de buurt van het centrum, maar stopt de dolmus op de hoek.., winkel op 100 m., het eten is erg goed en ach de engelsen is mee te leven toch? Alleen moet je niet schrikken van dichtklappende deuren want die maken erg veel kabaal... Verder hebben wij in ieder geval een hele leuke vakantie gehad!! Hopelijk u ook!!! Amphi app. is een aanrader!!!

Gereisd Anders in augustus 2005

zeer goed appartement

iris
25-7-2005

zeer goed appartement. dolmusbus stopt voor de deur. van centrum ´s nachts naar appartement is te doen. personeel erg grappig en behulpzaam, veel gelachen. Geen last van engelse gasten. lawaai valt mee. aanrader!!

Gereisd Anders in juli 2005

we zijn net terug van onze vakantie in marmaris en we zijn

thijs en danielle
20-7-2005

we zijn net terug van onze vakantie in marmaris en we zijn zeer tevreden over dit appartement. personeel was grappig en heel vriendelijk (hielpen je overal mee) de schoonmaak was uitermate goed en er werd zelfs voor ons afgewassen. kortom het was super. met engelse mensen hadden we echt geen problemen, we vonden het zelfs gezellig. een echte aanrader.

Gereisd Anders in Wed Jul 20 2005 21:56:12 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wederom(voor de derde keer)verbleven in dit appartement

Mandy
17-6-2005

Wederom(voor de derde keer)verbleven in dit appartement.Nog steeds erg gunstig gelegen(niet in het centrum),erg vriendelijk personeel en een schoon complex(in de 2 wkn dat wij er verbleven zijn 3 keer de lakens etc verschoond).

Gereisd Anders in Fri Jun 17 2005 21:18:22 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2004

Zwembad klein, maar te doen

Leonie
12-11-2004

Zwembad klein, maar te doen.idd erg veel engelsen en veel krekels in de omgeving. Er kunnen ook mensen binnen komen die niet in het app verblijven.Personeel erg vriendelijk en grappig.(Het mannelijke poolbar personeel vooral tegen de nederlandse dames)Verder is de afstand naar het strand erg ver,kon het niet goed vinden, en het centrum is te doen.

Gereisd Anders in november 2004

Voor diegen die niet te dicht bij het centrum willen is de

Dorien & Alex
22-9-2004

Voor diegen die niet te dicht bij het centrum willen zitten is de ligging goed. Dit jaar op de begane grond aan zwembadzijde gezeten, waren wij angstig voor maar viel mee! Misschien wel mazzel met de gasten gehad. T.o.v. vorig veel Engelsen met kinderen. Desondanks weer een zeer geslaagde vakantie. Aanrader dit jaar het restaurant in het nieuwe complex!

Gereisd Anders in september 2004

Appartement info

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinTerras

• AdresHatip Irimi Mah. 147 Sok. no. 6 Krabi 8113(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Amphi in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Amphi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.