Appartement Alenz Suite ***

Appartement Alenz Suite

90 reviews over Appartement Alenz Suite in het Nederlands

Leuk voor een keer

Melissa, 30-1-2018

Ik vond het goed dat er een supermarkt en hairdresser in het hotel was. Minder goed vond ik dat de airco niet bij de prijs was inbegrepen en je m dus per dag moest betalen. De airco zelf was ook niet heel geweldig.

niet meer naar dit hotel.

Monique, 8-8-2017

Veel problemen met het kaart systeem. Er werd drank op gezet terwijl we het niet gehad hadden. Na 3 dagen bijhouden wat we gedronken hadden een het daarna nog niet klopte,waren we het zat en hebben we de kaart ingeleverd.We hebben daarna veel bij het hotel blue open, wat schuin aan de overkant zit, gegeten en gedronken. Een aanrader!!!

Bij aankomst de airco betalen. Voor 13 dagen 120 euro, dit was voor een 3 kamer app.

Bar personeel dronken op het podium tussen het dansende animatie team en de kinderen.

We zaten op de begane grond, waar kleding van het balkon is gestolen.

Schoonmaak laat te wensen over. Bij de receptie shagerijnig personeel.

Veel Engelse op het moment toen wij er waren.

prachtige ,ruime ,nieuwe appartementen.

greetje bos, 15-3-2017

het eten kon beter .Personeel heel vriendelijk .

We hebben een aantal aanbieders voor Alenz Suite voor je op een rij gezet:

Super vakantie in een super verblijf voor weinig!

JeanPaulMichelle, 26-6-2016

We zijn hier in 2014 samen met onze 2 jonge kinderen geweest. En gaan dit jaar weer terug in juli.

En ze hebben zich goed vermaakt in het zwembad (2 leuke glijbanen on het grote/baby zwembad)

Na het strand is het 500m lopen en centrum 2km hier hadden wij geen problemen mee want wij houden wel van en wandeling. Personeel heel vriendelijk. Eten deden wij altijd buiten deur. Gewoon omdat wij het gezelliger vonden om in het centrum te eten op een terrasje. Je krijg hier meer voor je geld dan dat het waard is.

Tip:

-betaal met lira altijd voordeliger

-maak een wandeling langs de boulevard vanaf marmaris naar icmeler 11km en neem de watertaxi of dolmus terug

Absoluut niet boeken!

Teeuw, 28-10-2015

Wij waren daar in september samen met onze dochter van toen 9 maanden.

Volgens de website is het 800 meter naar het centrum maar als je naar de grote bazaar wilt is het toch mooi 45 min heen en terug lopend.

De schoonmaak is daar zo slecht dat als onze dochtend op de grond gekropen had haar handen en knieën letterlijk gitzwart van de viezigheid waren. Ook in 8 dagen het beddengoed niet verschoond, handdoeken ook nouwelijks.

Het personeel is erg onvriendelijk als je geen gebruik maakt van de faciliteiten en zelfs toen we naar huis gingen en nog even gedag wilde zeggen werden we genegeerd.

In de achter liggende tuin lopen 3 hanen die je elke ochtend rond 6u wakker maken.

Al met al een belabberd hotel en echt geen aanrader!

Prima vakantie.

Myrte, 18-10-2015

Ik ben hier geweest met 2 vriendinnen via touroperator.

Het hotel was echt boven verwachtingen, wij hadden met zijn 3e een grote kamer (verkeerd geboekt) we hadden 6 slaapplaatsen in totaal en 2 badkamers. genoeg ruimte dus. Net zwembad en heerlijk restaurant. Strand met ligbedden op ongeveer 15 minuten wandelen.

Buiten de receptie is het personeel ontzettend vriendelijk!

Naar het centrum/uitgaans gebied gaan is heel makkelijk, net buiten het hotel is een taxi standplaats waar je voor 20 Lira netjes word gebracht.

Het animatie team is ook heel actief voor jong en oud!

Kortom prima vakantieplek!

Prima vakantie!

Renate, 20-8-2015

Ruim, schoon appartement (twee slaapkamers en twee badkamers). Bij de receptie vond ik ze wat minder vriendelijk. Hebben geen gebruik gemaakt van het restaurant qua diner. Ontbijt vonden we niks (kiezen van kaart, geen buffet) en hebben zelf voor ontbijt gezorgd. Turks brood uit de supermarkt, kaas, ham, jam etc. Prima! Zwembad ziet er netjes uit en is prima. Wij vonden het strand prettiger (altijd een lekker windje en mooi strand voor Malibu Beach).

Top vakantie

Marjolein, 10-8-2015

ik heb het heel erg naar mijn zin gehad, was elke avond een leuke thema avond met entertainment. Zeer gastvrij personeel. Via de touroperator leuke excursies geboekt, waarbij je met een bus voor je hotel word opgehaald.wij hadden een mooi uitzicht vanuit het balkon. Winkels, het strand en barstreet zijn op loopafstand. Mooi zwembad helaas wel om 18:00 uur gesloten. Ze hebben lekkere cocktails voor buy 1 get 1 free. Wil zeker nog een keer terug komen.

Leuke vakantie

Mauke, 22-7-2015

We zijn dr 10 dagen geweest. Ruime kamers, elke dag schoonmaak al kwamen die wel te vroeg. Goede zwembad vreselijke animatie gasten die kunnen hard schreeuwen. Helaas nog steeds andere vakantiegangers die bedjes bij het zwembad reserveren. Personeel haalt de baddoeken elke keer braaf weg. Personeel spreekt niet goed engels veel gebarentaal. Ik was met 3 kinderen en die hebben zich prima vermaakt. Locatie was goed dicht bij strand, winkels en bussen. Een super leuke vakantie☀️👍😀

Zou dit geen tweede keer boeken!

A. Kuiper, 15-5-2015

Kamers waren ok. Animatie en bedienend personeel waren best aardig. Echter de volle vakantie 's nachts slecht geslapen door zeker 3 kraaiende hanen in de achtertuin. Liepen daar los en kraaiden vanaf 03.00 uur! Erg vervelend! Ook invoering kaart tbv bar, restaurant ging constant fout! Reactie van manager olie op het vuur, zou cursus management moeten volgen! Zeer dwingend tov bestedingen in het hotel terwijl wij alleen appartement hadden geboekt!

We hebben een aantal aanbieders voor Alenz Suite voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alenz Suite in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alenz Suite zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Alenz Suite scoort een 6.98 uit 10 op basis van 103 reviews.