Appartement Albatros

8.7Fantastisch

Turkije, Egeïsche Zee, Marmaris

Op vakantie geweest naar Albatros?

8.7Fantastisch

• 7.7Inrichting
  • 8.4Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

38 reviews over Appartement Albatros

• 7anoniem04-11-2011

Leuk appartement

Was een goede vakantie. Leuke plaats en goed strand

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 8Looptmetstok22-03-2011

Leuk appartement in de wijk Armutalan.

De ligging is niet echt ideaal, maar met de dolmus ben je zo op het strand of in het centrum. Lopen is een optie, als je er een wandelingetje van een half uurtje voor over hebt. Het personeel is uiterst vriendelijk. Het appartement is toe aan een renovatie. Uit eten gaan kan prima in de directe omgeving van het complex. Op de hoek zit een klein supermarktje voor de dagelijkse boodschappen zoals brood en yoghurt.

Gereisd met partner in april 2006

• 8jolanda,roland en cheyenne27-08-2009

een echte top apartement

Dit is een super goed apartement.de fam staat altijd voor je klaar, al is het midden in de nacht. moeder en vader zijn echt super lief,dan heb je nog de zonen Volkan en Okan,kleinzoon Ibrahim en kleindochter.en Mehmet die verzorgt alle gerechten, super lekker.ze werken allemaal kei hardt.. we zijn net terug, en we hebben na 11jaar daar te komen, weer een super vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 8sandra loof19-07-2009

toppie!!!

echt een top familie bedrijf werken hard om het naar je zin te maaken ik ben erg treveden over albratros zou er graag nog eens heen gaan maar ik vind marmaris niks aan dus helaas geen albratros meer maar niet omdat het slecht is nee een top vakantie volkan en brian thanks het was fantastiche schoon zwembad werd elke dag gestest zelf gezien ,het eten woord heerlijk klaar gemaakt door de koks en alles is vers en dat aandringen ja dat is turkeye dan moet je niet naar turkeye gaan maar naar centerpacs hahaha nee bedankt jongens was ik 1 woord toppie

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 0roland(arab),jolanda en cheyenne21-01-2009

toppie echt een aanrader

appartement albatros is echt fantasties vriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2006

• 7Ray22-09-2008

leuk

Leuk appartement , behulpzaam en vriendelijk personeel, de eerste dagen. Wordt dagelijks schoongemaakt alleen krijg je de 1e dag 1 rol WC papier, daarna zelf aanschaffen. Elke dag koud water en geen nederlandstalige TV kanalen (ondanks dat dat wel wordt aangegeven bij reisbureau) Kwaliteit water in zwembad was niet goed en werd gedurende mijn verblijf niet schoongemaakt. Bij de bar/restaurant en het zwembad wel erg opdringerig mbt bediening , hoe meer je eet en drinkt , hoe vriendelijker maar als je niet meer besteld wordt het onprettig. Ongunstige ligging mbt strand, grote supermarkt en centrum.

• 7Tom25-08-2008

GEEN TOPPER !!

Ligging ver van het smalle drukke strand.Het mooie strand ligt op 8km. Dicht in de buurt van een Moskee (leuk elke mrgn 5 uur). De goede service is er alleen als je veel drinkt en elke dag daar eet. Anders ben je echt niet meer interessant! Zeker niet voor Samir alias Brian. 1000x vragen of je echt niet nog een cocktail wil. En dan zuur kijken als je niet meer besteld! Zwmbad was altijd troebel,niet goed onderhouden! De buurtwinkel rekent ook maar wat. De ene dag is het duurder dan de andre dag. De eigenaar was wel aardig en behulpzaam. In de barstreet wordt erg veel drugs aangeboden! Niet leuk voor een jeugdige zoon. En je bent verplicht in de bars om de 10 minuten iets te drinken anders moet je eruit. Echt een complex voor Engelsen/Russen die veel zuipen en vreten. Het personeel rent dan echt voor je!!

Gereisd met familie in augustus 2006

• 9Gezin met 4 kinderen24-08-2008

ECHTE VERWEN VAKANTIE!

Lekker rustig appartementen complex, waar de hele familie 24 uur voor je in de weer is, om je lekker te verwennen. Fantastisch gegeten, lekker gezwommen in een mooi en goed onderhouden zwembad. Voor onze 2 kleinsten was er een prima kinderbadje. Het zwembad heeft rondom voldoende ligbedden en tafeltjes, waar keurig bediend wordt en ook weer wordt afgeruimd. We zijn in deze week daarom maar 2x naar het strand geweest, wat goed aan te lopen is. Al onze 4 kinderen hebben het er prima naar hun zin gehad. Leuk dat ze na de eerste kennismaking, gelijk je naam onthouden en weten wie wat drinkt. Mede door het weer ( ruim 40 graden en geen wolkje gezien ) was dit onze fijnste vakantie ooit!

• 10wim, angelique en stan13-08-2008

super goed

heel leuke vakantie gehad zeer goede sevice,kind vriendelijk,alles top. gaan zeker terug volgend jaar

• 3susanne06-07-2008

Dat je wc papier moet kopen vind ik een minpunt.Dat hoort er gewoon bij.Ik vond het te ver lopen naar het strand en centrum.Verder was het wel aardig vorig jaar.

Gereisd met familie in juli 2008

Appartement Albatros info