Appartement Amaris

Anders

Prima appartement!

Michelle&Tobias
1-12-2011

Aardig personeel! Wij waren met z'n 2en, prima kamer. Voor de airco moesten wij 30 euro betalen (voor 1 week). Naar het strand is het nog wel 15/20 minuten lopen, maar je kunt ook een dolmus pakken, de bushalte is om de hoek... Bij het appartement zelf zit een klein zwembadje die de hele dag door best vol is, wij gingen dus elke dag gewoon naar het strand!

Er werd elke dag schoongemaakt en nieuwe handdoekken neergelegd! Van de overlast hebben wij niks gemerkt. Wij zaten eind Augustus hier en er waren wel veel engelsen..

Het is niet echt geschikt voor mensen die 35 jaar en ouder zijn, vooral niet met kinderen.. Er staat de hele dag door bij de bar, bij het zwembad (harde) muziek aan. Al met al een leuk appartementen complex en aardig personeel! Vooral geschikt jonge mensen.

Prima appartement

C.
12-8-2011

Het appartement lag wat ver van het strand, (15 min lopen) maar verder was het keurig in orde. Schoon, vriendelijk personeel en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij hebben ook absoluut géén geluidsoverlast gehad! (terwijl onze kamer grensde aan het zwembad en de bar).

Wij gaan nooit meer.

Roosendaal
4-8-2011

Wij gaan nooit meer terug.Zitten veel Engelse en deze zijn nogal luidruchtig.Personeel is meer met de engelse dan met de andere gasten bezig.Ze zijn dus meer engels gericht.Als je niet bij het appartement eet zijn ze snel kwaad en wordt je een paar dagen genegeerd.

Na twee nachten vertrokken

Kim
10-7-2011

Toen wij (ik en vriendin) hier aankwamen dachten we meteen al:oei,dit ligt wel wat verder van het strand en centrum af dan beloofd!! Maar goed, eenmaal binnen was het receptiepersoneel erg vriendelijk en het appartement was schoon en best ruim! Alleen de meubels waren toch echt niet hetzelfde als op de foto ;-) bijvoorbeeld plastic tafel en stoelen ipv hout..

s'Nachts kwamen we erachter dat die mega harde muziek die de héle dag stond (incl. dikke bas),niet stopte tot ver na middernacht en we konden iedereen horen in de gang. Ook konden we de buren horen kuchen, praten, bellen, alles! Tot overmaat van ramp was het personeel ronduit respectloos tegen ons, ze gingen véél te ver. Daarom hadden wij besloten na twee nachten onze koffers te pakken en een ander hotel te zoeken. Wij gaan nooit meer!!

never again

Anoniem
26-6-2011

Very noisy, Greedy staff and unclean rooms

Beds were really bad

Kitchen equipment is not enough (really bad and not clean)

Fantastisch!

Elise
8-6-2009

Gezellig appartementencomplex, vriendelijk personeel, goede schoonmaak,

strand is 10 min. lopen, centrum is 25 min. lopen of je neemt een Dolmus busje voor 1.25 Lira.

We hebben twee top weken gehad!!!

Elise en Duane

2008

je moet ervan houden

Eelco en Henriët
14-11-2008

we zijn met z'n tweetjes gweest, op zich erg leuk. ik had zelf de hele week last van ziekte-dingetjes (oorontsteking en verstopping/diarree) dus heb er eigenlijk niet echt van kunnen genieten. de dokter was snel ter plekke, dat was echt super voor elkaar!

er werd bijna elke avond wel wat georganiseerd, niet altijd even spectaculair, maar je hebt zelf de keuze om er wel/ niet aan mee te doen. ze doen wel erg hun best, soms iets te. maar dat is in heel turkije zo, je moet ervan houden.

lopen naar het centrum is nét te ver, maar met de busjes is het prima te doen. kost weinig en je bent er dan zo..

fantastisch

Willeke en Ruud
28-10-2008

Heel mooi en groot appartement goede schoonmaak lieve behulpzame mensen bij de receptie bar personeel wat minder we mochten of moesten turks boksen kijken maar nederlands voetbal kon niet? Dus maar naar de buren jammer scheelt toch inkomsten voor het appartement en wij kwamen er niet meer.We hebben er drie weken gewoond erg goed allemaal heel marmares is mooi leuke tenten een topper Prestige aan de haven lieve mensen doe Enes de groeten en yavum aan de boulevard doe Oktay de groeten om de hoek van het appartement zit Martin een soort Loui de Funes een druktemaker maar altijd goed en lekker eten Marmares en Club Amaris zijn toppers. Gr Willeke en Ruud.

Prima hotel, maar oordopjes gewenst.

Tes
13-10-2008

Het hotel ziet er verzorgd uit, de service is goed. Nadeel is dat de bedden erg hard zijn, en de muziek tot na middernacht hard gedraaid wordt waardoor oordopjes erg welkom zijn.

fijne vakantie

vervaart
22-9-2008

een hele fijne vakantie gehad in een superfijn appartement,

Alleen jammer dat de muziek soms erg hard stond!

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Amaris in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Amaris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.