Appartement Alenz Suite

111 reviews over Appartement Alenz Suite

• 2019
    6Anouk19-09-2019

Slecht geregeld

Bij aankomst bleek dat onze kamers overboekt waren... geen lekker begin van je vakantie dus en moesten één nacht in 1 appartement met zijn vieren terwijl we hebben betaald voor 2 appartementen. Het was er erg vies ook, als je hier iets van zegt maken ze wel beter schoon. Je moet overal zelf achteraan.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Rose11-08-2019

We willen terug,hopelijk meer Nederlanders!

Appartement netjes,handdoeken worden bijna iedere dag verschoond! We willen volgend jaar terug ,maar hopen op meer Nederlanders.Nu grootste gedeelte Engelse gezinnen. Animatie is tot laat bezig,dit is niet zo in all- inclusive resorts.Personeel vriendelijk en behulpzaam. 'S middags n keer gegeten daar,maar ' s avonds vooral bij Sweet Corner.Boulevard op loopafstand.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Fam k04-08-2019

Leuke vakantie gehad!

Wij hebben in juli een leuke vakantie gehad! Het personeel is heel vriendelijk!Er werkt een nl sprekende vrouw Nina, ze helpt als er Iets is echt heel behulpzaam! Muziek bij het zwembad was luid maar mijn zoon van 11 maanden sliep daar wel doorheen bij het zwembad. Hygiëne kan iets beter en er zijn hier en daar wat aandachtspunten die ze moeten repareren bijv de glijbaan die heeft slijtageplekken. Hotel zit vol met Engelse mensen maar vooral gezinnen . snachts lekker kunnen slapen en geen last gehad van dronken mensen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 6Debbie Bildirici31-07-2019

Nooit weer!

Veel overlast van dronken Engelsen in de nacht!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    6Manon18-09-2018

Prima

De kamers zijn gedateerd maar verder goed, service ook goed, bijna elke dag schone handdoeken en schoonmaak..... Voor deze prijs prima👍 Wat ik wat minder vond is de harde muziek bij t zwembad.

Gereisd met partner in september 2018

• 3Margreth en Eric van der wekken03-09-2018

Nooit meer!

Voor de eerste Keer in Marmaris geweest En wat viel dit tegen! Vieze kamers, veel dingen kapot of niet schoon. Stank in douche.. douchekoppen die niet opgehangen kunnen worden . Zeer kleine douchecabine waar je je amper in kunt bewegen , laat staan bukken. De kamers zijn wel erg ruim. Airco tegen betaling, wij hadden een zeer slecht werkende luidruchtig e airco. Zwembad is zeer troebel . We hebben er weinig gezwommen mede door de luidruchtigheid , harde muziek. En zeer onverschillige luidruchtige gasten. Slippers en handdoek zijn gestolen bij zwembad. Ontbijt was heel slecht en weinig! Vieze vloeren en tafels . Personeel bij bar restaurant waren niet vriendelijk , kortaf . Al met al viel dit hotel ons erg tegen, en we zijn echt niet heel luxe gewend ofzo! De omgeving daarentegen was prachtig we hebben veel tripjes gedaan en veel gezien! Op de boulevard uit eten was geweldig en niet duur. Marmaris is leuk maar hotel nooit weer

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 6Leerling02-08-2018

Prijs/ kwaliteit verhouding is goed.

Het is een leuk hotel, het personeel is vriendelijk en bij de receptie praten ze prima Engels. De animatie voor de kinderen is leuk, overdag doen ze een water spelletje en savonds is er kinder disco. Wat minder is, is dat het ontbijt elke dag hetzelfde is. Je krijgt een kaart en daar staat alleen maar ommelet op, dit variërend met toevoegingen. Thee of koffie zit hier bij in verder niet. We hoorde van andere gasten dat ze een voedsel vergiftiging waren opgelopen door savonds te eten in het restaurant hier, dit hebben we dus niet geprobeerd. Vlak bij is een leuk restaurant waar de kinderen kunnen spelen en je met z'n 5en voor €20,- kunt eten. Het water van het zwembad vinden wij niet schoon, alles slaat groen uit. Wij zijn veel naar het strand geweest bij icmeler, dit is een schoner en mooier stand dan mamaris. Wil je op excursie, vergelijk dan goed de prijzen in het standje zitten genoeg organisaties.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 7Melissa30-01-2018

Leuk voor een keer

Ik vond het goed dat er een supermarkt en hairdresser in het hotel was. Minder goed vond ik dat de airco niet bij de prijs was inbegrepen en je m dus per dag moest betalen. De airco zelf was ook niet heel geweldig.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• Oude reviews

6Monique08-08-2017

niet meer naar dit hotel.

Veel problemen met het kaart systeem. Er werd drank op gezet terwijl we het niet gehad hadden. Na 3 dagen bijhouden wat we gedronken hadden een het daarna nog niet klopte,waren we het zat en hebben we de kaart ingeleverd.We hebben daarna veel bij het hotel blue open, wat schuin aan de overkant zit, gegeten en gedronken. Een aanrader!!! Bij aankomst de airco betalen. Voor 13 dagen 120 euro, dit was voor een 3 kamer app. Bar personeel dronken op het podium tussen het dansende animatie team en de kinderen. We zaten op de begane grond, waar kleding van het balkon is gestolen. Schoonmaak laat te wensen over. Bij de receptie shagerijnig personeel. Veel Engelse op het moment toen wij er waren.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9greetje bos15-03-2017

prachtige ,ruime ,nieuwe appartementen.

het eten kon beter .Personeel heel vriendelijk .

Gereisd met partner in september 2016

5 tips over Appartement Alenz Suite

• liesbeth, 07-05-2013

De turkisch night bij het bar/restaurant van het complex is een echte aanrader.

• MarkD, 26-08-2012

Op 20min. loopafstand van het strand en boulevard; dit is een aanrader om daar lekker te gaan eten Absoluut niet duur(+/- 35Euro voor 2 pers.) Strandbedjes zijn gratis, goede bediening.Worden veel trips aangeboden op straat. Een boottochtje langs verschillende baaien om te zwemmen is zeker een aanrader! Dalyan is wel erg toeristisch en massaal,afrader!

• Marloes , 14-08-2012

Vlakbij is een lokaal restaurant, heerlijk turks eten! De booking office naast het hotel bied goedkope tripjes aan! Goedkoper dan veel reisorganisaties. Let er wel op, ze beloven veel (dolfijnen, schildpadden, wij gaan mee om foto's te maken) wat ze niet waar maken.

1 vraag over Appartement Alenz Suite

• Annick, 23-07-2011

Internet

Is er draadloos internet (wifi) aanwezig en is dit gratis? Zo, ja dan neem ik mijn laptop mee.

Alvast bedankt!

Henk, 05-07-2012

geen draadloos internet wel internet automaat

Appartement Alenz Suite info

• Aantal sterrenstersterster