Appartement Alenz Suite ***

Appartement Alenz Suite ***

Appartement Alenz Suite

5 tips over Appartement Alenz Suite

liesbeth, 7-5-2013
De turkisch night bij het bar/restaurant van het complex is een echte aanrader.
MarkD, 26-8-2012
Op 20min. loopafstand van het strand en boulevard; dit is een aanrader om daar lekker te gaan eten Absoluut niet duur(+/- 35Euro voor 2 pers.) Strandbedjes zijn gratis, goede bediening.Worden veel trips aangeboden op straat. Een boottochtje langs verschillende baaien om te zwemmen is zeker een aanrader! Dalyan is wel erg toeristisch en massaal,afrader!
Marloes , 14-8-2012

Vlakbij is een lokaal restaurant, heerlijk turks eten!

De booking office naast het hotel bied goedkope tripjes aan! Goedkoper dan veel reisorganisaties. Let er wel op, ze beloven veel (dolfijnen, schildpadden, wij gaan mee om foto's te maken) wat ze niet waar maken.

Mirjam Ellens, 11-8-2012
Het is een stukje lopen, maar het is een aanrader om vanaf het strand (dichtbij Green Valley) naar de haven te lopen. Wat een uitzicht!!! Daarnaast vonden wij het strand bij Marmaris niet fijn, het is klein en enorm druk. Pak eens een dolmusbusje naar Izmeler en stap uit bij Havana beach, prachtig! Strand is breed, het is niet druk en het water is helder en schoon!!
sander, 30-7-2012
Yuvam beach is echt een aanrader om naartoe te gaan voor een super gezellige avond.geen opdringerig binnenhalen.geweldig lekker eten. Savond leuke shows door het personeel zelf verzorgd.nog nooit zon leuk terras gevonden. Gevonden aan de boulevaard in het rustige gedeelte.